Hoe ga je dit nou weer goedmaken?quote:
Helloquote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe ga je dit nou weer goedmaken?
Die is de slingers aan het ophangen in het tuinhuisje.quote:
Die @dud0r is toch ook zo’n lieverdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is de slingers aan het ophangen in het tuinhuisje.
En ballonnen aan het opblazen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is de slingers aan het ophangen in het tuinhuisje.
Taart met slagroom en kaarsjes.quote:
Daar hebben we nu wat aan.quote:
Morge dromertje.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gefeliciteerd maanlichtje @:Moonlight![]()
![]()
![]()
* Mrsloveable stuurt wat zonnestralen naar badeendjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zonnetje is denk ik bij Maanlampje want hier is die niet.
Ik zou nog maar even uit het tuinhuisje blijven, volgens de brandweer is het niet veilig daar met de lucht die daar nog hangtquote:
Hier volop zon. Zo te zien tot twee uur en dan krijgen we regen hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zonnetje is denk ik bij Maanlampje want hier is die niet.
ALweer, laat dat textiel dan uitquote:
Das nog wel vol te houden tochquote:
Gaan we doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
Snel maar even dit topic vol gooien zodat we een felicitatie topic kunnen openen
Het is bijna lekker te noemenquote:
Aloa en ik waren even 'diepgaande gesprekken' aan het voeren in het tuinhuisjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weer buitengewoon diepgaande gesprekken hier inderdaad
Als jij er ook niet bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weer buitengewoon diepgaande gesprekken hier inderdaad
Niet alles vertellen hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aloa en ik waren even 'diepgaande gesprekken' aan het voeren in het tuinhuisje
Too much informationquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aloa en ik waren even 'diepgaande gesprekken' aan het voeren in het tuinhuisje
Niet om details vragen.quote:
What happens in het tuinhuisje stays in het tuinhuisjequote:
Hier nog volop zon! Maar iemand onderweg naar hier dus kan me straks nog maar weinig schelen wat voor weer het wordtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Gelukkig heb ik net boodschappen want het begint hier ineens donker te worden.
Die onderste heb ik in het rood.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Een mooie bloemen gieter![]()
[ link | afbeelding ]
Is wel geinigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die onderste heb ik in het rood.
Ik vind hem ook wel lachen.quote:
Je hebt wel gelijk gekocht neem ik aanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Een mooie bloemen gieter![]()
[ link | afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk gekocht neem ik aan
`Jij was er niet, dan valt het tegenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:12 schreef greysbones het volgende:
Dat spammen hier gaat nog niet zo lekker of wel ?
Ehhh was dat supergreys?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
`Jij was er niet, dan valt het tegen -O=
Valt tegen en geen mod die de TT wil aanpassen voor mequote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:12 schreef greysbones het volgende:
Dat spammen hier gaat nog niet zo lekker of wel ?
Misschien een andere mod hier ?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt tegen en geen mod die de TT wil aanpassen voor me
Dat is wel een ideequote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat er maar snel functie komt dat de ts eigen tt kan aanpassen
Dat bleek technisch nogal lastig te zijn. Ik ken ook geen enkel forum waar dat wel kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat er maar snel functie komt dat de ts eigen tt kan aanpassen
Volgens mij kan of kon het op onweer online wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bleek technisch nogal lastig te zijn. Ik ken ook geen enkel forum waar dat wel kan.
Dat was ook een reden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
En dat mag niet vermoed ik.
Zullen ook wel veel dan mee gaan klooien
Ik heb net een wijziging per TR gevraagd.quote:
Sluit het topic en open een nieuw met de gewenste TTquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt tegen en geen mod die de TT wil aanpassen voor me
Blijkbaar wel zie topic hier bovenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bleek technisch nogal lastig te zijn. Ik ken ook geen enkel forum waar dat wel kan.
Dat kan niet toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sluit het topic en open een nieuw met de gewenste TT
Deze manquote:
Lazer op stomme Belg.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man![]()
Een culinair kenner die friet boven patat prefereert
quote:
quote:
quote:
quote:
Paardje in galop.quote:
Kom je de TT aanpassen?quote:
Ja, maar ik ga niet bij post 120+ de TT veranderen, we zijn al bijna op de helft!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel instaat om de TT te veranderen?
Checkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou je de TT willen veranderen in "Feliciteer hier Moonlight"
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet bij post 120+ de TT veranderen, we zijn al bijna op de helft!
Barbaar!quote:
Ik neem aan dat je geen opstand in je paleis wilt?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
Ga lekker rauwe aardappels vreten dan
Je bent alweer vergeten wat er met je voorganger is gebeurd?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen opstand in je paleis wilt?
Die zit toch op een zonnig eiland met Tupac, Elvis, Cobain, etc...quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten wat er met je voorganger is gebeurd?
Die zit wel op een zonnig eilandje, maar op guantanamo bay zitten Elvis, Tupac en Cobain nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit toch op een zonnig eiland met Tupac, Elvis, Cobain, etc...
Dat is flink balen..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Stukje kies afgebroken van zelfde kies twee jaar geleden. Mag weer de portemonnee trekken
Ellende is dat iddquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Stukje kies afgebroken van zelfde kies twee jaar geleden. Mag weer de portemonnee trekken
Dat word al snel duur grapjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Verbeter het maar even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |