Oh is dat wel vannachtquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand opstaan voor wat planeten?
https://www.hln.be/wetens(...)or-opstaan~a63abc24/
Nee was ik niet van planquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand opstaan voor wat planeten?
https://www.hln.be/wetens(...)or-opstaan~a63abc24/
Of strijd der planeten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik zou "Sleeping with Planets" hadden gedaan
[..]
Nee was ik niet van plan
Strijd der planeten was altijn bij de kinderbios. En ik keek er graag naar als jong jochie.quote:
Zegt me niets.. maar ik kwam ook nooit in de kinderbiosquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Strijd der planeten was altijn bij de kinderbios. En ik keek er graag naar als jong jochie.
Nee, allang niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ze wel allemaal op een rijtje ofzo
onze voetbal meiden zijn vandaag bij de präsidentquote:
Onze spelen morgen tegen Engeland , vriendschappelijk voordat het EK begintquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze voetbal meiden zijn vandaag bij de präsident
gewezen weg verabschiedung
hinteregger ,frankfurt heeft vandaag karriere
beendet
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat in een dicht topic en vond jullie al zo stil
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt me niets.. maar ik kwam ook nooit in de kinderbios
Speur een generatiekloofquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.
Wordt vervolgd?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.
Ik ookquote:
Dat was later.quote:
quote:BEREBIOS (1977-1980)
BerebiosEind jaren '70 verzorgden AVRO, KRO, NCRV, TROS en VARA om beurten de uitzending op woensdagmiddag. De AVRO bedacht dat het leuk zou zijn om de kinderprogramma's te laten presenteren door de toen populaire beren uit de Bereboot. Zo ontstond de Berebios, een twee uur durende bioscoopvoorstelling op televisie met voorfilms, een hoofdfilm en zelfs een pauze. In de eerste uitzending werden naast een lange aflevering van de Bereboot de tekenfilms De Kleine Beer, Piggeldy en Frederick, en Hippo het Niespaard uitgezonden. Ook was er filmklassieker van Charlie Chaplin te zien en als hoofdfilm een compleet verhaal van Kuifje.
Berebios Deze opzet was een groot succes met soms bijna een miljoen kijkers, waarschijnlijk ook omdat alle programma's in het Nederlands waren nagesynchroniseerd. In het tweede seizoen kwamen er nieuwe tekenfilms bij. Dit waren voor het grootste deel Amerikaanse series uit de jaren '60, waaronder Hetty de Heks (met de stem van Corrie van Gorp), Inky de Inktvis (ingesproken door Jaap Stobbe) en Hong Kong Foei (met de stem van Joop Doderer). Deze staan daar bekend als "Early Saturday morning cartoons" en zijn relatief goedkoop gemaakt omdat de animatie bewust eenvoudig is gehouden, van een sprekend figuurtje beweegt soms alleen de mond.
Het programma werd zo goed bekeken dat er in 1979 ook een theatervoorstelling van de Berebios kwam. Omdat de Bereboot al een paar jaar gestopt was, en de poppen niet langer het programma presenteerden werd in 1980 het programma voortgezet als Kinderbios.
Remake van het origineelquote:
ik was daar te oud voor jaquote:
En ga je ook terug naar DOS?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Remake van het origineel
En als ik afsluit zegt ie nog dat ik terug ga naar DOS![]()
Bootje varenquote:
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te vorenquote:
'Hoe dan ?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te voren
Gewoon zoals alles altijd...met veel ducktapequote:
Een hongerige open bek helpt om je pupillen te motiveren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te voren
werkt dat ook bij kroks dan ?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon zoals alles altijd...met veel ducktape
Vast welquote:
Oh ja Steve was er goed inquote:
Jaquote:
Stingray jaquote:Op donderdag 23 juni 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaar dat was een rog geloof ik
Effe checken
Zo raar is het niet dat ie een keer de pijp uit gingquote:
Neuh, hij nam redelijk risico's wel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo raar is het niet dat ie een keer de pijp uit ging![]()
Niet specifiek maar ik heb het wel vaak langs zien komen in fragmentjesquote:Op donderdag 23 juni 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Living on the Edge![]()
![]()
Hoewel ik nooit naar hem of zijn programma's heb gekeken tbh
Ik heb nog wel regelmatig gekeken.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Living on the Edge![]()
![]()
Hoewel ik nooit naar hem of zijn programma's heb gekeken tbh
quote:
Was inderdaad wel die richting opquote:Op donderdag 23 juni 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
zou kunnen... maar richting Amersfoort
Op buienradar zie ik ook een rode vlek in die richting.quote:
Wat is dat?quote:
Ik zat weer als een angsthaas van alles binnen te halenquote:
Wat is dat?quote:
Denk het, ze zullen niet in ene paar minuten voorbij flitsen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
Vanaf hoe laat zijn die planeten te zien ? Wanneer het donker genoeg is ?
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:
Ik zie de wolken al hangenquote:Op donderdag 23 juni 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het, ze zullen niet in ene paar minuten voorbij flitsen.
quote:
quote:
quote:
Je drinkt andere wijn dan Franse ... ja dan doet ie nietsquote:Op donderdag 23 juni 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Heb hem weggeflikkerd. Hij doet niks meer.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je drinkt andere wijn dan Franse ... ja dan doet ie niets
quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je drinkt andere wijn dan Franse ... ja dan doet ie niets
Die is vies hequote:Op donderdag 23 juni 2022 23:19 schreef chufi het volgende:
Ik probeer sws geen franse wijn te drinken
Ik dacht even deze avond dat het al vrijdag was.quote:
ahja hoe laat?quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat en de planeten gaan het doen straks
ik werk morgen weer eens een dagje thuis, lang geledenquote:Op donderdag 23 juni 2022 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht even deze avond dat het al vrijdag was.
Geen idee, straks als het licht uit gaat ... misschien een goed idee om wat aan de energiekosten te bezuinigen ... al die bedrijfspanden ...quote:
van noordoost tot zuidoost ...quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik zou niet eens weten welke kant ik op moet kijken
quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik zou niet eens weten welke kant ik op moet kijken
quote:De planeten staan verspreid aan de hemel van noordoost naar zuidoost. De maan staat mooi tussen Venus en Mars in op de plaats van de aarde.
Dan ben je wel toe aan weekend.quote:
Hey Dotquote:
Morguh, wat een luxequote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:40 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Er wordt nu koffie voor me gemaakt
Hoiquote:
Fijn te horen, dat warme is hier ook een probleem verder is het hier wel okequote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Op het hete na wel goed.
En hoe gaat het met jou?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net boven de 20gradenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Op het hete na wel goed.
En hoe gaat het met jou?
Ik zag hetquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Prisha het volgende:
Enorm verschil in temp met gisteren.
Zo het is hier flink tekeer gegaan gister. Gelukkig rond middernacht dus bbq ging prima
A lekker geBBQdquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Prisha het volgende:
Zo het is hier flink tekeer gegaan gister. Gelukkig rond middernacht dus bbq ging prima
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Prisha het volgende:
ja daar leek het wel op ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag hetDat onweer begon daar zo ongeveer
Hier ook beetje miezer en ik heb nu de ramen een stukje open zodat het wel iets doorwaait maar niet naar binnen regent.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lekker geBBQd
Ik heb hier niets gehoord vannacht en het zag er vanmorgen ook niet echt verregend uit
Nu miezert het iedere keer een beetje en is het 19 graden, maar ik vind het wel vies benauwd binnen.
Dat is weer nog een heel stuk later. Wat een water kwam er uit de lucht vallen, enorme herrie gaf het.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier rond 2uur half 3, alles stond blank buiten
Ja hier staan de ramen ook lekker open. Maar het koelt nog niet echt afquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook beetje miezer en ik heb nu de ramen een stukje open zodat het wel iets doorwaait maar niet naar binnen regent.
Planten in de tuin zijn wel blij geloof ik
Fijn dat de barbecue niet in het water is gevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Prisha het volgende:
In Assen is het nog natquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
vanmorgen ook wat regen gehad, nu is t droog 20 gr buiten binnen 24...
Zo dan, das een bestequote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
Its giant, chubby appearance is due to a self-defense technique in which it inflates itself with air in order to look more formidable when it feels in danger. The species of the frog is the Blunt-headed Burrowing Frog, also called Glyphoglossus molossus.
[ afbeelding ]
Die is niet dun
quote:
Ga je racen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zag het de baan is goed nat daar
Die wil gewoon even een spectaculaire entree makenquote:
Nooit geweest, ik vind het nog saaier en lawaaiiger dan autoracenquote:
Ik had familie in Assen en die regelden altijd kaartjes... 67 of zo voor het eerstquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit geweest, ik vind het nog saaier en lawaaiiger dan autoracen
Was voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat de barbecue niet in het water is gevallenWas het voor je verjaardag of 'gewoon'?
Nou enquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:21 schreef Prisha het volgende:
Het rommelt hier alweer in de verte. Er zit weer iets aan te komen denk ik
Goed voor de tuinquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:23 schreef engine het volgende:
Hier is het echt vies plak weer. Laat maar regenen
Die heb ik nietquote:
Oeh nicequote:
Even snel je baantjes getrokken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo hier beste hoosbui gehad zeg, straat stond blank
Wees maar blij.... anders krijg je overlast en moet je dweilenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar was t net niet diep genoeg voor
Dat wil je indd niet dat het water naar binnen komtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees maar blij.... anders krijg je overlast en moet je dweilen
Je hebt hem het water in geramd toch wel hequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:49 schreef pullup het volgende:
Wat ik nou toch tegenkwam vanochtend![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt hem het water in geramd toch wel he
En dit zijn waarschijnlijk ook geen boerenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Was mijn eerste reactie![]()
Maar ze bleken zowaar een keer aan het werk met het kappen en opruimen van riet langs de baan
Ik moest er in ieder geval steeds via het gras langsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit zijn waarschijnlijk ook geen boeren
Maar ze rijden wel in zo'n boerending.
Zo'n boerending op je baan is ook weer niet atlijd even handig voor de roeiers.
Je moet ook wel kunnen zwemmenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
Weet niet of deze al besproken is, maar gevaarlijke sport dat zwemmen
Ik las het 2dagen geleden alquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
Weet niet of deze al besproken is, maar gevaarlijke sport dat zwemmen
De 'redders' die er waren stonden blijkbaar vooral te kijkenquote:
Stond maar een heel klein beetje groot op elke nieuwspaginaquote:
Dit is met commentaren jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Stond maar een heel klein beetje groot op elke nieuwspagina
Toch even klikkenquote:
Zomaar een halve eeuw terug in de tijd geworpen qua rechtenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
Fijn land dat Amerika...
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html
Ja echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zomaar een halve eeuw terug in de tijd geworpen qua rechten
Dat krijg je met republikeinen. Ze zijn voor het leven, dus abortus mag niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
Fijn land dat Amerika...
https://www.nu.nl/buitenl(...)echt-op-abortus.html
In Nederland heb je ook van die fanatiekelingen die vrouwen bij abortusklinieken lastig vallen ...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met republikeinen. Ze zijn voor het leven, dus abortus mag niet.
Maar he, de doodstraf moet wel. En wapens zo zwaar mogelijk.
Dus eigenlijk zijn ze zo schizofreen als de **********
Klopt, alleen hier is het een minderheid en is abortus bij wet mogelijk. Daar is het genoeg om de wet te veranderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook van die fanatiekelingen die vrouwen bij abortusklinieken lastig vallen ...
Een huisje te regelen via oom Bernhard jr.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:08 schreef engine het volgende:
Prinses Amalia dankbaar dat ze ondanks woningnood een kamer heeft gevonden
https://www.nu.nl/konings(...)-heeft-gevonden.html
Pfjiew het is onze kroonprinses toch gelukt een kamer te vinden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een huisje te regelen via oom Bernhard jr.
Ze had natuurlijk ook een flatje voor dr zelf kunnen kopen ... maar ze wil wel onder de feuten gaan behorenquote:
Die flikkert er wel een plebje dat hij toch al oplicht uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een huisje te regelen via oom Bernhard jr.
Update:quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die flikkert er wel een plebje dat hij toch al oplicht uit natuurlijk.
Lees het net ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Update:
https://www.nu.nl/sport-o(...)-meedoen-aan-wk.html
Ja precies. Ik vond het eerst wat vreemd tot ik las dat ze wel vaker naar de bodem zakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het net ja.
Kan ik me nog wel in vinden ook eigenlijk, zeker aangezien dit niet de eerste keer was bij haar.
Laat dan eerst maar eens een goede medische keuring plaatsvinden.
Ik dacht al dat ik dat al eens gezien hadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:08 schreef engine het volgende:
Prinses Amalia dankbaar dat ze ondanks woningnood een kamer heeft gevonden
https://www.nu.nl/konings(...)-heeft-gevonden.html
Pfjiew het is onze kroonprinses toch gelukt een kamer te vinden.
quote:
Ik had een schepijsje frambozen /pistachequote:
himbeerenquote:
Staat uit bij mijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
ziet jemand hier onden dat random beeld nr.7 ??
Die wijzigen steedsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
Plaats even een link. Iedereen (die het aan heeft staan) ziet andere plaatjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
nee maar de andere dagenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook ? Ik zie nu beelden uit Innsbruck
Is die bacterie boos of blij?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mond lijkt op die grootste gevonden bacterie
Ik ben verlost van jouquote:
Völlig losgelöstquote:
Je weet niet eens waarom. Winnaar van 2021quote:
Ja doeg he?quote:
Hoe groot is diequote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mond lijkt op die grootste gevonden bacterie
[ afbeelding ]
Ah ja thanks....had er even niet aan gedacht.quote:
Wattimena heeft al gewonnen van Claytonquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja thanks....had er even niet aan gedacht.
Ah dat was ik net aan het zoeken. Verrassendquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wattimena heeft al gewonnen van Clayton
Ja maar in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat was ik net aan het zoeken. VerrassendDie Wattimena kan er niet zoveel van.
Teleurgesteld, heeft verloren met verstoppertjequote:
Wat drinkt ze dan ? Whiskyasquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weest niet dat mijn katz drinkt
deze week drinkte ze wel
Komt ie dan ook langs in Bleiburg?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
hinteregger profikarriere beendet
werd in 5te liga kärnten spelen
Maar zouden jullie dan niet zo'n ex prof willen? of is ie te slecht tegenwoordigquote:
Denk dat ie er klaar mee is en alleen nog een beetje willen ballen zonder drukt ... 1st liga is stressquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar zouden jullie dan niet zo'n ex prof willen? of is ie te slecht tegenwoordig
Ok kan ookquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie er klaar mee is en alleen nog een beetje willen ballen zonder drukt ... 1st liga is stress
Ach ... straks onze dames tegen Engelandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok kan ook
maar wel een beetje oneerlijk voor de andere 5e klassers
Ik wens ze succesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ... straks onze dames tegen Engeland
Denk het ook ja.quote:
De Zwaan ligt er uit ... Wadequote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Fat Vinnie![]()
Hebben de NL'ers nog alle potjes gewonnen? Zit niet zo heel goed op te letten. Dit was wel even leuk.
Ahquote:
Zag er echt niet makkelijk uitquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
Het lijkt vaak makkelijker dan het is.. maar als ze het in profiel laten zien zie je wel wat het probleem is
Jep...en krijgen ook nog MvG tegen Noppiequote:
Heb maar heel even gekeken , was best leuk maar ik weet dus niet welke lande hier goed in zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn echt moeilijke klims... denk dat de Aziaten net iets te klein zijn ..
Morgen hollandse avondquote:
Dat zal wel iets met veel BPM's zijnquote:
Correctquote:
In Bleiburg?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
ik gaa nog tentfest
partytime met meilenstein
Het feest is al begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/FFGlobasnitz/
Jep operatie is geweest. Dit is zijn eerste wedstrijd daarna.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van Gerwen nu wel of niet geopereerd?
Doet ie dan redelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jep operatie is geweest. Dit is zijn eerste wedstrijd daarna.
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Proleten kijken, 5 op een rij.
[ afbeelding ]
Lobotomietje?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jep operatie is geweest. Dit is zijn eerste wedstrijd daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |