quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:28 schreef RipCity het volgende:
Kan zeggen wat je wil maar Thijssie heeft dit jaar betere reportages dan cheese from the bacon en de worst van Stegeman.
Die laatste 2 vallen steeds meer tegen terwijl Thijs dit seizoen wel betere zaken heeft. Geeft ook niet alles weg in eerste 2 minuten dat is ook eens fijn.
Dunglishquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Het is bijna een nieuwe taal die hij heeft uitgevonden, die vermenging van Engels en Nederlands.
Als je een paar keer steelt heb je nog meer dan een uitkering.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:12 schreef NoCigar het volgende:
Hoe komt een vent als Benno die 'nog nooit een dag gewerkt heeft' eigenlijk in Thailand en hoe kan hij een bruid importeren (en wat is hun leeftijdsverschil ). Het lijkt me dat het niet helemaal klopt.
(Ik kijk nu pas)
Jaaa! En dan ook nog met een importbruid he, de gelijkenis is meer dan treffend!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iemand bekend met de Belgische serie Eigen Kweek?
Benno's Engels doet me denken aan Frank Welvaert.
Vreemd wel dat Erik die 5000 euro aan Benno geeft omdat Benno die kosten voor Foncy heeft gemaakt. Waarom zou hij daar verantwoordelijk voor zijn?quote:
Haha was echt mooie serie idd en idd deze gast praat precies zo. Laat maar ‘s zien hoe goed die frank acteerde.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:36 schreef klaarover het volgende:
[..]
Jaaa! En dan ook nog met een importbruid he, de gelijkenis is meer dan treffend!
Ik vond het deze uitzending moeilijk om niet te lachen, elke keer dacht ik: ha, die domme Welvaert toch!
Alsof Fonzy doodleuk doorverkocht is.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:30 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Vreemd wel dat Erik die 5000 euro aan Benno geeft omdat Benno die kosten voor Foncy heeft gemaakt. Waarom zou hij daar verantwoordelijk voor zijn?
de foto ziet er erg nep uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:01 schreef Aratanax het volgende:
wacht ff
ze halen foto's door een database
0 hits, dus fake-account?
ja precies hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef fespo het volgende:
[..]
de foto ziet er erg nep uit.
volgens mij proberen ze het voor de computer-leek zo uit te leggen.
logischer was geweest als de foto opdook op internet met heel veel hits ala spam foto
Daar mag je Den Haag voor bedanken, de politie heeft daar helemaal de capaciteit niet voor, veel te veel zaken en veel te weinig mensen.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:55 schreef Dutch_view het volgende:
Het blijft bizar dat oplichters hier in NL gewoon vrij spel hebben.
Er liggen aangiftes en als oplichter kun je zelf de politie bellen als je denkt dat je achtervolgt wordt maar vervolgens totaal geen actie van de politie richting die oplichter
Zie het nu ook, snap het niet. Nieuwe seizoen is net begonnen toch? Volgens mij was vorige week de 3e aflevering.quote:Op maandag 12 december 2022 15:32 schreef Mylene het volgende:
Morgen alweer een herhaling, van 27 juli geeft NLZIET aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |