Kookprogramma's etc nieuws somsquote:Op zondag 19 juni 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kijk je dan via de kabel?
Meeste dingen die ik volg zoals sport, nieuws, series zijn ook digitaal te vinden.
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komtquote:Op zondag 19 juni 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
zo nog maar eens douchen, meur als een bunzing :s
Ah oké.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kookprogramma's etc nieuws soms
En een Belgische familie die een landgoed op knappen
Yepquote:Op zondag 19 juni 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké.
En dat programma is toevallig rondom de familie Planckeart?
Ik heb uiteraard maatregelen getroffen om geuren snel af te voeren, dat is bij mijn kleine kamertje geen overbodige luxequote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komt
Hema wou ik al de schuld geven.
muis liet scheetjesquote:Op zondag 19 juni 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die putlucht vandaan komt
Hema wou ik al de schuld geven.
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!quote:
Wees een beetje aardig voor muis zegquote:Op zondag 19 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!
je weet dat we gisteren niet in de kelder van @Haags waren hequote:Op zondag 19 juni 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heb ik vrijdag avond al uit voorzorg opgesloten in het tuinhuisje met de nodige lucht afvoeren!
Ow, sorryquote:Op zondag 19 juni 2022 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doet hij uit flinke liefde voor muis hoor
Wie waren dan al die mensen?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet dat we gisteren niet in de kelder van @:haags waren he
Dus de vast ploeg plus muis waren in de kelder van haags, maar die waren niet in de kelder van haagsquote:
nee het was in het tuinhuisjequote:Op zondag 19 juni 2022 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus de vast ploeg plus muis waren in de kelder van haags, maar die waren niet in de kelder van haags
Raad u maar.quote:-Just two good ol' boys, Never meaning no harm
-In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court For a crime they didn't commit.
-A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist.
-There are those who believe that life here began out there, far across the universe,
-Well I’m not the kind to kiss and tell but I’ve been seen with Farrah.
-Through early morning fog I see visions of the things to be
-It’s time to play the music it’s time to light the lights
-They’re creepy and they’re kooky, mysterious and spooky,
-The two most successful outlaws in the history of the west. And in all the trains and banks they robbed, they never shot anyone.
-Boy! the way Glen Miller played songs that made the hit parade,
-Ground floor: Perfumery, stationery and leather goods,
-They’re the modern stone-age family, from the town of Bedrock,
-I’m strong to the finish, cause I eats me spinach
-I see you … Pretending you got a sliver, but you’re not fooling me, cause I can see,
-Space: the final frontier. These are the voyages of the starship...
-Love and Marriage, Love and Marriage, go together like a horse and carriage,
ELLEU,quote:
Flinstones, Star Trek, Married with children..... o.a.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Genoeg tv genotjes op mij NAS.
[..]
Raad u maar.
U gaat door naar de tweede ronde.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Flinstones, Star Trek, Married with children..... o.a.
quote:Op zondag 19 juni 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
U gaat door naar de tweede ronde.
Je moet er nog wel meer weten.quote:
Voor jou zet ik de beamer wel aan.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah ben ook niet zo'n tv kijker hoor
Zodat ik het beter kan zien?quote:Op zondag 19 juni 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou zet ik de beamer wel aan.
Sommige films zijn wel mooi om groot te zien.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zodat ik het beter kan zien?![]()
Vooral met mooie mannenquote:Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige films zijn wel mooi om groot te zien.
Dat is wel waar inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
inb4 huehuehuequote:Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |