Die van mij zoekt liever de rust op. Maar sommige mensen blijven die beste aandacht geven. Liefste slapen ze grootste deel van de dag.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze heeft nu geloof ik bezoek dus beest is denk ik flink actief
Hele zware bloembak die per ongeluk naar beneden valtquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:32 schreef bitterbal het volgende:
zijn altijd die kleine ratten die blijven blaffen
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Te laat voor paddenstoelen. Tijd voor een blokje kaas.
Wat meer op je strepen gaan staan ballie. Je hebt er niks als je straks met permanente schade zit.quote:
Heb je geen huisbaas ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
lekker bier drinken op balkon, en dat kutbeest zijn gang laten gaan. begrijp het niet. komt hier gewoon door devloer naar boven
in haar pc stond 2 weken wachttijd toen ze mij doorvrwees en toen belde ik die kliniek en zeiden ze al dat ze het erg druk haddenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat meer op je strepen gaan staan ballie. Je hebt er niks als je straks met permanente schade zit.
Haar laten bellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in haar pc stond 2 weken wachttijd toen ze mij doorvrwees en toen belde ik die kliniek en zeiden ze al dat ze het erg druk hadden
Mja kan dat? Die huisarts zei dat deze kliniek goed is ze beter deze doet dan een algemeen ziekenhuisquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ergens anders proberen via je verzekering evt.?
chronische kreuna?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb last van snerpende koppijn al maanden
hahahahaha
GEWELDIG
kuthoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |