Mijn zoon krijgt komende week dat spel voor zijn 7e verjaardag. Stond bovenaan zijn verlanglijst na het kijken van tig filmpjes van "Kurbie".quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind zit een Kirby demo te spelen. Die is volgens mij ook erg leuk
Je kunt het altijd proberen en een nieuwe halen als het niet lukt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:36 schreef mschol het volgende:
mijn pro controller is voor mijn gevoel heel snel leeg, ruimschoots uit garantie, is er een manier om zelf de accu te vervangen? of beter gewoon een nieuwe halen?
Zelf ook nog een exemplaar weten te scoren afgelopen week, maar het lijkt erop dat de fysieke oplage niet zo heel groot was.quote:
Mijn dochters van 12 en 8 leven zich helemaal uit met Mario Maker 2, Mario Odyssey, Mario Party, Mario Kart en Luigi's Mansion 3 (en Just Dance 2022). Als die Nintendo-originals spellen zijn echt perfect voor kinderen maar ook leuk voor volwassenen. Wat dat betreft een prima combi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:31 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn zoon krijgt komende week dat spel voor zijn 7e verjaardag. Stond bovenaan zijn verlanglijst na het kijken van tig filmpjes van "Kurbie".
Mijn kinderen (5 en 7) vinden vooral Mario Party erg leuk, en ook Pokémon Snap is een aanrader voor kinderen. Dat lijstje uit de OP is meer gericht op volwassenen. De downloadversie van de eerste Mario Party is vandaag nog ¤40 in de e-shop.
Interessant. Hun huidige splitpad is de beste manier om in handheld te spelen.quote:
SPOILER: Kirby 30th Anniversary Music FestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nog geen SNES-controllersquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:59 schreef CoExist het volgende:
De officiële Nintendo Store is weer online!
https://store.nintendo.nl/nl
Die NES en SNES heb ik al liggen. Al gebruik ze in de praktijk nooit.quote:
Die SNES lijkt me handig voor o.a. Castlevania Advance.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die NES en SNES heb ik al liggen. Al gebruik ze in de praktijk nooit.
Ik wil die N64 controller nog.
Gaan die wel weer komen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die NES en SNES heb ik al liggen. Al gebruik ze in de praktijk nooit.
Ik wil die N64 controller nog.
We hebben geprobeerd te reserveren toen we daar waren. Was al voor maanden volgeboekt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:13 schreef Aether het volgende:
Kirby Café Tokyo
https://www.nintendolife.(...)worlds-tallest-tower
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch verder gegaan met Triangle Strategy @:ggmm
Chapter 7 nu.
Ben je niet snel afgeleid door die lichtjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef Sjemmert het volgende:
Mijn Switch met de nieuwe Joy Cons![]()
[ afbeelding ]
Niet echt, ze bewegen ook niet. Je kan ze ook nog uit zetten als je wilt of een enkele kleur geven.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je niet snel afgeleid door die lichtjes?
Klopt, ik heb ze ook maar gewoon de simpele donkerblauwe variant.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet echt, ze bewegen ook niet. Je kan ze ook nog uit zetten als je wilt of een enkele kleur geven.
Speelt wel veel fijner dan de officiële joy cons imo, die waren toch wat te klein om echt lekker op te spelen.
Dat zijn die van Hori zeker ? Dit zijn merk loze Chinezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ze ook maar gewoon de simpele donkerblauwe variant.
Ja. Maar begint wel nu - na een uurtje of 10 - pas leuk te worden.quote:
Ah ja. Ik heb die van Hori. Die moeten vastzitten en hebben geen rumble enzo. Maar ergonomisch veel beter dan Joycon.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zijn die van Hori zeker ? Dit zijn merk loze Chinezen.
Deze hebben een eigen accu dus je kan ze ook los van de switch gebruiken, er zit ook een middenstuk bij waar je ze op kan schuiven en dan kan je ze als normale controller gebruiken. Tevens hebben deze ook motion control en rumble wat die van Hori niet heeft volgens mij ? Verder zit er ook een turbo functie op en zitten er nog map able triggers op de onderkant mocht je dat willen gebruiken.
De sticks van die Hori schijnen wel beter te zijn. De sticks die hier op zitten zijn prima voor de meeste games maar als je (competitief) shooters wil spelen kan je beter die Hori nemen. De deadzones zijn niet eens zo slecht maar als je kleine cirkel bewegingen maakt zie je wel dat ze wat precisie missen vergeleken met bijv de pro controller die ik heb.
heb je linkje van die china dingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zijn die van Hori zeker ? Dit zijn merk loze Chinezen.
Deze hebben een eigen accu dus je kan ze ook los van de switch gebruiken, er zit ook een middenstuk bij waar je ze op kan schuiven en dan kan je ze als normale controller gebruiken. Tevens hebben deze ook motion control en rumble wat die van Hori niet heeft volgens mij ? Verder zit er ook een turbo functie op en zitten er nog map able triggers op de onderkant mocht je dat willen gebruiken.
De sticks van die Hori schijnen wel beter te zijn. De sticks die hier op zitten zijn prima voor de meeste games maar als je (competitief) shooters wil spelen kan je beter die Hori nemen. De deadzones zijn niet eens zo slecht maar als je kleine cirkel bewegingen maakt zie je wel dat ze wat precisie missen vergeleken met bijv de pro controller die ik heb.
Ik heb ze hier gekocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je linkje van die china dingen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gekocht.
https://a.aliexpress.com/_uunHpj
Je kan ze ook van Binbok kopen, maar weet voor 99% zeker dat het gewoon een rebrand is van die Ali controllers en dat ze allemaal uit dezelfde Chinese fabriek komen. Daar zijn ze iets duurder maar wss wel betere garantie mocht er wat mis zijn. Blijft Chinese meuk dus QC zal niet van hetzelfde niveau zijn als bv de official licensed Hori pads.
https://binbok.com/
Zie die nieuwe versie die ik gekocht heb alleen nog niet staan op Binbok.
Ik vind ze écht duur voor niet-ondersteunde third party itemsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gekocht.
https://a.aliexpress.com/_uunHpj
Je kan ze ook van Binbok kopen, maar weet voor 99% zeker dat het gewoon een rebrand is van die Ali controllers en dat ze allemaal uit dezelfde Chinese fabriek komen. Daar zijn ze iets duurder maar wss wel betere garantie mocht er wat mis zijn. Blijft Chinese meuk dus QC zal niet van hetzelfde niveau zijn als bv de official licensed Hori pads.
https://binbok.com/
Zie die nieuwe versie die ik gekocht heb alleen nog niet staan op Binbok.
Verleidelijk…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |