Een korte blik in NWS leert mij dat de FvD-webcare al op deze case zit.quote:
Klinkt als een droombaan voor users in dit topic. Lekker anonieme backbencher zijn zonder eigen mening voor de VVD en je laten betalen om te doen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:11 schreef OProg het volgende:
Ik zit door dat topic eens in die opgegeven geschenkenlijst te kijken en concludeer dat Rudmer Heerema van de VVD in de kamer zit om gratis kaartjes voor sportwedstrijden te krijgen.
Ok lol. Dan ben je nog dommer dan Koerhuisquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij hem had ik haast nog het idee dat het echt pure aandacht en dommigheid was wegens verder niks kunnen en zo wel zichtbaar te blijven voor het lijstje.Sorry.
Hij zal zijn deel echt wel krijgen. Ook Koerhuis zorgt voor de bv Koerhuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Intelligent lijkt ie me ook zeker niet, dat ie werd gebruikt als nuttige idioot lag dan wel weer voor de hand.
Sow, koekoekquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ok lol. Dan ben je nog dommer dan Koerhuis
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mensen die betaalbaar wonen in een huurhuis, dat moeten we niet willen natuurlijk
Ja, volgens mij volgende week al.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Is er ook een NL vertaling in de maak?
Of ik ben zo oprecht dat ik met soms verkijk op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ok lol. Dan ben je nog dommer dan Koerhuis
De praktijk:quote:Het is verboden voor trekkers om de snelweg op te gaan. De politie zei gisteren "waar het nodig en mogelijk is" actief te handhaven op die verkeersregel. De organisatoren van het stikstofprotest hadden ook opgeroepen om niet over de snelweg te rijden.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:08 schreef Pino112 het volgende:
De theorie:
[..]
De praktijk:
[ twitter ]
Gaaf land. Politie vindt alles wel best.
In beslag nemen hup. Walgelijke terrorboerenquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:08 schreef Pino112 het volgende:
De theorie:
[..]
De praktijk:
[ twitter ]
Gaaf land. Politie vindt alles wel best.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
Nog twee resultaatjes afwachten en ik heb een loepzuivere P in journalistiek.
We motten het leger inzetten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ach nee, de boeren houden zich niet aan de afspraak. Dat verwacht je toch ook niet zeg
Wel fijn dat dat terrorisme tegenwoordig oke is als je maar met veel mensen bent en zwaar materieel hebt.quote:
Je struikelt daar over de hoerententen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit solidariteit met de Slob ga ik ook tijdens de tour op reis, zijn er nog mensen met culturele tips voor Boekarest?
quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit solidariteit met de Slob ga ik ook tijdens de tour op reis, zijn er nog mensen met culturele tips voor Boekarest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |