Hardop gelachen. Waar baseren ze die onzin toch op. 3 lucky wins in 12 jaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:31 schreef exile79 het volgende:
En dan te bedenken dat er verhalen te lezen waren in de media dat Max wel 'zenuwachtig zal worden van Perez'.
Nee alleen bij rode vlag.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef exile79 het volgende:
Ik dacht dat de tijd zou stoppen bij een code rood in de Q(en niet tijdens FP). Of is dat alleen in de race?
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
koffiekoekjes gaat NU naar Pearle opticiens
Die man is een baas, dat was echt een geweldig momentquote:
Hebben ze dan een halve minuut op gewacht. Vandaar dat ik het me afvroeg.quote:
Nadat de R niet werkte, want die was wel te zien.quote:
Oh ja, zie ik nu ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:35 schreef StephanL het volgende:
Tijs is aangepast naar 9:06 stond op 8:00
Elke wereldkampioen krijgt zijn portie pechquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Perez hype mag nu wel weer een tikje minder toch?
Kijk de samenvatting maar en kom dan maar terugquote:
Morgen droge race, Max er voorbij en dan uitrijdenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Mano_ het volgende:
Nu een dikke storm en de huidige stand als startopstelling overnemen. Alonso op pole
Beetje laat jarige jobquote:
Precies, remmen is angstquote:
Yups. Mensen zijn dat zo'n 1x per jaarquote:
Had laat.quote:
Tenzij 29 februariquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups. Mensen zijn dat zo'n 1x per jaar
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups. Mensen zijn dat zo'n 1x per jaar
U bent op 29 februari jarig?quote:
Het probleem was dat toen ie doorhad dat de bocht halen niet ging lukken, was ie al te ver naar rechts om nog links rechtdoor te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez had de escape aan de linkerkant moeten pakken.
Sainz deed dat wel goed.
Gelukkig nietquote:
Zie bovenquote:
Ja joh, geef er niet om.quote:
Dank dank.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd @:TweedeKlum![]()
![]()
Omdat hij de boel dan niet stil kon leggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag mij af waarom Perez niet naar links stuurde op het moment dat de band blokkeerde? Daar was nog asfalt
Ja, je bent ook al oud natuurlijkquote:
Die kan ook stukquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waardeloze Mercedes PU in de McLaren.
Of naar rechts sturen want daar was ook asfalt...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag mij af waarom Perez niet naar links stuurde op het moment dat de band blokkeerde? Daar was nog asfalt
Komt ie goed weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz unsafe rejoin: no further action
Zeker.quote:
Erg mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz unsafe rejoin: no further action
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je bent ook al oud natuurlijk![]()
FIA doet zijn naam eer aanquote:
Merc op wets geloof ik.quote:
Kan goed zijn dat de waarneming er weer naast zitquote:
Nee intersquote:
Er beginnen echt droge lijnen te ontstaanquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks nog naar de slicks als de regen zou stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |