Serviėren, is dat serveren in Servische stijl?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Alcaraz.Mag serviėren voor de wedstrijd.
Ik wil gewoon af en toe laten zien dat ik niet van de straat ben.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Serviėren, is dat serveren in Servische stijl?
Ik was je voor meneerquote:Op maandag 27 juni 2022 19:43 schreef superniger het volgende:
GSM Alcaraz.
Wedstrijd ging erg Struff voor Alcaraz.
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn abonnement op Eurosport Player liep gewoon nog.Klopt het dat er geen commentaar is bij Struff-Alcaraz? Ik ben aan het vogelen met die instellingen, maar dat verloopt nogal stroef.
Edit: daar is dan toch het commentaar.
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je begeeft je op het niveau van superniger en Federer-fan.
Ja, klopt, deze slag is voor jou.quote:
Haha, nou, dat van mij ligt wel wat lager hoor, wat ik hier graag wil bewijzen:quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je begeeft je op het niveau van superniger en Federer-fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, nou, dat van mij ligt wel wat lager hoor, wat ik hier graag wil bewijzen:
Hoe heet de bekendste tennisser van Duckstad?Ja, dit is verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, nou, dat van mij ligt wel wat lager hoor, wat ik hier graag wil bewijzen:
Hoe heet de bekendste tennisser van Duckstad?Ik dacht DuckworthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Nee, die kennen ze daar amper.quote:
Boeiend, nu heeft ze twee toernooizeges in de tas. Alsof ze anders wel pak m beet kwartfinale had gehaald.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:12 schreef danusz1986 het volgende:
Haha Haddad Maia. Faalster. Je kan beter je rust pakken 1 week voor Wimbledon. Nu ga je er kansloos af tegen Juvan.
Inderdaad. Voor top 5 of zelfs top 10 spelers/speelsters is het anders, maar voor haar niveau zou ik gewoon lekker blijven knallen als je dat momentum hebt.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Boeiend, nu heeft ze twee toernooizeges in de tas. Alsof ze anders wel pak m beet kwartfinale had gehaald.
Toch nog steeds dik favoriet bij de bookiesquote:Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Murray, titelkandidaat (aldus Andy Murray), staat een set achter tegen de op 1 na bekendste tennisser van Duckstad.
Dit is gespeeld, Fognini gaat er nu wel met de pet naar gooienquote:
Ja ze had echt wel een lekker loting. Had zomaar in de kwartfinale kunne staan.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Boeiend, nu heeft ze twee toernooizeges in de tas. Alsof ze anders wel pak m beet kwartfinale had gehaald.
En de break voor Fabioquote:Op maandag 27 juni 2022 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Fognini gaat er nu wel met de pet naar gooien
altijd een prima PLORK geweestquote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Norrage het volgende:
Zo die Mladonevic heeft een pikante outfit
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Fognini gaat er nu wel met de pet naar gooien
Picsquote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Norrage het volgende:
6-0 in 17 minutenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Norrage het volgende:
Zou LL Nuno Borges dan worden ingezet morgen? Die gasten zullen altijd wel ff de eerste ronde in London blijven bivakkeren voor het geval er iemand uitvalt.quote:
Deze gok ik. Mlada kan er overigens helemaal niets meer van, dat is gewoon een walk tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |