Open riool genotquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Homo's met verminderd afweersysteem, transgenders en homo's die PrEP slikken en niet uit Amsterdam komen.
Blijkbaar lopen Amsterdamse homo's extra's risico. Zal wel komen omdat driekwart van alle gevallen van NL'se apenpokken uit Amsterdam komen.
We willen AAP!quote:
Bij besmetting een apenpak aan ipv mondkap.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef HSG het volgende:
In Nederland moet weer een lockdown komen met avondklok. Daarnaast dient iedere Nederlander zich te laten vaccineren dat aangetoond kan worden d.m.v. de QR-check op je telefoon.
Je vergeet de meest efficienste maatregel: alcoholverbod na 20 uurquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef HSG het volgende:
In Nederland moet weer een lockdown komen met avondklok. Daarnaast dient iedere Nederlander zich te laten vaccineren dat aangetoond kan worden d.m.v. de QR-check op je telefoon.
De AapCheck app.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef HSG het volgende:
Die regel hebben ze nooit doorgevoerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je vergeet de meest efficienste maatregel: alcoholverbod na 20 uur
Waarom naar de huisarts gaat als je ook een stemronde met je buren kan houden over de oorzaak van je hoofdpijn?quote:
goed punt en een kont-kapje om je te beschermen tegen huid-huid overage.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef HSG het volgende:
Ik neem niet aan dat die commissie uit verzamelde buren bestond.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom naar de huisarts gaat als je ook een stemronde met je buren kan houden over de oorzaak van je hoofdpijn?
Dus je wil wel experts, maar dan wel democratisch gekozen en ze moeten het me je eens zijn?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat die commissie uit verzamelde buren bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |