Hier hebben we wel een tv aansluiting, maar de tv gebruiken we voor 99% van tijd om dingen te streamen vanaf de pcquote:Op zondag 19 juni 2022 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, heb laptop en een wat grotere tweede scherm
Welke serie kijk jij?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
In de avond toch wel een serie of film kijken?
via een streamingsdienst. gros van de series door de week is gigantisch pauperquote:Op zondag 19 juni 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
In de avond toch wel een serie of film kijken?
Een serie op Disney+quote:Op zondag 19 juni 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Welke serie kijk jij?
Ik ben net begonnen met:
Ah op tv volg ik eigenlijk ook geen series..quote:Op zondag 19 juni 2022 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via een streamingsdienst. gros van de series door de week is gigantisch pauper
en ik kan gezien m'n werk toch geen serie fatsoenlijk volgen
Wat kijk je dan via de kabel?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah op tv volg ik eigenlijk ook geen series..
Kookprogramma's etc nieuws somsquote:Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kijk je dan via de kabel?
Meeste dingen die ik volg zoals sport, nieuws, series zijn ook digitaal te vinden.
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komtquote:Op zondag 19 juni 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
zo nog maar eens douchen, meur als een bunzing :s
Ah oké.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kookprogramma's etc nieuws soms
En een Belgische familie die een landgoed op knappen
Yepquote:Op zondag 19 juni 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké.
En dat programma is toevallig rondom de familie Planckeart?
Ik heb uiteraard maatregelen getroffen om geuren snel af te voeren, dat is bij mijn kleine kamertje geen overbodige luxequote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komt
Hema wou ik al de schuld geven.
muis liet scheetjesquote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komt
Hema wou ik al de schuld geven.
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!quote:
Wees een beetje aardig voor muis zegquote:Op zondag 19 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!
je weet dat we gisteren niet in de kelder van @Haags waren hequote:Op zondag 19 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!
Ow, sorryquote:Op zondag 19 juni 2022 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doet hij uit flinke liefde voor muis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |