Hee zegquote:Op zondag 19 juni 2022 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een badeendje en ik doe het graag in....
Cinderelladreamer erbij ofzo.
Je begrijpt het niet helemaalquote:Op zondag 19 juni 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij mario is. Wie ben jij dan?
Daar heb ik wel eens last van. Zeker deze avond.quote:
Iedereen verdient een vertegenwoordiging, zelfs Mario!quote:Op zondag 19 juni 2022 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Mario hier he? Met je poep en scheetjes humor. Hihihi
Kom aan mario en je komt aan mij.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen verdient een vertegenwoordiging, zelfs Mario!
Stel je aan, er zijn grenzen.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom aan mario en je komt aan mij.
En zo is dat!quote:Op zondag 19 juni 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom aan mario en je komt aan mij.
...............quote:Op zondag 19 juni 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zo is dat!
Soury is gewoon jaloers!
Wat niet?quote:
moet je ze ook gebruiken hequote:
Dat is iets wat ik ook tegen jou kan zeggen. Jij bent soms teveel aanvallend en dat maakt het niet leuk.quote:
Die gaan bij mij snel op, want het is vaak meerdere doortrekken bij mijquote:Op zondag 19 juni 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ze ook gebruiken he
zag vorige week een toilet waar ze aan een lijntje op 80cm boven de troon hingen
Een balkon scheelt wel enorm in je toilet kosten, dat heb ik sinds onze verhuizing ook gemerkt!quote:Op zondag 19 juni 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die gaan bij mij snel op, want het is vaak meerdere doortrekken bij mij
dat geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2022 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een balkon scheelt wel enorm in je toilet kosten, dat heb ik sinds onze verhuizing ook gemerkt!
Ja scheetjequote:Op zondag 19 juni 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook tegen jou kan zeggen. Jij bent soms teveel aanvallend en dat maakt het niet leuk.
De wc, net een wildwaterbaan als je doortrektquote:Op zondag 19 juni 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is jullie wildste plek waar je ooit gepoept hebt?
Op z´n Belgisch?quote:Op zondag 19 juni 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
Alles weer goed tussen ons poepiedoe?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Op een berg in Oostenrijk, ik had ook nog de verkeerde jas gepakt op een festival.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
Hahahahahaha..........quote:Op zondag 19 juni 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een berg in Oostenrijk, ik had ook nog de verkeerde jas gepakt op een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |