abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 22 juni 2022 @ 22:56:45 #1
408813 crew  trein2000
pi_205124894
quote:
NPO-baas beveiligd na dreiging ‘uit hoek van sympathisanten Ongehoord Nederland’
NPO-bestuursvoorzitter Frederieke Leeflang wordt beveiligd na bedreigingen die zij recent heeft ontvangen. Dit bevestigt ze zelf via haar woordvoerder aan de makers van de BNR-podcast Koster & Van Dijk.

Leeflang wordt sinds enige tijd beveiligd vanwege serieuze bedreigingen. Die bedreigingen zouden, zo bevestigen andere bronnen bij de NPO aan BNR, uit de hoek van sympathisanten van omroep Ongehoord Nederland komen.

Clinch
Ongehoord Nederland ligt in de clinch met de NPO na een rapport van de ombudsman Margot Smit. De NPO wil de omroep sancties opleggen, omdat de journalistieke code van de NPO zou zijn geschonden. ON zou gasten zonder weerwoord ongefundeerde uitspraken laten doen en op deze manier dus nepnieuws verspreiden. Dit is in strijd met de afspraken die NPO met de omroepen heeft gemaakt. De raad van bestuur van de NPO kan als sanctie maximaal 15 procent van het budget inhouden.

Ongehoord Nederland heeft nog een week de tijd om hierop te reageren. Daarna neemt de NPO een definitief besluit over de sanctie. ON-directeur Arnold Karskens reageerde in de media wel al op het voornemen. Hij noemde de mogelijke sanctie ‘een frontale aanval op de persvrijheid in Nederland‘. ,,Wij bestrijden de conclusies uit het rapport van de NPO-ombudsman nadrukkelijk. Wij betreuren dat nog voordat ons om een weerwoord is gevraagd de Raad van Bestuur al tot zo’n draconische maatregel wil overgaan”, schrijft Karskens.
https://www.tubantia.nl/s(...)-nederland~a6e54b9a/

Het wordt steeds gekker. Voor ongehoorde lui maken ze wel extreem veel kabaal, op een volkomen verkeerde manier. Keihard aanpakken dit tuig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205124970
ON is heel populair bij de complotwappies, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:20:27 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205125055
Gezellige club.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205125070
Hoewel ik ON een verschrikkelijke club vind, hoeven we ons geen zorgen te maken om het welzijn van deze mevrouw.

Iemand met zo'n naam komt er namelijk wel mee weg
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:25:18 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205125075
Dat krijg je er van als je alles maar met de mantel der liefde blijft bedekken en nergens hard durft op te treden. Mensen zoeken grenzen op en verleggen die keer op keer.

Geldt trouwens voor alles en iedereen en is niet beperkt tot ON
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:25:42 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205125079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

Iemand met zo'n naam komt er namelijk wel mee weg
:D
pi_205125081
Ongehoorde flikkertjes.
U MAD?
pi_205125232
Laf. Je wordt kritisch tegen het licht gehouden en dan is bedreiging geoorloofd? Ze moesten mij eens durven te bedreigen…
pi_205125591
Sjonge, wat een waardeloos rapport. Het is zoeken naar een naald in een hooiberg om het heikele punt over die "omvolkingstheorie" te vinden. Dat staat weggemoffeld in voetnoot no. 90.

ON stelt terecht dat met De Winter is gesproken over de omvolking, niet over een "omvolkingstheorie".

Die stelling is volgens de onderzoeker "niet vol te houden" en geeft daarvoor als bewijs een citaat van De Winter waarin hij uitlegt hoe die omvolking eruit ziet. Dit onderschrijft juist de verdediging van ON.

Het "onderzoek" had slechts een vooropgezet doel: ON beschadigen.
  donderdag 23 juni 2022 @ 08:02:34 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205125638
Ik vraag me serieus af hoeveel doodsbedreigingen elke dag in dit landje geuit worden.

Volgens mij weten meer en meer mensen totaal niet waar ze mee bezig zijn. Laat staan dat ze consequenties kunnen inschatten. Volidioten, allemaal.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205125655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 08:02 schreef thedeedster het volgende:
Ik vraag me serieus af hoeveel doodsbedreigingen elke dag in dit landje geuit worden.
Veel... en blijkbaar om het minste en geringste...
  donderdag 23 juni 2022 @ 08:11:27 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205125666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 08:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Veel... en blijkbaar om het minste en geringste...
Gaat echt helemaal nergens meer over. Het is nou niet zoiets als een akkefietje op straat waar je mekaar uitscheldt voor klootviool. Doodsbedreigingen- zeker op schrift - komen gewoon keihard binnen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205125704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 08:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Veel... en blijkbaar om het minste en geringste...
De anonimiteit op het internet helpt ook niet mee om dit te voorkomen.
pi_205125753
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 08:21 schreef Makrelis het volgende:

[..]
De anonimiteit op het internet helpt ook niet mee om dit te voorkomen.
Valt mee, er zijn genoeg mensen die met naam en toenaam dezelfde drek verspreiden.
pi_205125847
Het zwart maken is begonnen.
pi_205125915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 08:52 schreef Nober het volgende:
Het zwart maken is begonnen.
Grappig genoeg door sympathisanten van Ongehoord Nederland zelf. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205126082
Heel geloofwaardig die bedreigingen. Net als een tijd terug over Rutte, toen het even goed uitkwam om de aandacht af te leden.
pi_205126121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hoewel ik ON een verschrikkelijke club vind, hoeven we ons geen zorgen te maken om het welzijn van deze mevrouw.

Iemand met zo'n naam komt er namelijk wel mee weg
Gefeliciteerd, jij wint het internet voor vandaag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205126137
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 07:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Sjonge, wat een waardeloos rapport. Het is zoeken naar een naald in een hooiberg om het heikele punt over die "omvolkingstheorie" te vinden. Dat staat weggemoffeld in voetnoot no. 90.

ON stelt terecht dat met De Winter is gesproken over de omvolking, niet over een "omvolkingstheorie".

Die stelling is volgens de onderzoeker "niet vol te houden" en geeft daarvoor als bewijs een citaat van De Winter waarin hij uitlegt hoe die omvolking eruit ziet. Dit onderschrijft juist de verdediging van ON.

Het "onderzoek" had slechts een vooropgezet doel: ON beschadigen.
Ach, als dat al genoeg is om doodsbedreigingen te veroorzaken (in plaats van, ik weet het niet hoor, gewoon rectificatie eisen?) dan is dat al meer dan genoeg om dat hele "onderzoek" over ON te bevestigen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205126489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 07:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Sjonge, wat een waardeloos rapport. Het is zoeken naar een naald in een hooiberg om het heikele punt over die "omvolkingstheorie" te vinden. Dat staat weggemoffeld in voetnoot no. 90.

ON stelt terecht dat met De Winter is gesproken over de omvolking, niet over een "omvolkingstheorie".

Die stelling is volgens de onderzoeker "niet vol te houden" en geeft daarvoor als bewijs een citaat van De Winter waarin hij uitlegt hoe die omvolking eruit ziet. Dit onderschrijft juist de verdediging van ON.

Het "onderzoek" had slechts een vooropgezet doel: ON beschadigen.
Je doet nu net alsof dat interview met De Winter het enige punt is. Het is echter één van de vele voorbeelden.

Bovendien rechtvaardigt dat natuurlijk nooit dit soort bedreigingen.
pi_205126755
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Grappig genoeg door sympathisanten van Ongehoord Nederland zelf. _O-
Zie OP.

quote:
NPO-baas beveiligd na dreiging ‘uit hoek van sympathisanten Ongehoord Nederland’
AANHALINGSTEKENS.
pi_205131097
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 09:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ach, als dat al genoeg is om doodsbedreigingen te veroorzaken (in plaats van, ik weet het niet hoor, gewoon rectificatie eisen?) dan is dat al meer dan genoeg om dat hele "onderzoek" over ON te bevestigen.
Die bedreigingen komen toch niet van ON?

Laat de politie die bedreigers oppakken en opsluiten. En houd de vrijheid van meningsuiting in ere!
pi_205131112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 10:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je doet nu net alsof dat interview met De Winter het enige punt is. Het is echter één van de vele voorbeelden.

Bovendien rechtvaardigt dat natuurlijk nooit dit soort bedreigingen.
Een van de vele voorbeelden van andere meningen of inzichten.

Leve de vrijheid van meningsuiting!

En pak die bedreigers op.
pi_205131301
Complotwappies die doodsbedreigingen sturen, goh wie had nou gedacht :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205131386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Een van de vele voorbeelden van andere meningen of inzichten.

Leve de vrijheid van meningsuiting!

En pak die bedreigers op.
Een van de vele voorbeelden van andere meningen of inzichten, die door ON gepresenteerd werden alsof ze de waarheid zijn.

Ik denk dat je de tweede helft van de zin vergeten was, dus ik heb het even voor je aangevuld. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')