quote:Op zondag 19 juni 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nagenoeg elke tv serie uit mijn jeugd.
Ho, ho je zou de afwas nog gaan doen.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dan ga ik m'n koffer maar pakken dan......
Zit je mij uit te lachen broekie?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij uit te lachen broekie?
Ja doei, je stuurt me zelf wegquote:Op zondag 19 juni 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ho, ho je zou de afwas nog gaan doen.
Als je toch gaat dan kom je langs de wc, die moet ook nog gedaan worden.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja doei, je stuurt me zelf weg![]()
quote:Op zondag 19 juni 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je toch gaat dan kom je langs de wc, die moet ook nog gedaan worden.
Ik heb zo een 8 TB voor je als je wilt.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ah ja, 2 TB die ik nu heb wordt muziek only, die nieuwe films/seres. Net wat overzichtelijker.
De troon is schoon maar er moet nog een plafond in.quote:
heb je door het plafond heen zitten kakkenquote:Op zondag 19 juni 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De troon is schoon maar er moet nog een plafond in.
Er stond nog al wat druk op en ik vloog zo omhoog met mijn kop erdoor.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je door het plafond heen zitten kakken
ah je bent gelukkig geen doorkakkerquote:Op zondag 19 juni 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond nog al wat druk op en ik vloog zo omhoog met mijn kop erdoor.
Dat klinkt niet gezondquote:Op zondag 19 juni 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond nog al wat druk op en ik vloog zo omhoog met mijn kop erdoor.
Ach het was wat lekkade in de standleiding maar als ik dat zeg dan is het niet meer zo leuk.quote:
Je ziet nu sterretjes?quote:Op zondag 19 juni 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De troon is schoon maar er moet nog een plafond in.
Heel veel maar dan denk ik maar dat jij die bent en dan valt het wel mee.quote:
Dat klinkt minder iddquote:Op zondag 19 juni 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het was wat lekkade in de standleiding maar als ik dat zeg dan is het niet meer zo leuk.
quote:Op zondag 19 juni 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel maar dan denk ik maar dat jij die bent en dan valt het wel mee.
Ach het is opgelost.quote:
Ik vind acclimatiseren op de porseleinen troon ook best ontspannendquote:Op zondag 19 juni 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is opgelost.
Ik concentreer mij nu voornamelijk op mijn werk en ontspanning.
als het er maar 1 was ging ik me dingen afvragenquote:Op zondag 19 juni 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel veel maar dan denk ik maar dat jij die bent en dan valt het wel mee.
Jij bent wel een beetje de Mario hier he? Met je poep en scheetjes humor. Hihihiquote:Op zondag 19 juni 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind acclimatiseren op de porseleinen troon ook best ontspannend
Ik ben een badeendje en ik doe het graag in....quote:Op zondag 19 juni 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind acclimatiseren op de porseleinen troon ook best ontspannend
Als hij mario is. Wie ben jij dan?quote:Op zondag 19 juni 2022 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Mario hier he? Met je poep en scheetjes humor. Hihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |