Ze zijn nog rustig met hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
https://www.roddelpraat.nl/wie-is-the-bradge/
Ze hadden al snel door dat hij op aandacht geilt en dat deed hem de das om dan wel de veer op de muts.quote:
Jan had inderdaad al heel snel door dat Bradge gewoon aandacht wil en na al de negativiteit met Joyce joy denk ik niet dat ze nog snel gasten uit die vijver gaan vissen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hadden al snel door dat hij op aandacht geilt en dat deed hem de das om dan wel de veer op de muts.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:06 schreef PS. het volgende:
Die extra uitzendinkjes zijn echt vermakelijker dan de reguliere uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week al met het verhaal over Marcelleke op Insta en de Mascha Bash![]()
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:19 schreef Poefbank het volgende:
Woensdag —> tukkertje ‘Sterre’. Dat wordt weer afzien.
Ligt ook aan Jan en Dennis zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:29 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:29 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar irritante gasten. Jammer is dat.
Eem op het snoetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.
Ik vind die gasten eigenlijk meestal wel leuk. Yvonne Coldeweijer is buitencategorie, zij is een volwaardige gast en past er heel leuk tussen. Niet op d'r bekkie gevallen, intelligent en met humor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:17 schreef GS-Raw het volgende:
Ik vind die tukkertje weinig toevoegen aan de show. Sterker nog, ik vind het eigenlijk alleen maar irritant. Snap ook niet zo goed waarom je een geestelijk beperkte steeds zo veel aandacht geeft en af zit te zeiken.
Het leuke is dat er een bepaalde chemie is tussen Jan en Yvonne en dat Dennis dit heel slecht trekt.quote:
Ja, dat is volgens mij 1 van de weinige die er wel tussen past, voor de rest moet je die halve gare die te makkelijk af te kraken zijn niet willen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Yvonne erbij is het altijd wel leuk.
Dennis hangt er altijd maar wat bij. Het huismongooltje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is dat er een bepaalde chemie is tussen Jan en Yvonne en dat Dennis dit heel slecht trekt.
Dat gebeurde met die mevrouw van 'doe niet tijger als je poesie bent'quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die gasten eigenlijk meestal wel leuk. Yvonne Coldeweijer is buitencategorie, zij is een volwaardige gast en past er heel leuk tussen. Niet op d'r bekkie gevallen, intelligent en met humor.
Het leuke aan de meeste gasten is dat het meestal Z-artiesten zijn die in de vorige aflevering zijn afgezeken en die zich dan heel stoer niet willen laten kennen en dan zo overmoedig zijn om daar aan te schuiven om vervolgens van Ome Jan de genadeklap te krijgen en tot hun schoenen worden afgefikt.
Dat gebeurt bij vrijwel alle gasten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat gebeurde met die mevrouw van 'doe niet tijger als je poesie bent'
Ik weet toevallig dat Lorenzo zijn moeder een paar jaar geleden overleden is en zijn vader stiefbroer en broer alle drie ook niet helemaal goed tikken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind de Sterre storyline wel interessant, ofzo. De heer Lorenzo lijkt mij in eerste aanleg te dom/beperkt om een typetje neer te zetten en op een dergelijke manier te trollen dus waarschijnlijk wil hij echt een transformer worden? In dat kader zou ik het wel interessant vinden of deze overduidelijk verstandelijk beperkte man in dit land in aanmerking komt voor hormoontherapie en evt genderchirurgie. Dat zou echt ziek zijn als een dokter willens en wetens meewerkt aan het verminken van deze zwakzinnige. Nazi Duitsland is er niks bij.
Of dit alles is bedacht door de heer Schouten en het enige wat Lorenzo hoeft te doen is een pruik op te zetten en dom uit zijn ogen te kijken. Dat zou natuurlijk ook vrij ziek zijn als Jan en Dennis een verstandelijk beperkte op deze manier misbruiken voor content.
Ik zit in ieder geval aan mijn mobile device gekluisterd aanstaande woensdag!
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind heel die act met Tukkertje niet leuk. In het begin was het al vrij snel niet meer leuk.
Is het een act of is deze gast nog beperkter dan ik al dacht? Ik sta nergens meer van te kijken met deze gozer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind heel die act met Tukkertje niet leuk. In het begin was het al vrij snel niet meer leuk.
Het lijkt een act te zijn. Maar omdat hij zo beperkt is kan hij geen goed typetje neerzetten. Hij heeft een paar zinnetjes uit zijn hoofd geleerd "ik heb respect voor iedereen" en een pruik opgezet en dat is dan de hele act. Erg saai.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het een act of is deze gast nog beperkter dan ik al dacht? Ik sta nergens meer van te kijken met deze gozer.
Volgende week waarschijnlijk met rapper Sjors, een echte transformer. KRIEKROEKOOOEEEquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:31 schreef DKUp het volgende:
Snap wat je bedoelt. Ik hoop het, maar ik blijf me verbazen om dat figuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het lijkt een act te zijn. Maar omdat hij zo beperkt is kan hij geen goed typetje neerzetten. Hij heeft een paar zinnetjes uit zijn hoofd geleerd "ik heb respect voor iedereen" en een pruik opgezet en dat is dan de hele act. Erg saai.
Ja eens. Grappig is het ook niet echt. Maar het zal misschien goed scoren onder de tiener fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef GS-Raw het volgende:
Zo wat een ongemakkelijke show, sneu voor Tukkertje. Laat die jongen met rust en gebruik hem niet als clown.
En iq schoenmaat fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens. Grappig is het ook niet echt. Maar het zal misschien goed scoren onder de tiener fans.
Vrouw!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef GS-Raw het volgende:
Zo wat een ongemakkelijke show, sneu voor Tukkertje. Laat die jongen met rust en gebruik hem niet als clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |