Oh is dat wel vannachtquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand opstaan voor wat planeten?
https://www.hln.be/wetens(...)or-opstaan~a63abc24/
Nee was ik niet van planquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand opstaan voor wat planeten?
https://www.hln.be/wetens(...)or-opstaan~a63abc24/
Of strijd der planeten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik zou "Sleeping with Planets" hadden gedaan
[..]
Nee was ik niet van plan
Strijd der planeten was altijn bij de kinderbios. En ik keek er graag naar als jong jochie.quote:
Zegt me niets.. maar ik kwam ook nooit in de kinderbiosquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Strijd der planeten was altijn bij de kinderbios. En ik keek er graag naar als jong jochie.
Nee, allang niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ze wel allemaal op een rijtje ofzo
onze voetbal meiden zijn vandaag bij de präsidentquote:
Onze spelen morgen tegen Engeland , vriendschappelijk voordat het EK begintquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze voetbal meiden zijn vandaag bij de präsident
gewezen weg verabschiedung
hinteregger ,frankfurt heeft vandaag karriere
beendet
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat in een dicht topic en vond jullie al zo stil
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt me niets.. maar ik kwam ook nooit in de kinderbios
Speur een generatiekloofquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.
Wordt vervolgd?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verzameling van tekenfilmpjes, op woensdag middag op tv. Heette eerst de berebios daar de figuren vd berenboot het programma presenteerden.
Ik ookquote:
Dat was later.quote:
quote:BEREBIOS (1977-1980)
BerebiosEind jaren '70 verzorgden AVRO, KRO, NCRV, TROS en VARA om beurten de uitzending op woensdagmiddag. De AVRO bedacht dat het leuk zou zijn om de kinderprogramma's te laten presenteren door de toen populaire beren uit de Bereboot. Zo ontstond de Berebios, een twee uur durende bioscoopvoorstelling op televisie met voorfilms, een hoofdfilm en zelfs een pauze. In de eerste uitzending werden naast een lange aflevering van de Bereboot de tekenfilms De Kleine Beer, Piggeldy en Frederick, en Hippo het Niespaard uitgezonden. Ook was er filmklassieker van Charlie Chaplin te zien en als hoofdfilm een compleet verhaal van Kuifje.
Berebios Deze opzet was een groot succes met soms bijna een miljoen kijkers, waarschijnlijk ook omdat alle programma's in het Nederlands waren nagesynchroniseerd. In het tweede seizoen kwamen er nieuwe tekenfilms bij. Dit waren voor het grootste deel Amerikaanse series uit de jaren '60, waaronder Hetty de Heks (met de stem van Corrie van Gorp), Inky de Inktvis (ingesproken door Jaap Stobbe) en Hong Kong Foei (met de stem van Joop Doderer). Deze staan daar bekend als "Early Saturday morning cartoons" en zijn relatief goedkoop gemaakt omdat de animatie bewust eenvoudig is gehouden, van een sprekend figuurtje beweegt soms alleen de mond.
Het programma werd zo goed bekeken dat er in 1979 ook een theatervoorstelling van de Berebios kwam. Omdat de Bereboot al een paar jaar gestopt was, en de poppen niet langer het programma presenteerden werd in 1980 het programma voortgezet als Kinderbios.
Remake van het origineelquote:
ik was daar te oud voor jaquote:
En ga je ook terug naar DOS?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Remake van het origineel
En als ik afsluit zegt ie nog dat ik terug ga naar DOS![]()
Bootje varenquote:
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te vorenquote:
'Hoe dan ?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te voren
Gewoon zoals alles altijd...met veel ducktapequote:
Een hongerige open bek helpt om je pupillen te motiveren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou wel even de bek van die krok hebben dichtgebonden van te voren
werkt dat ook bij kroks dan ?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon zoals alles altijd...met veel ducktape
Vast welquote:
Oh ja Steve was er goed inquote:
Jaquote:
Stingray jaquote:Op donderdag 23 juni 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaar dat was een rog geloof ik
Effe checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |