Waarom zouden mensen niet voor talpa willen werken?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef Jauke het volgende:
Wel bijzonder he, dat het zo ontzettend stil is rondom de Molletjes. John de Mol heeft alle omroepen omgekocht, zoals die met alles doet zolang het maar voor sensatie zorgt (en in zijn belang is).Wat mij betreft is de Nederlandse televisie echt waardeloos. Ik snap ook niet hoe mensen voor Talpa kunnen werken.
Ik sprak toevallig vandaag iemand die Anouk kent, vrouw van Johhny en heeft mij even bijgepraat. Het gaat zo verschrikkelijk ver en diep. Wat een walgelijke familie, ze komen met alles weg terwijl ze zo schuldig als de tering zijn. John, Linda, Johnny, Willeke. Allemaal stront.
Marco Borsato en Ali B hebben helaas wat minder geld.
Meelikken of wegwezen, is het credo bij die tokkie-organisatie. Moet je maar net willen: een nederige hoer van zo'n werkgever zijn..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen niet voor talpa willen werken?
Nou ik werk voor de poenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Meelikken of wegwezen, is het credo bij die tokkie-organisatie. Moet je maar net willen: een nederige hoer van zo'n werkgever zijn..
Als ik hoor wat de familie Mol allemaal uitspookt, no fucking way. Met alles weg komen omdat ze mensen echt het leven zuur kunnen maken. Mijn oren staan echt te klapperen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen niet voor talpa willen werken?
Spill the beans or say nothingquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef Jauke het volgende:
[..]
Als ik hoor wat de familie Mol allemaal uitspookt, no fucking way. Met alles weg komen omdat ze mensen echt het leven zuur kunnen maken. Mijn oren staan echt te klapperen.
Willeke ook al?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef Jauke het volgende:
Wel bijzonder he, dat het zo ontzettend stil is rondom de Molletjes. John de Mol heeft alle omroepen omgekocht, zoals die met alles doet zolang het maar voor sensatie zorgt (en in zijn belang is).Wat mij betreft is de Nederlandse televisie echt waardeloos. Ik snap ook niet hoe mensen voor Talpa kunnen werken.
Ik sprak toevallig vandaag iemand die Anouk kent, vrouw van Johhny en heeft mij even bijgepraat. Het gaat zo verschrikkelijk ver en diep. Wat een walgelijke familie, ze komen met alles weg terwijl ze zo schuldig als de tering zijn. John, Linda, Johnny, Willeke. Allemaal stront.
Marco Borsato en Ali B hebben helaas wat minder geld.
Vertel eens dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef Jauke het volgende:
[..]
Als ik hoor wat de familie Mol allemaal uitspookt, no fucking way. Met alles weg komen omdat ze mensen echt het leven zuur kunnen maken. Mijn oren staan echt te klapperen.
Vertel, en met bewijs want anders is het puur laster en leugensquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef Jauke het volgende:
[..]
https://showbizz365.nl/vrolijke-marco-borsato-viert-feest-574/quote:Het feestje verliep in een goede sfeer, al viel het story op dat er wel één belangrijke afwezige was: Leontine. Dat Leontine ontbrak, vertelt alles over de verhoudingen tussen Marco en Leontine, vertellen insiders aan Story.
Ik heb deze nu zo vaak gezien i.v.m. Roxeanne maar zie nu pas echt dit,quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:24 schreef AgnesGru het volgende:
Een ook de Story heeft het over Linda en Vieze Jeroentje:
[ twitter ]
quote:Linda de Mol wil vermeende seksuele veelvraat Jeroen terug!
Hoe durft hij naar een voetbalwedstrijd te gaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)wedstrijd-az-alkmaar
Daar moest ik dan wel weer om lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb deze nu zo vaak gezien i.v.m. Roxeanne maar zie nu pas echt dit,:
[..]
Is ook echt het enige,quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moest ik dan wel weer om lachen
Al die andere supporters zijn van tevoren natuurlijk allemaal gescreend op hun daden, eventueel strafblad en stiekeme zaakjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Laat die mensen gewoon met rust, die heksenjacht is echt ziekelijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die andere supporters zijn van tevoren natuurlijk allemaal gescreend op hun daden, eventueel strafblad en stiekeme zaakjes.![]()
Allemaal keurige voorbeeld burgers.
Rietbergen was in The Voice of Holland degene die over de muziek ging, ook was hij de partner van Linda de Mol, de zus van John. Eerder gaf de Talpabaas toe op de hoogte zijn geweest van een geval van grensoverschrijdend gedrag van Rietbergen en hij zou hem toen ‘alle hoeken van de kamer hebben laten zien'.quote:‘Er zou sprake zijn van nieuwe informatie waaruit zou blijken dat John de Mol ten tijde van het eerste interview op de hoogte was van meer dan één geval van seksueel grensoverschrijdend gedrag van de heer Rietbergen’, valt te lezen in het statement van De Mol. ‘Wij waren verbijsterd door deze valse beschuldiging, aangezien de werkelijkheid is dat er op dat moment niet meer dan één concrete melding bij John de Mol bekend was.’
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:13 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Bram Moskovitz en Johan Derksen gedaan?
Aldus Mediacourant. En het is natuurlijk ook onwijs doorzichtig dat op de zender van Sjon hij verdedigd wordt door zijn poppetjes anders kunnen ze hun baan vast vergeten.quote:Zonder ook maar een seconde van zijn nieuwe BOOS-reportage te hebben gezien, overschreeuwen de sterren van John elkaar dat Tim zijn waffel moet houden. Johns marionetten Bram Moszkowicz en Johan Derksen voorop. “Die jongen moet nou eens ophouden, hè? Hij is gek geworden van blijdschap toen hij daar wat blootgelegd heeft”, briest Johan.
Dat verbaast me niets met zo'n tiran als De Mol. Zelfs voor de gate was al duidelijk dat hij zo was.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |