SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Max en Hamilton hebben dezelfde rating overigensquote:![]()
![]()
schoonpa van Max in het nieuws, heeft in een interview vorig jaar Hamilton neguinho genoemd, wat zoiets als zwartje/negertje betekent, het ging over de actie van Hamilton in Silverstone, wel vreemd dat dit nu pas aan het licht komt al zal dat met Silverstone te maken hebben![]()
Op basis van de afgelopen jaren en die dramatische auto van nu wat hij overstijgtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max en Hamilton hebben dezelfde rating overigens
SOONY![]()
Rawe Ceek
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Dat die schoonpa een verderfelijke man is weet iedereen gelukkig al.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Tarado het volgende:
schoonpa van Max in het nieuws, heeft in een interview vorig jaar Hamilton neguinho genoemd, wat zoiets als zwartje/negertje betekent, het ging over de actie van Hamilton in Silverstone, wel vreemd dat dit nu pas aan het licht komt al zal dat met Silverstone te maken hebben100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
RACEWEEK
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Stuiterweek
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Oh oooow, daar wordt weer iemand gecanceld.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Tarado het volgende:
schoonpa van Max in het nieuws, heeft in een interview vorig jaar Hamilton neguinho genoemd, wat zoiets als zwartje/negertje betekent, het ging over de actie van Hamilton in Silverstone, wel vreemd dat dit nu pas aan het licht komt al zal dat met Silverstone te maken hebben
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Russell op 0.2, Hamilton op 0.6.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal minder zijn, ik verwacht de Mercs op 0.3-0.5 van de pole hier![]()
quote:We reported earlier that rival bidders, including Amazon and Netflix, had been told by F1 last Friday that ESPN had secured a new deal that is believed to be valued at $75-90 million per year.
Currently, ESPN pays only about $5m per year.
The success of the negotiations, off the back of F1 setting up exciting new races in Miami and Las Vegas, will be music to the ears of F1 chief executive Stefano Domenicali.![]()
En nu maar hopen dat er 15x meer geld binnenkomt van de F1 kijkers (of ze krijgen nu fors meer dan het kost natuurlijk)You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Als het echt zo'n vlucht heeft genomen qua populariteit als wordt gezegd was 5 miljoen dollar wisselgeldquote:Op maandag 27 juni 2022 15:06 schreef daNpy het volgende:
En nu maar hopen dat er 15x meer geld binnenkomt van de F1 kijkers (of ze krijgen nu fors meer dan het kost natuurlijk)![]()
Wel las ik ergens dat F1 het in de US niet op een streamingdienst wilde hebben dus die biedingen van Netflix en Amazon waren wellicht overbodig hahahN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
was geschreven door @Nattekat?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:25 schreef nils7 het volgende:
Wel las ik ergens dat F1 het in de US niet op een streamingdienst wilde hebben dus die biedingen van Netflix en Amazon waren wellicht overbodig hahah![]()
Als hij voor Sports Business Journal werkt misschienquote:
https://www.sportsbusines(...)media-rights-us.aspxNo Dyson Barrier is going to stop me!
Op vakantie merk je trouwens wel dat het niet makkelijk meer overal te kijken is door dat abonnementengedoe. Kon je vroeger altijd gezellig in een bar of op een camping F1 kijken, nu hadden ze dat allemaal niet meer, want kost geld. Toen maar gekeken met de Ipad via hotspot. Werkte gelukkig prima, maar was wel opvallend. Vroeger stond het daar overal op en aan. Nu niet meer.![]()
https://www.formula1.com/(...)mv83Fx6TubATFx1.html
De 'Max is 1 DNF verwijderd van Lewis weer in de strijd krijgen' voorspelling van 2022, Lewis is waars al druk bezig met rammen oefenen in de sim.![]()
Weten jullie nog dat Lewis Angela in de rivier gooide, dat was een weddenschap tussen die twee. Angela dacht niet dat hij op het podium kwam. Las ik op de Instagram van Lewis Hamilton.
![]()
![]()
![]()
De eerste klopt niet, want dat moet Jaime Alguersuari zijn
Er zijn nog wel meer bizarre dingen te bedenken:
- de grid bij de herstart in Hongarije vorig jaar: 1 auto (de rest was in de pits voor een bandenwissel)
- Monaco 1996
- Kwalificatie van Jerez 1997 met drie man met de zelfde tijdAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Vergeet Hans Heyer niet, die in zijn enige race presteerde om een DNQ, DNF en DSQ te krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
- de grid bij de herstart in Hongarije vorig jaar: 1 auto (de rest was in de pits voor een bandenwissel)
- Monaco 1996
- Kwalificatie van Jerez 1997 met drie man met de zelfde tijd
Verder klopte het ook niet dat Fabi overgestapt was van Toleman naar Benetton. Benetton had juist het team van Toleman overgenomen.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vergeet Hans Heyer niet, die in zijn enige race presteerde om een DNQ, DNF en DSQ te krijgen.
Verder klopte het ook niet dat Fabi overgestapt was van Toleman naar Benetton. Benetton had juist het team van Toleman overgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Jochen Rindt die postuum WK werd mag ook niet ontbreken.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
- Monaco 1996
- Kwalificatie van Jerez 1997 met drie man met de zelfde tijdUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Moet hij wel in de buurt kunnen komen bij Verstappen, de enige keer dat dit lukte dit seizoen was op Imola toen Hamilton op een ronde werd gezet door Verstappen.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef tripel7 het volgende:
De 'Max is 1 DNF verwijderd van Lewis weer in de strijd krijgen' voorspelling van 2022, Lewis is waars al druk bezig met rammen oefenen in de sim.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2022 00:44:30 ]![]()
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef tripel7 het volgende:
De 'Max is 1 DNF verwijderd van Lewis weer in de strijd krijgen' voorspelling van 2022, Lewis is waars al druk bezig met rammen oefenen in de sim.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Met heel veel geluk haalt een Mercedes het podium."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Eerlijk gezegd vrees ik dit weekend een beetje vwb de pace van Max. Ik krijg de indruk dat andere teams wat sneller ontwikkelen en feitelijk is de goede reeks nu voornamelijk te danken aan het onvermogen van anderen om te profiteren van hun wapens. Natuurlijk kunnen die daar stug mee doorgaan, maar dat hoeft niet uiteraard en dan kan de voorsprong ook zo weer redelijk benauwd worden.Rini dankjewel.![]()
Ben wel ook wel benieuwd, hoewel ik her en der ook lees dat Red Bull weer wat updates meeneemt. Zo lang Ferrari zichzelf blijft lastig vallen, komt het wel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dit weekend een beetje vwb de pace van Max. Ik krijg de indruk dat andere teams wat sneller ontwikkelen en feitelijk is de goede reeks nu voornamelijk te danken aan het onvermogen van anderen om te profiteren van hun wapens. Natuurlijk kunnen die daar stug mee doorgaan, maar dat hoeft niet uiteraard en dan kan de voorsprong ook zo weer redelijk benauwd worden.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja ik begreep ook dat Red Bull ook behoorlijke updates meebrengt dit weekend. Dus wat dat betreft weer kansen alle kanten op natuurlijk. Aan Max zal het niet liggen, ik vind dat hij super goed bezig is, meer afgemeten waardoor het eigenlijk vanzelf naar hem toe komt, een beetje zoals een ware kampioen dat doet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben wel ook wel benieuwd, hoewel ik her en der ook lees dat Red Bull weer wat updates meeneemt. Zo lang Ferrari zichzelf blijft lastig vallen, komt het wel goed.![]()
Het bandendebacle dat Indianapolis 2005 heetquote:Op maandag 27 juni 2022 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
- Monaco 1996
- Kwalificatie van Jerez 1997 met drie man met de zelfde tijd![]()
![]()
Andere teams? Alleen Ferrari is snel, Mercedes zal misschien wat dichterbij zitten vanwege het circuit maar dan heb je het wel gehad dus als alles heel blijft is het P1 of P2quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vrees ik dit weekend een beetje vwb de pace van Max. Ik krijg de indruk dat andere teams wat sneller ontwikkelen en feitelijk is de goede reeks nu voornamelijk te danken aan het onvermogen van anderen om te profiteren van hun wapens. Natuurlijk kunnen die daar stug mee doorgaan, maar dat hoeft niet uiteraard en dan kan de voorsprong ook zo weer redelijk benauwd worden.![]()
Misschien moet je het filmpje eerst even kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het bandendebacle dat Indianapolis 2005 heet
Edit quote
[ Bericht 24% gewijzigd door exile79 op 28-06-2022 12:03:17 ]geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
welk filmpje?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien moet je het filmpje eerst even kijken![]()
ja kan natuurlijk niet (al wordt het in Brazilië nog wel vaak gezegd) maar is wel weer heel toevallig dat het nu opduiktquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit allemaal om wat een oude Braziliaan een jaar geleden heeft gezegd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: