Volgens mij denken ze zelf ook heel het land achter hen staat.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat terrorisme tegenwoordig oke is als je maar met veel mensen bent en zwaar materieel hebt.
Gaaf land.
Zitten ze daar op palendansen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je struikelt daar over de hoerententen.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dit is gewoon wéér de boeren naar de mond praten he, dood- en doodvermoeiend.
Erg vervelende rubriek. Net als dat ze verantwoordelijk zijn voor een gigantisch deel van de uitstoot en dan wijzen naar de: mAaR dIeSelTreInEn. Ok, 70% vs. 0.001% van de uitstoot, maar ok.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:08 schreef OProg het volgende:
Een sector die voor 75% van het totaal voor de export bezig is probeert in te spelen op de emotie van ‘onze voedselvoorziening’.
https://nos.nl/video/2380(...)-er-blijft-boer-overquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg vervelende rubriek. Net als dat ze verantwoordelijk zijn voor een gigantisch deel van de uitstoot en dan wijzen naar de: mAaR dIeSelTreInEn. Ok, 70% vs. 0.001% van de uitstoot, maar ok.
De altijd vervelende teringboeren. #110%antidegraafschap
'Onze toekomst gaat naar klote' - https://nos.nl/l/2433595quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2380(...)-er-blijft-boer-over
Zijn het darters?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Onze toekomst gaat naar klote' - https://nos.nl/l/2433595
Ze hebben no...ja, eigenlijk wel gewoon down.
Prima rant.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:40 schreef eentwee het volgende:
Dat "zoeken naar een oplossing" ook weer in de retoriek, alsof we net het probleem ontdekt hebben.Nee, we weten het al heel lang en het is duidelijk wat er moet gebeuren. We hoeven niet te kiezen tussen veestapels of Schiphol inkrimpen want het moet allebei. De boeren hebben het aanpakken van het probleem al jaren kunnen uitstellen, ja en toen kwam corona en toen de oorlog en toen de inflatie dus nu even niet want dat is zielig - nee, er liggen nu plannen dus OPSCHIETEN!
Niet dat er iets van terecht gaat komen, want uiteraard is het uitwerken en uitvoeren van plannen de verantwoordelijkheid van de provincies dus daar gaan weer allerlei lokale vogelverschrikkers de boel traineren. En "er komen verkiezingen aan", dat is altijd een favoriet argument om niks te doen en persoonlijke belangen (of van de vermeende achterban) te laten prevaleren boven het algemeen belang. Dit land is permanent gegijzeld door de volgende verkiezingen, het is een carrousel waarin uitsluitend lucht wordt verplaatst en alle grote problemen alleen maar verergeren.
Als je ziet hoe ze blijkbaar over de lokale binnendoorwegen rijden is dat bijna nog niet zo'n gekke gedachte.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees op Twitter dat de politie nu de boeren verzoekt juist de snelweg op te gaan, 'want dat is veiliger dan via binnendoorwegen'
Echt, dit land.
Ik was er toevallig vorige week nog maar toen was alles dicht vanwege pinksteren (lol)quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit solidariteit met de Slob ga ik ook tijdens de tour op reis, zijn er nog mensen met culturele tips voor Boekarest?
Kunnen ze op die trekkers niet zo'n automatische rem bouwen die op sommige winkelwagentjes zit? Als je verder dan 500m van je erf af komt rijdt ie geen centimeter meerquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze blijkbaar over de lokale binnendoorwegen rijden is dat bijna nog niet zo'n gekke gedachte.
Chris nemen we niet zo serieus, lijkt me. Wat een onzinopmerking.quote:
Waarom vind je het een onzinopmerking? De grondwettelijke vrijheid van Kamerleden om hun werk te doen, is vandaag ernstig in het geding voor een aanzienlijk percentage van het parlement. Dit is geen average Wildersje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:
Chris nemen we niet zo serieus, lijkt me. Wat een onzinopmerking.
En de al bijna even megalomane kerk tegenover het Sheraton.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was er toevallig vorige week nog maar toen was alles dicht vanwege pinksteren (lol)
Je kan wel het megalomane parlementsgebouw bezoeken als je vooraf een tijdslot boekt.
Omdat ik het onzin vind te zeggen dat het een 'schandvlek voor de democratie' is als iemand anders daar wél naartoe gaat. Dat staat los van dat het walgelijk is dat twee mensen er vanwege de veiligheid niet naartoe kunnen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vind je het een onzinopmerking? De grondwettelijke vrijheid van Kamerleden om hun werk te doen, is vandaag ernstig in het geding voor een aanzienlijk percentage van het parlement. Dit is geen average Wildersje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |