Niet te doen in een appartementquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nekkie omgedraaid.
ja dat kut beeest blaft zo vaak en als die alleen thuis is gaat die ook janken
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb last van snerpende koppijn al maanden
hahahahaha
GEWELDIG
kuthoofd
nee weet niet of ze dat weet. Het is ook niet realitisch dat het beestje helemaal niet blaft maar net stopte het gewoon nietquote:
Nieuw hoofd trouwens?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb last van snerpende koppijn al maanden
hahahahaha
GEWELDIG
kuthoofd
Dat klinkt best vreemdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:44 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet eens hoe ze er uit ziet trouwens. onze lift slaat een verdieping over dus zie haar nooit
met congierge?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woon in een kraakpand in de ghetto
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja conciėrge. Dat is Dakloze Dirk die de pakketje aanneemt
2 verdiepingen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moest er bij zeggen dat hte er wel 2 zijn
Bijna een gated community.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja conciėrge. Dat is Dakloze Dirk die de pakketje aanneemt
had nog iets met een leuke snuit en 2 oortjes in de aanbieding , misschien wel wat kleiner als wat je gewend bentquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang ik er dezelfde volle haardos mee hou
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang ik er dezelfde volle haardos mee hou
zit iig m'n scheiding elke dag meteen goedquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had nog iets met een leuke snuit en 2 oortjes in de aanbieding , misschien wel wat kleiner als wat je gewend bent
nou nog niet grijs hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zou etto er best uit kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |