He zou het dan toch wel meevallen met die fascistische politiestaat waarover (sommige) boeren (of hun sympathisanten) de mond vol hebben wanneer ze niet de vrije toegang tot de Haagse binnenstad krijgen waarvan ze vinden dat ze er recht op hebbenquote:
Ik vraag me af hoe de oorlog is aangekondigd want ik keen beiden ambassades niet....quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 een van die boertjes zeggen dat Nederland in oorlog is met de Boerenrepubliek.
Wat heb ik gemist ? wanneer is dat gebeurd dat ze n eigen republiek zijn geworden ? op google maps kan ik niks vinden trouwens![]()
En dat roept ook zoveel andere vragen opis Rutte begonnen met een 'speciale militaire operatie' ? zitten er zoveel nazi's tussen de boeren ? wie is hun president ? Is dat Caroline van der Plas ? en waar zit zij ? ergens in een bunker onder een boerderijke ? zijn er uberhaupt groene legershirts die de kledingmaat van Caroline hebben ?
Gaan andere landen nu ook houwitsers leveren aan de boeren ? is Boris Johnson al op bezoek geweest in de Boerenrepubliek ?
En wat betreft de vluchtelingen, ter Apel zit al overvol, komen daar nu ook boeren bij ?![]()
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zonnepanelen op een weiland is ook achterlijk pletter eerst alle daken eens vol en ga dan eens aan grond beginnen.
Je denkt dat ze rond die Natura 2000-gebieden dan woonwijken gaan neerzetten waar nu de boeren zitten?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen de overheid boeren juist uitkopen, dus inclusief huis en stallen, met als doel: Woningbouw.
I.p.v. 70 koeien, een complete woonwijk op je grond. Ja, dat zal wel helpen.
Ja maar, ja maar dan zie je geen Engels raaigras meer.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 een van die boertjes zeggen dat Nederland in oorlog is met de Boerenrepubliek.
O ja, dat is die echte natuur waar stadse mensen niks van zouden weten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dan zie je geen Engels raaigras meer.
Als iemand de oorlog verklaart is er natuurlijk ontzettend veel context die dat beter zou kunnen makenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.
Nog dom ook.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze staan in de volle zon op een open vlakte. Zonder beschutting zal het wel wat warmer aanvoelen.
Dit werd gewoon in een toespraak op het podium gezegd:quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mediamakers, maken heel veel opnames, en zo een soundbite pakken ze er uit. Lekker smeuig nieuws.
Ja al die lui idd. Fuck it toch, gewoon schijt hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met de hele teringzooi?
verpleegkundigen en chirurgen op weg naar hun werk in het ziekenhuis? kinderen op weg naar een belangrijke toets op hun school? moeders op weg om hun kinderen op te halen van de kinderopvang? rouwstoeten vol nabestaanden die afscheid nemen van een geliefde? brandweerlieden op weg naar een brand? hardwerkende leerkrachten op weg naar huis na een drukke schooldag vol moeilijke klassen? zzp'ers op weg naar een belangrijke potentiele klant die een verschil kan maken in hun leven? ambulancepersoneel op weg om iemands leven te redden?
wat is nou die teringzooi waar je het over hebt?
Dat is de leugen waarvan Kerowlajn Vanderples wil dat je hem geloofd.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen de overheid boeren juist uitkopen, dus inclusief huis en stallen, met als doel: Woningbouw.
I.p.v. 70 koeien, een complete woonwijk op je grond. Ja, dat zal wel helpen.
Als ik nu een kleine boer was, zou ik met de gemeente overleggen dat ik bereid ben om mijn koeien te verkopen als ik een vergunning krijg voor een B&B plus minicamping. En daarnaast een kinderboerderij. Zeker een optie voor de boer en boerin van 50+.
Dan kun je tenminste de boerderij zelf behouden voor het nageslacht.
okee man... het is tegenwoordig trouwens: gwn schijt hebbequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja al die lui idd. Fuck it toch, gewoon schijt hebben.
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelenquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat een boer lekker zelf beslissen of hij zonnepanelen op zijn weiland wil, als hij daarmee meer verdient dan met boeren en het milieu minder schaadt dan zou ik niet weten waarom je iemand dat zou moeten verbieden.
Nou, als je weet dat die trekkers zelfs in het groen rond de afrit van de snelweg staan (afrit 17), en dat ze ook op heel veel andere plekken in de omgeving staan dan zijn er toch wel heel veel trekkers naar Stroe gekomen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.
panelen op een dak leggen is een stuk duurder dan op de grond.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelen
Dat maakt niet zoveel uit als hij op die manier zijn bedrijfsvoering wil voortzetten lijkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich eens maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het niet de meest logische plaats voor zonnepanelen
naja prima dan nationaliseren we die eigendommen gewoon... scheelt weer vele miljarden aan uitkopen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit werd gewoon in een toespraak op het podium gezegd:
Voorman Agractie: 'Staat is in oorlog met boerenrepubliek'
"De Staat der Nederlanden is in oorlog met de boerenrepubliek", zei voorman Bart Kemp van boerenorganisatie Agractie kort na het begin van het offici๋le programma. "Er is een staat van beleg afgekondigd om onze grond en eigendommen af te nemen."
Ach gossie, ze kunnen de socials niet meer checkenquote:14:40
Netwerk overbelast
De boeren Twitteren massaal. Zoveel dat het netwerk op het terrein overbelast raakt.
Ik bepaal wel even wat wat is, bedankt. Ik ben ook nog praktisch een puber dus daar heb je gelijk in. Maar toch heb ik gelijk. De boeren staan in hun recht om hun grond en bedrijf te beschermen tegen kwade invloeden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee man... het is tegenwoordig trouwens: gwn schijt hebbe
Als je dan toch als een puber wil overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |