quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Een paar pizza's verder en de rust is hier weergekeerd![]()
Slaaplekker skatties![]()

quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Een paar pizza's verder en de rust is hier weergekeerd![]()
Slaaplekker skatties![]()

denk het. Van die pijnlijke steken alsof iemand er af en toe een mes in steekt. maar geloof dat ik nog geen ontsteking eerder heb gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Voelt het ontstoken of waar moet ik het mee vergelijken?

Dat heb ik nooit begrepen. Als mijn hond te blij is en blaft als hier iemand binnenkomt vind ik het als af en toe teveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:28 schreef bitterbal het volgende:
lekker met je keffert in een flat gaan wonen

Ik weiger te geloven dat jij deze vergelijking kan makenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het. Van die pijnlijke steken alsof iemand er af en toe een mes in steekt. maar geloof dat ik nog geen ontsteking eerder heb gehad.

ja ze heeft nu geloof ik bezoek dus beest is denk ik flink actiefquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Als mijn hond te blij is en blaft als hier iemand binnenkomt vind ik het als af en toe teveel.
Bij mijn achterburen loopt ook volgens mij de hele dag een keffer in de tuin die overal op aanslaat.

nou ja weet ook niet hoe dat voelt maar zo denk ik dat dat voeltquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat jij deze vergelijking kan maken

wij hebben er hier achter ook 1, die zetten ze rutsig ook in het weekend om 8 uur in de tuin, lekker blaffenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Als mijn hond te blij is en blaft als hier iemand binnenkomt vind ik het als af en toe teveel.
Bij mijn achterburen loopt ook volgens mij de hele dag een keffer in de tuin die overal op aanslaat.

Wanneer weer naar de dokter?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet ook niet hoe dat voelt maar zo denk ik dat dat voelt

pas 12 juliquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer weer naar de dokter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |