De hele dag?quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:44 schreef Paul het volgende:
Gaat vrijdag echt hele dag regenen en onweren enzo
Ik heb dan een boottochtje!!!!!!!!
Dan hebben we altijd re knmi temperatuurkaart nogquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar temperatuurkaart is stuk trouwens, stel je eens voor dat we vandaag op recordjacht zouden gaan
Allebei waren ze stuk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd re knmi temperatuurkaart nog
Dit mag best de hele zomer! Nachten ook 12-14. Prima wel. 1x per 2 weken onweerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weertje ..niet te warm niet te koud strak blauw geen last van mijn gewrichtendeze dag maakt gewoon zoveel goed
en morgen zien we wel weer
Jazeker!!quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit mag best de hele zomer! Nachten ook 12-14. Prima wel. 1x per 2 weken onweer
Mijn hondje kan niet goed tegen de warmtequote:Op woensdag 22 juni 2022 14:58 schreef Paul het volgende:
![]()
https://axed.nl/bizarre-h(...)UbLf1tD7G6tlydbSrgYA
[ afbeelding ]
weer weten ze vast nog niet over een maandjequote:Op woensdag 22 juni 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Mijn hondje kan niet goed tegen de warmte![]()
![]()
en voor mij hoeft t ook niet
Marc Putto die 'voorspelt' altijd zulke extremen.quote:
Die pakt altijd het meest extreme en dus onbetrouwbare kaartjequote:Op woensdag 22 juni 2022 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marc Putto die 'voorspelt' altijd zulke extremen.
Het is ook geen voorspelling, dit is plaatje gepaint door een nep weerman.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
weer weten ze vast nog niet over een maandje
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:14 schreef Momo het volgende:
Misschien moeten we die clickbait aids van hem ook niet meer posten hier?
Is het zelfs een fotosoep ja?quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen voorspelling, dit is plaatje gepaint door een nep weerman.
Dit zijn meetkaartjes waar de officiële KNMI stations staan, geen voorspellingkaarten, die kaarten zien er heel anders uit. Zie bijvoorbeeld van juli 2019, op 1 van die kaartjes toen heeft hij gewoon de datum van nu over gepaint.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Is het zelfs een fotosoep ja?
Maar goed, zelfs als het dat niet was: alsof je op dit moment iets zinnigs over midden juli kan zeggen.Drie weken in het vooruit, ja daaag.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:47 schreef Coelho het volgende:
Ik ken 'm verder niet, maar hij was wel de enige op Twitter die eind mei al de hitte van afgelopen zaterdag voorspelde. Op een moment dat alle gerenommeerde weerbureaus en -apps nog spraken over 20 graden.
Dan was het een lucky shot. Een klok die stil staat geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan...quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]![]()
Het was een kleine kans dat het zo warm zou worden. Meneer springt altijd erop als er een kleine kans ergens zit op iets extreems, komt het het niet uit verwijderd hij altijd zijn tweets.
En hij heeft ook geen eigen modellen of iets, hij gebruikt weerkaarten die ook gewoon online komen gemaakt door weerinstituten. En de meeste weerinstituten hebben beschikking tot nog veel meer data achter de schermen.
@Kettlebellquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:44 schreef Paul het volgende:
Gaat vrijdag echt hele dag regenen en onweren enzo
Ik heb dan een boottochtje!!!!!!!!
Hij doet dit soort dingen ook altijd in de winter met kou of sneeuw. Iets van een kans en het wordt meteen de koudste x ooit, grote sneeuwstorm etc.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan was het een lucky shot. Een klok die stil staat geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan...
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn meetkaartjes waar de officiële KNMI stations staan, geen voorspellingkaarten, die kaarten zien er heel anders uit. Zie bijvoorbeeld van juli 2019, op 1 van die kaartjes toen heeft hij gewoon de datum van nu over gepaint.
[ afbeelding ]
14-daagse voorspelling is nog best redelijk al zit daar ook soms veel variatie tussen verschillende ensemble runs. Verder dan dat is wel redelijk koffiedik kijken al heb je wel een aantal indicatoren of het kouder of warmer dan normaal gaat worden. Maar die clickbait rotzooi met 40 graden over een maand, of winter des doods zijn allemaal meuk. Geen enkele weerman/vrouw of meteoroloog met een beetje zelfrespect gaat dat soort artikelen schrijven voor aandacht.
Ja dit is gewoon een gepaint weerplaza kaartje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah, op die manier. [ afbeelding ] Wanne zak, hee.
En 14-daagse geeft inderdaad nog wel een indicatie, maar meer over welke kant het opgaat, en zeker voor drie weken later (komt trouwens nog bij dat ik deze afbeelding dagen geleden al zag, dus nog verder vooruit toen) heeft het toch maar weinig zin om met zo'n gedetailleerd kaartje te komen, waarin het specifiek onderin Noord-Brabant 43 graden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |