QFT.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:07 schreef Geluiden het volgende:
Die plaat van Skullcrusher is prachtig trouwens.
Bibio, skullcrusher, ken ik allemaal niet. Maar als Max het leuk vindt ga ik het ook luisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Bibio ging hier als eerste aan - een prima keuze.
Ken je Bibio ook niet van zijn oudere werk? Dit was vrij populair geloof ik:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bibio, skullcrusher, ken ik allemaal niet. Maar als Max het leuk vindt ga ik het ook luisteren
zegt me niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ken je Bibio ook niet van zijn oudere werk? Dit was vrij populair geloof ik:
Jammer dat het weer ambient bent is. Ik wil echt wel heel graag weer drums en beats horen. Een throwback naar z'n eerste twee platen.quote:
Yes. Heb niet heel vaak de neiging om 'm aan te zetten, maar staan zeker mooie dingen opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:09 schreef EP3 het volgende:
Opvallend dat ik ( nog ) niemand over Björk's nieuwe album heb gehoord.
Wordt ze niet omarmd, hier? Toch n bewonderenswaardige discografie. En n bijzondere artiest.
Heb zelf n beetje n haat/liefde verhouding met haar latere ( en meer experimentele ) werk.
Zeker geen albums die ik regelmatig opzet, maar ze zijn wel intrigerend.
Fossora is vaak wonderschoon en soms ook ietwat onaangenaam. Misschien wel haar sterkste werk sinds Homogenic.
Verdient luisterbeurten, mensen. Vele.
Staat nog op de todo lijst, eerste klanken die gehoord heb ervan als teaser klonken erg mooi. Sowieso is de todo lijst nogal lang op het moment, sinds kort namelijk een kleine in huis. Dat schopt planningen en tijd voor hobby wel wat in de warquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:09 schreef EP3 het volgende:
Opvallend dat ik ( nog ) niemand over Björk's nieuwe album heb gehoord.
Wordt ze niet omarmd, hier? Toch n bewonderenswaardige discografie. En n bijzondere artiest.
Heb zelf n beetje n haat/liefde verhouding met haar latere ( en meer experimentele ) werk.
Zeker geen albums die ik regelmatig opzet, maar ze zijn wel intrigerend.
Fossora is vaak wonderschoon en soms ook ietwat onaangenaam. Misschien wel haar sterkste werk sinds Homogenic.
Verdient luisterbeurten, mensen. Vele.
Gefeliciteerd nog!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Staat nog op de todo lijst, eerste klanken die gehoord heb ervan als teaser klonken erg mooi. Sowieso is de todo lijst nogal lang op het moment, sinds kort namelijk een kleine in huis. Dat schopt planningen en tijd voor hobby wel wat in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |