abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 15:56:37 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205111336
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:53 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik denk dat @:Netsplitter geheelonthouder is.
Lezen is ook lastig soms voor sommige. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 15:58:29 #27
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205111345
Werken alleen maar bierenbeulen bij Heineken.
pi_205111410
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:25 schreef vosss het volgende:

[..]
En jij denkt dat als een van de grootsten zijn prijs verhoogt dat de rest niet volgt? :')
Dat zullen ze niet zo snel doen, lijkt op kartelvorming
pi_205111422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:26 schreef Haags het volgende:
Heineken is toch niet te zuipen. Waardeloos spul.
Daar denkt de rest van de wereld anders over :P
  dinsdag 21 juni 2022 @ 16:12:55 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205111437
Al zeker een paar jaar het antwoord op de kansloze "Heineken is vies" sukkeltjes:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 16:13:47 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205111440
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:09 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Dat zullen ze niet zo snel doen, lijkt op kartelvorming
De hele markt heeft dezelfde prijs ontwikkelingen met dezelfde oorzaken dus ga er maar van uit dat andere brouwers volgen, hoe veel de verhogingen zijn zal afhangen van hoe bedrijven ingericht zijn en of ze goed gegokt hebben met inkoop en waar ze hun energie vandaan halen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 16:18:14 #32
186611 Haags
pi_205111471
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
Daar denkt de rest van de wereld anders over :P
Die hebben dan ook geen smaak.
Zonder wrijving geen glans
pi_205111472
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Al zeker een paar jaar het antwoord op de kansloze "Heineken is vies" sukkeltjes:

[ afbeelding ]
Dit ja.

Ik lust best een Heineken pilsje (lekker licht, mee opgegroeid), een HJ vind ik ook lekker. Jupiler vind ik minder (ja, ik weet, vloeken in de kerk boeie, ik kreeg er altijd sneller koppijn van).

Kom op man, het is pils, geen champagne. Dat gezeik op Heineken altijd.... (ik vind Amstel wel veel minder, maar dat komt omdat dat mijn laatste Amstel uit blik was?)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205111492
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Lezen is ook lastig soms voor sommige. :P
Gokje: Je drinkt helemaal geen bier, maar een Heineken-bash, why not? Kan er naast zitten hoor...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 16:21:20 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205111496
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:18 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dit ja.

Ik lust best een Heineken pilsje (lekker licht, mee opgegroeid), een HJ vind ik ook lekker. Jupiler vind ik minder (ja, ik weet, vloeken in de kerk boeie, ik kreeg er altijd sneller koppijn van).

Kom op man, het is pils, geen champagne. Dat gezeik op Heineken altijd.... (ik vind Amstel wel veel minder, maar dat komt omdat dat mijn laatste Amstel uit blik was?)
Precies, Heineken is gewoon neutraal smakend pils, niets bijzonders, maar zeker niet smerig, dat is gewoon nalulgedrag. En daar kwamen die ultieme Heinekenhaters uit Belgenland dus ook achter :7.

Er is maar 1 pilsmerk dat ik echt probeer te mijden, Oranjeboom, maar dat smaakt dan ook echt heel anders dan de rest van de pilsners, krijtig vooral. Maar zelfs dat zou ik niet als smerig omschrijven.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205111528
@HeatWave Oranjeboom, mijn god :r ( 'muf' schiet me te binnen, met een zure geur ofzo) . Wij gingen vroeger o.a. naar 1 boeren disco/dorpshuis waar ze dat schonken... Pfff... En jaren lang nog op 2e Kerstavond daar geweest, omdat dat de enige tent in de wijde omgeving was die dan open was. En gewoon dat kutbier op de koop toenemen. Ach, na een stuk of 5 maakt t geen fuk meer uit en anders was er nog Rode Woka/Red Bull of Bacootjes *O*
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205111540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Misschien omdat de horeca daar ook geen keus in had na alle kosten van de afgelopen jaren zonder baten en doordat ze de lonen hebben moeten verhogen omdat anders al het personeel weg loopt.
Mwa ken in mijn omgeving redelijk wat mensen die eigen horeca hebben, die hebben het meer dan goed voor elkaar (meerdere huizen, dikke autos enz) terwijl personeel altijd matig betaald heeft gekregen. Er wordt meer dan prima verdiend als horeca eigenaar.
pi_205111552
Die steunmaatrelen wegens de inkomstenderving door de coronamaatrelen voor de ondernemers heeft wel een averechts effect. Iedereen zonder onderneming mag mee betalen zodat de dure ondernemers kunnen blijven feesten.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 16:30:07 #39
117098 Hathor
Effe niet
pi_205111575
Geen bierdrinker. :P
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205111645
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:28 schreef torentje het volgende:
Die steunmaatrelen wegens de inkomstenderving door de coronamaatrelen voor de ondernemers heeft wel een averechts effect. Iedereen zonder onderneming mag mee betalen zodat de dure ondernemers kunnen blijven feesten.
Dit ja....
Wanneer gaat die steun eens terugbetaald worden? Tijd om tijdelijk extra belasting te heffen op bedrijven die coronasteun hebben genoten. En dan maar hopen dat ze dat niet doorberekenen naar de klant. Raaaaaight.... :')

Lekker je coronasteun weg laten inflateren je nu je marges behouden/vergroten. Lekker man. Ik ga nooit meer naar een cafe/restaurant.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 16:37:54 #41
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205111665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:20 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Gokje: Je drinkt helemaal geen bier, maar een Heineken-bash, why not? Kan er naast zitten hoor...
Omdat ik Heineken nooit te zuipen vond.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_205111667
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Al zeker een paar jaar het antwoord op de kansloze "Heineken is vies" sukkeltjes:

[ afbeelding ]
Mwa niet mee eens, heb eens een blinde test gedaan met 10 verschillende nederlandse pilsen. Daarin stond amstel onderaan, gevolgd door heineken. Bij vrijwel iedereen die mee deed.

Niet dat het smerig was, maar gewoon saai smakeloos bier vergeleken met de rest (bv gulpener, brand en alfa)

Probeer het maar eens, dan merk je pas wat voor slap bier heineken is.
pi_205111678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:38 schreef 111210 het volgende:

[..]
Mwa niet mee eens, heb eens een blinde test gedaan met 10 verschillende nederlandse pilsen. Daaron stond amstel onderaan, gevolgd door heineken. Bij iedereen die mee deed.

Niet dat het smerig was, maar gewoon saai smakeloos bier vergeleken met de rest (bv gulpener, brand en alfa)

Probeer het maar eens, dan merk je pas wat voor slap bier heineken is.
Klopt! Ik vind Heineken ook redelijk weinig smaak hebben. Lekker doordrinkbier. Maar dat maakt het niet vies ofzo. (ik ben het met je eens)

Over smaak valt dus wel te twisten :D Twisting by the pils! (Dire Straits :') )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205111823
Elke slok bijna een euro…
pi_205111882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:26 schreef 111210 het volgende:

[..]
Mwa ken in mijn omgeving redelijk wat mensen die eigen horeca hebben, die hebben het meer dan goed voor elkaar (meerdere huizen, dikke autos enz) terwijl personeel altijd matig betaald heeft gekregen. Er wordt meer dan prima verdiend als horeca eigenaar.
Oh, dan vergis ik me. Dan zijn alle horeca-ondernemers uitzuigers die geld genoeg hebben en onterecht hun prijzen omhoog gooien te pas en te onpas. Dan zullen de jaarcijfers van mijn horecaklanten die ik maak en waar vooral in 2020 een flink verlies uit kwam wel niet kloppen en dan heb ik onterecht de TVL en NOW aangevraagd de afgelopen twee jaar.
pi_205111916
Allemaal over op aldi blikbier.
pi_205111937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:39 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Klopt! Ik vind Heineken ook redelijk weinig smaak hebben. Lekker doordrinkbier. Maar dat maakt het niet vies ofzo. (ik ben het met je eens)

Over smaak valt dus wel te twisten :D Twisting by the pils! (Dire Straits :') )
Probleem van Heineken is dat het ook veel wordt geschonken op plekken met plastic bekers. Geen idee of ze speciaal voor die plekken extra ranzig bier brouwen, maar het is pas na 2 biertjes een beetje binnen te houden.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 17:07:43 #48
481998 K21
Cappuccino
pi_205111969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 15:35 schreef Geerd het volgende:
Daarom lekker in de tuin een halve liter klok... _O_ _O_ _O_ _O_


Krijg je dan niet vreselijk de schijt? 11.gif
pi_205111980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Probleem van Heineken is dat het ook veel wordt geschonken op plekken met plastic bekers. Geen idee of ze speciaal voor die plekken extra ranzig bier brouwen, maar het is pas na 2 biertjes een beetje binnen te houden.
Haha, ja echt, die eerst 2 is ff hakken, maar daarna...ach... Je blijft zuipen om die ranzige nasmaak uit je bek te houden :D

(en die plastic bekers zijn toch vaak op festivals etc en dat is weer ander (festival)bier toch?, of bedoel je die harde plastic glazen in discotheken?)

Festival/discotap is ook weer niet te vergelijken met een kratje uit de super natuurlijk.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205112023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:08 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Haha, ja echt, die eerst 2 is ff hakken, maar daarna...ach... Je blijft zuipen om die ranzige nasmaak uit je bek te houden :D

(en die plastic bekers zijn toch vaak op festivals etc en dat is weer ander (festival)bier toch?, of bedoel je die harde plastic glazen in discotheken?)

Festival/discotap is ook weer niet te vergelijken met een kratje uit de super natuurlijk.
Ik zat als student op een roeivereniging en dat was ook plastic Heineken pils. De meeste festivals in Groningen hadden toen ook nog de zachte wegwerp beker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')