De Sun doet doorgaans de Telegraaf ook wel een kwaliteitskrant lijken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 03:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt zo'n plaatje met een lachende Verstappen erbij, de messen worden geslepen voor zondag!
Dit moet toch bijna een fotoshop zijn of niet?quote:Op woensdag 29 juni 2022 03:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt zo'n plaatje met een lachende Verstappen erbij, de messen worden geslepen voor zondag!
Nee, dat was met kerst of zoquote:Op woensdag 29 juni 2022 06:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit moet toch bijna een fotoshop zijn of niet?
De paparazzi doet zijn werk goed.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:46 schreef daNpy het volgende:
Sjonge, waar men zich allemaal druk om kan maken zeg en dat er ook zoveel mensen in die ophitserij meegaan_!
Dat team Mercedes zich weer eens op racen gaat concentreren want daar hebben ze al een tijdje moeite genoeg mee.
En dan ook nog een foto van Kaepernick erbijquote:Op woensdag 29 juni 2022 03:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Gewoon niet op reageren. Niks.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:00 schreef mikieu het volgende:
Verstappen moet gewoon de vraag terugkaatsen of de moordaanslag op hem afgelopen jaar hier niet veel erger was dan een woord wat ze dagelijks naar elkaar toeslingeren...
Wie gaat het als eerste roepen in de kranten?quote:
dat is geen probleem......quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:00 schreef mikieu het volgende:
Verstappen moet gewoon de vraag terugkaatsen of de moordaanslag op hem afgelopen jaar hier niet veel erger was dan een woord wat ze dagelijks naar elkaar toeslingeren...
Dit soort meta-commentaar voegt heel veel toe aan de discussie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:58 schreef Questular het volgende:
Dus eigenlijk is het niet waard om ons er druk over te maken en vervolgens gaat het hier al 7 pagina's over
Amen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo ingewikkeld aan moet zijn. Of het nu georkestreerd is of niet. Max zal ongetwijfeld die vraag krijgen en kan dan antwoorden: 'ik heb me volgens mij al vaker uitgelaten over racisme. Ik zou het woord zelf nooit gebruiken en ik zou anderen aanraden het ook niet te doen'. En dan is de discussie volgens mij gesloten. Hij hoeft niet in het openbaar zijn schoonpa af te vallen. Dat dat een halve zool is weten we wel. We vragen Willem Alexander toch ook niet voortdurend wat hij van zijn schoonpa vindt? Mogen dochter gewoon los van hun vaders gezien worden?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit soort meta-commentaar voegt heel veel toe aan de discussie.
Waarom zou Max in godesnaam aan deze onzinnige, express opgehaalde, opgeklopte hysterie toe gaan geven door zoiets te doen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Max moet het voor de bühne uitmaken met Kelly. Klaar uitgeluld en volgende week verder omdat ze elkaar niet kunnen missen.
Zie hierboven, die familie trekt hem zo mee de afgrond in.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zou Max in godesnaam aan deze onzinnige, express opgehaalde, opgeklopte hysterie toe gaan geven door zoiets te doen?
Gewoon keihard negeren is het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |