SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit zijn de dames waarmee Mark Parsons tegen zijn landgenoten de leeuwinnen naar een zege moet leiden in zijn 10e interland als bondscoach:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo rond de klok van 20:20 zal de NOS op NPO3 beginnen met de voorbeschouwing en ook ESPN is erbij (waarom mag Joost weten).
Prettige wedstrijd allen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
200e interland voor Sherida Spitse!
Begint pas over een uur hèquote:
Dit shirt moet ook gepromoot worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom speelt Engeland niet in het wit?
Ontzettend trieste actie dat shirt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat shirt van Engeland is super verwarrend
Je doet het er maar mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom mogen we het wel hebben over scharen, maar een cartoon over scharen is not dun?triest
We zullen het onthouden voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: dit Nederland gaat geen WK worden
Is EK volgende maand.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: dit Nederland gaat geen WK worden
Zwitserland heeft vandaag verloren met 7-0 van Duitsland en Portugal was niet eens gekwalificeerd. De groep wordt gelukkig een makkie.quote:
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: Het Nederlands vrouwenvoetbal heeft haar beste tijd gehad en is kansloos op het komend EK
Slipjes sniftenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wacht op het hoogtepunt, shirtjes ruilen.
Paar keer op ESPN met een schuin oog naar wedstrijden vrouwen PSV gekeken. Die Sari is echt zoooo slecht. Kan me niet voorstellen dat er niets beters is in heel dit land op die positiequote:
Ze hebben nieuwe coach dus blijkbaar ziet die haar toch ook als beste.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paar keer op ESPN met een schuin oog naar wedstrijden vrouwen PSV gekeken. Die Sari is echt zoooo slecht. Kan me niet voorstellen dat er niets beters is in heel dit land op die positie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe coach dus blijkbaar ziet die haar toch ook als beste.
Dit klinkt als het echte Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee keepersblunders en een gemiste strafschop.
Zou het iemand wat uit maken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sari mag echt nooit meer keepen voor Nederland.
Ik heb de mannen de afgelopen jaren ook wedstrijden van dit niveau zien spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef Zorro het volgende:
En dit wordt voortaan gelijk beloond als de mannen?
Voor straf alles doneren aan een goed doel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef Zorro het volgende:
Niet met de wedstrijden, wel hun aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:34 schreef Zorro het volgende:
Als die keeper een redelijk basisniveau zou hebben ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Als die penalty erin zat was dit niet gebeurd.
Vraag me nu inderdaad wel erg af welke andere Nederlandse keepsters er zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als die keeper een redelijk basisniveau zou hebben ook niet.
Wellicht kan Drommel wat gaan slikken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me nu inderdaad wel erg af welke andere Nederlandse keepsters er zijn.
Is al voorbij de pubertijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht kan Drommel wat gaan slikken?
Hun probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
Bij ESPN doen ze zo de hoogte of diepte punten
Die Loyrsheyd van ADO zit erbij met 1 interland op haar 31e, Van Domselaar pas dit jaar gedebuteerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me nu inderdaad wel erg af welke andere Nederlandse keepsters er zijn.
Eens moet het krediet van Sari toch ook een keer op zijn, je kunt iemand niet blijven opstellen omdat diegene toevallig 3 jaar geleden nog een keer een leuk toernooi keepte.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Loyrsheyd van ADO zit erbij met 1 interland op haar 31e, Van Domselaar pas dit jaar gedebuteerd.
Tsja, ik denk dat het op dit moment het gewoon niet is. Vijf jaar geleden kon je Geurts dan nog eens erin gooien, nu is het vooral hopen dat de jonge keepsters in de Eredivisie zoals een Van Domselaar en Kop gaan groeien.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eens moet het krediet van Sari toch ook een keer op zijn, je kunt iemand niet blijven opstellen omdat diegene toevallig 3 jaar geleden nog een keer een leuk toernooi keepte.
Vooral ook pech dat Kop is weggevallen door een langdurige blessure. Verdediging is gewoon niet goed genoeg en voorin zit er ook geen lijn in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Loyrsheyd van ADO zit erbij met 1 interland op haar 31e, Van Domselaar pas dit jaar gedebuteerd.
optimistquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ gaan er uit in de kwartfinale.
Ter info.
Waar kost een Eredivisieduel voor dames 20 euro?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
Gemiddeld 695.000 kijkers. Enge marketingbureaus zien nu potentieel.
Wie hier zou ¤20 betalen voor een Eredivisieduel bij de dames?
Dat bedoel ik. Als je er hetzelfde voor zou vragen als bij een mannenwedstrijd komt er geen hond op af. Maar wel hetzelfde willen verdienenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar kost een Eredivisieduel voor dames 20 euro?
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ gaan er uit in de kwartfinale.
Ter info.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |