Waarschijnlijk wel:quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Tot hoe laat duurt deze fopshow? Gaan zeker in de spits terug zo?
Terwijl juist die beroepsgroep deels om precies die reden, juist zo'n per-fect pressiemiddel heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ach ja, er zijn wel meer groepen die ้cht staken. maar dat pikken we meestal niet. als de medewerkers in het onderwijs of de kinderopvang staken voor wat meer loon omdat ze amper kunnen rondkomen is de publieke reactie vooral: "uhhh ja hallo ik moet werken hoor, wat moet ik nu met mijn kind doen godverdomme? ga gewoon werken voor je geld en niet zeiken! en als je niet genoeg krijgt, ga je maar lekker wat anders doen".
"hallo meneer,quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:31 schreef Tocadisco het volgende:
als jij een kwijtschelding van gemeentelijke belastingen of een bijstandsuitkering wilt aanvragen dan wordt vermogen dat jij in stenen of voertuigen of wat dat ook hebt ook niet genegeerd.
Gigantisch belangrijke bijdrage aan onze econo... oh nee dat ook niet eens.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Loop momenteel door de supermarkt, maar al ons vlees komt uit Ierland. De meeste koeien in Nederland zijn voor de melk en daarvan gaat ook ruim 2/3e naar het buitenland. Ik vraag me wat de Nederlandse boeren eigenlijk doen voor het Nederlandse volk, waar ze nu elke keer die offers van vragen.
Ik zoek nog even verder.
De meeste bedrijfspanden zijn ook waardeloos zonder de bedrijvigheid erin, daarin verschillen die niet van landbouwbedrijven. Waardelozer zelfs, want waar je een boerderij nog wel eens kunt verkopen aan een of andere rijke stinkerd die graag landelijk wilt wonen zal je dat met een bedrijfshal ergens langs het spoor echt niet lukken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de meeste mensen halen daar dan wel vaak een fors inkomen uit.
Bij boeren valt dat wat tegen, maar kunnen ze ook niets anders met de grond, behalve verkopen aan een andere boer (idem voor hun materialen en vee) en dat verkleint het probleem niet.
Kut, net Irene vd Marel gemistquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel:
[ afbeelding ]
Gezien het programma pas om 13.15 begonnen is zal het allemaal ook wel later eindigen, dus dan begint Mooi Wark pas tegen 16.00 uur te spelen..... gaan ze net tegen 17.00 uur de weg op.
Ja, uhuh, en Elon Musk is ook helemaal niet rijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de volgende tweet staat nota bene dat het geld vrijwel volledig vastzit in bedrijfsmiddelen.
En die bio-ondernemers in de Quote 500 zijn inderdaad degenen die het meeste geld verdienen aan de boeren, niet de boeren zelf.
https://www.gelderlander.(...)a-inkorten~a50e62b0/quote:LIVE | Hitte in Stroe: ehbo overbelast, demonstranten vallen flauw; politie wil programma inkorten
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)a-inkorten~a50e62b0/Het is 24 graden in Stroe.
Hardop gelachenquote:De ME is aanwezig om water uit te delen
Ze staan in de volle zon op een open vlakte. Zonder beschutting zal het wel wat warmer aanvoelen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die boeren zijn niet gewend om te werken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
NL staat bekend om zijn import-verwerking-export waarbij alle shit van de verwerking hier is en het land er verder niks mee opschiet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Loop momenteel door de supermarkt, maar al ons vlees komt uit Ierland. De meeste koeien in Nederland zijn voor de melk en daarvan gaat ook ruim 2/3e naar het buitenland. Ik vraag me wat de Nederlandse boeren eigenlijk doen voor het Nederlandse volk, waar ze nu elke keer die offers van vragen.
Ik zoek nog even verder.
Daar hebben ze oost Europeanen voor tegenwoordig inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die boeren zijn niet gewend om te werken.
Niemand die ze daartoe dwingt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze staan in de volle zon op een open vlakte. Zonder beschutting zal het wel wat warmer aanvoelen.
Werken niet zoveel op het land meer zeker, als ze hier al te warm van wordenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Boeren zijn gewend buiten in de zon te werkenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze staan in de volle zon op een open vlakte. Zonder beschutting zal het wel wat warmer aanvoelen.
Die verfoeide migranten ook.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hebben ze oost Europeanen voor tegenwoordig inderdaad.
Dat zien we ja.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Boeren zijn gewend buiten in de zon te werken
Goed dat je een zin pakt en de verdere onderbouwing weglaat.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Superwoke, die boeren. Flikker toch met je slapend Nederland. Zo kun je iedereen die je mening niet deelt wel wegzetten.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen de overheid boeren juist uitkopen, dus inclusief huis en stallen, met als doel: Woningbouw.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De meeste bedrijfspanden zijn ook waardeloos zonder de bedrijvigheid erin, daarin verschillen die niet van landbouwbedrijven. Waardelozer zelfs, want waar je een boerderij nog wel eens kunt verkopen aan een of andere rijke stinkerd die graag landelijk wilt wonen zal je dat met een bedrijfshal ergens langs het spoor echt niet lukken.
Zonnepanelen op een weiland is ook achterlijk pletter eerst alle daken eens vol en ga dan eens aan grond beginnen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou boeren veel meer de mogelijkheid moeten geven hun eigen terrein op een andere manier dan landbouw/veeteelt te exploiteren.
Geef ze maar toestemming er huizen te bouwen of zonnepanelen te plaatsen, laat ze er maar gewoon een wijkje PietjesErf van maken als ze dat willen, maar dan ligt de gemeente vaak dwars.
De gemeente Barneveld zet er juist al op in dat landbouwgrond niet voor iets anders aangewend gaat worden, dus als jij zonne-energie op je weiland wilt gaan verbouwen krijg je daar geen vergunning voor.
Maar tegenwoordig moeten die boeren wel buiten werken zonder waterdragers.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan heb je het dossier niet begrepen. Boeren moeten stoppen met hun massale veehouderij zodat er stikstofruimte vrijkomt en er ook weer eens wat gebouwd kan worden (maar niet noodzakelijk daar). Sowieso hoeft er amper een weiland gekocht te worden om huizen te bouwen, een klein grasveld en je bent alweer 100 huizen verder.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen de overheid boeren juist uitkopen, dus inclusief huis en stallen, met als doel: Woningbouw.
I.p.v. 70 koeien, een complete woonwijk op je grond.
He zou het dan toch wel meevallen met die fascistische politiestaat waarover (sommige) boeren (of hun sympathisanten) de mond vol hebben wanneer ze niet de vrije toegang tot de Haagse binnenstad krijgen waarvan ze vinden dat ze er recht op hebbenquote:
Ik vraag me af hoe de oorlog is aangekondigd want ik keen beiden ambassades niet....quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 een van die boertjes zeggen dat Nederland in oorlog is met de Boerenrepubliek.
Wat heb ik gemist ? wanneer is dat gebeurd dat ze n eigen republiek zijn geworden ? op google maps kan ik niks vinden trouwens![]()
En dat roept ook zoveel andere vragen opis Rutte begonnen met een 'speciale militaire operatie' ? zitten er zoveel nazi's tussen de boeren ? wie is hun president ? Is dat Caroline van der Plas ? en waar zit zij ? ergens in een bunker onder een boerderijke ? zijn er uberhaupt groene legershirts die de kledingmaat van Caroline hebben ?
Gaan andere landen nu ook houwitsers leveren aan de boeren ? is Boris Johnson al op bezoek geweest in de Boerenrepubliek ?
En wat betreft de vluchtelingen, ter Apel zit al overvol, komen daar nu ook boeren bij ?![]()
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zonnepanelen op een weiland is ook achterlijk pletter eerst alle daken eens vol en ga dan eens aan grond beginnen.
Je denkt dat ze rond die Natura 2000-gebieden dan woonwijken gaan neerzetten waar nu de boeren zitten?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen de overheid boeren juist uitkopen, dus inclusief huis en stallen, met als doel: Woningbouw.
I.p.v. 70 koeien, een complete woonwijk op je grond. Ja, dat zal wel helpen.
Ja maar, ja maar dan zie je geen Engels raaigras meer.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 een van die boertjes zeggen dat Nederland in oorlog is met de Boerenrepubliek.
O ja, dat is die echte natuur waar stadse mensen niks van zouden weten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dan zie je geen Engels raaigras meer.
Als iemand de oorlog verklaart is er natuurlijk ontzettend veel context die dat beter zou kunnen makenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.
Nog dom ook.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit werd gewoon in een toespraak op het podium gezegd:quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.
Ja al die lui idd. Fuck it toch, gewoon schijt hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met de hele teringzooi?
verpleegkundigen en chirurgen op weg naar hun werk in het ziekenhuis? kinderen op weg naar een belangrijke toets op hun school? moeders op weg om hun kinderen op te halen van de kinderopvang? rouwstoeten vol nabestaanden die afscheid nemen van een geliefde? brandweerlieden op weg naar een brand? hardwerkende leerkrachten op weg naar huis na een drukke schooldag vol moeilijke klassen? zzp'ers op weg naar een belangrijke potentiele klant die een verschil kan maken in hun leven? ambulancepersoneel op weg om iemands leven te redden?
wat is nou die teringzooi waar je het over hebt?
Dat is de leugen waarvan Kerowlajn Vanderples wil dat je hem geloofd.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
I.p.v. 70 koeien, een complete woonwijk op je grond. Ja, dat zal wel helpen.
Als ik nu een kleine boer was, zou ik met de gemeente overleggen dat ik bereid ben om mijn koeien te verkopen als ik een vergunning krijg voor een B&B plus minicamping. En daarnaast een kinderboerderij. Zeker een optie voor de boer en boerin van 50+.
Dan kun je tenminste de boerderij zelf behouden voor het nageslacht.
okee man... het is tegenwoordig trouwens: gwn schijt hebbequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja al die lui idd. Fuck it toch, gewoon schijt hebben.
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.
Nou, als je weet dat die trekkers zelfs in het groen rond de afrit van de snelweg staan (afrit 17), en dat ze ook op heel veel andere plekken in de omgeving staan dan zijn er toch wel heel veel trekkers naar Stroe gekomen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.
panelen op een dak leggen is een stuk duurder dan op de grond.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelen
Dat maakt niet zoveel uit als hij op die manier zijn bedrijfsvoering wil voortzetten lijkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelen
naja prima dan nationaliseren we die eigendommen gewoon... scheelt weer vele miljarden aan uitkopen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit werd gewoon in een toespraak op het podium gezegd:
Voorman Agractie: 'Staat is in oorlog met boerenrepubliek'
"De Staat der Nederlanden is in oorlog met de boerenrepubliek", zei voorman Bart Kemp van boerenorganisatie Agractie kort na het begin van het offici๋le programma. "Er is een staat van beleg afgekondigd om onze grond en eigendommen af te nemen."
Ach gossie, ze kunnen de socials niet meer checkenquote:14:40
Netwerk overbelast
De boeren Twitteren massaal. Zoveel dat het netwerk op het terrein overbelast raakt.
Ik bepaal wel even wat wat is, bedankt. Ik ben ook nog praktisch een puber dus daar heb je gelijk in. Maar toch heb ik gelijk. De boeren staan in hun recht om hun grond en bedrijf te beschermen tegen kwade invloeden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee man... het is tegenwoordig trouwens: gwn schijt hebbe
Als je dan toch als een puber wil overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |