abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205391781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:53 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
En dat doet ze dus ook niet.
We zullen zien :s)
Alius aliud dicit
pi_205392274
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 21:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Iets teveel slachtofferrol die ze zichzelf heeft aangemeten.
En ook nog eens giftig worden als mensen er iets van vonden op tv.

Stupid cow.
Go hard or go home
pi_205392563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:53 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
En dat doet ze dus ook niet.
Wat is je bron, behalve Xenia? Want het is haar beroep om dingen te ontkennen. Zoals over de sluiting van de club van Yo op Ibiza en haar zwangerschap.
pi_205393198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wat is je bron, behalve Xenia? Want het is haar beroep om dingen te ontkennen. Zoals over de sluiting van de club van Yo op Ibiza en haar zwangerschap.
Dat is soms inderdaad onderdeel van haar beroep. Linda is eigenlijk niemand verantwoording schuldig.
Xenia gaf echter wel een reactie aan het ANP aangezien deze flinterdunne verhaaltjes door alle media worden overgenomen en reageerde niet via een DM aan een juicekanaal.

Maar heb je überhaupt zelf gezien/gehoord wat Yvonne beweerde?
En haar bron gecheckt (of is het automatisch waar als zij het roept)? Nogal een sprong namelijk van "is volgens iemand bij Linda gesignaleerd, maar slaapt altijd thuis" naar: "dus ze hebben weer een relatie. maar ze durven dit niet toe te geven".

Misschien kwam Jeroen gewoon zijn knuffelberen verzameling halen, misschien is hij er nooit geweest,
mischien verzint Yvonne dit omdat het haar linksom of rechtsom geld oplevert, who knows?

En omdat iedereen volledig mee lijkt te gaan in haar frame van BN'ers en hun woordvoerders liegen/ontkennen altijd, zal ze dit nog wel even kunnen volhouden (bij ontkenning/geen reactie: "Zie je wel, ze durven het niet toe te geven").
pi_205393557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:01 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat is soms inderdaad onderdeel van haar beroep. Linda is eigenlijk niemand verantwoording schuldig.
Xenia gaf echter wel een reactie aan het ANP aangezien deze flinterdunne verhaaltjes door alle media worden overgenomen en reageerde niet via een DM aan een juicekanaal.

En haar bron gecheckt (of is het automatisch waar als zij het roept)? Nogal een sprong namelijk van "is volgens iemand bij Linda gesignaleerd, maar slaapt altijd thuis" naar: "dus ze hebben weer een relatie. maar ze durven dit niet toe te geven".

Misschien kwam Jeroen gewoon zijn knuffelberen verzameling halen, misschien is hij er nooit geweest,
mischien verzint Yvonne dit omdat het haar linksom of rechtsom geld oplevert, who knows?

En omdat iedereen volledig mee lijkt te gaan in haar frame van BN'ers en hun woordvoerders liegen/ontkennen altijd, zal ze dit nog wel even kunnen volhouden (bij ontkenning/geen reactie: "Zie je wel, ze durven het niet toe te geven").
Jij hebt echt echt een tering tyfushekel aan Yvonne hè :')
Alius aliud dicit
  woensdag 20 juli 2022 @ 00:01:56 #36
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205396305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:24 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Jij hebt echt echt een tering tyfushekel aan Yvonne hè :')
Als je geen hekel hebt aan dat méchant monstre, zou je eigenlijk gegrild moeten worden op een brandstapel samen met dat vod! :{w @1

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
love & heet
pi_205396649
Waar rook is, is vuur.
  Tettenkoning woensdag 20 juli 2022 @ 14:20:36 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205400268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 05:26 schreef Scorpie het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:53:35 #39
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205400552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:01 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Bizar ja , Yvonne dwepers :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:55:19 #40
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205400563
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 00:01 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Als je geen hekel hebt aan dat méchant monstre, zou je eigenlijk gegrild moeten worden op een brandstapel samen met dat vod! :{w @:1
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205400653
Of misschien dat die gozer 3 maanden lang bij Linda de Mol heeft zitten kruipen en bedelen om terug te komen en is Linda de Mol temidden van haar emotionele krater overstag gegaan omdat ze ook geen idee meer heeft wat ze met dr leven aan moet. Kan ook allemaal. Je kan prima in een halve burnout zitten omdat een kerel je zo voorliegt en dan die ğast nog terugnemen ook, dat is wat gebroken mensjes doen.
-nee-
pi_205434697
Wel bijzonder he, dat het zo ontzettend stil is rondom de Molletjes. John de Mol heeft alle omroepen omgekocht, zoals die met alles doet zolang het maar voor sensatie zorgt (en in zijn belang is). :') Wat mij betreft is de Nederlandse televisie echt waardeloos. Ik snap ook niet hoe mensen voor Talpa kunnen werken.

Ik sprak toevallig vandaag iemand die Anouk kent, vrouw van Johhny en heeft mij even bijgepraat. Het gaat zo verschrikkelijk ver en diep. Wat een walgelijke familie, ze komen met alles weg terwijl ze zo schuldig als de tering zijn. John, Linda, Johnny, Willeke. Allemaal stront.

Marco Borsato en Ali B hebben helaas wat minder geld.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jauke op 23-07-2022 19:16:21 ]
pi_205434816
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef Jauke het volgende:
Wel bijzonder he, dat het zo ontzettend stil is rondom de Molletjes. John de Mol heeft alle omroepen omgekocht, zoals die met alles doet zolang het maar voor sensatie zorgt (en in zijn belang is). :') Wat mij betreft is de Nederlandse televisie echt waardeloos. Ik snap ook niet hoe mensen voor Talpa kunnen werken.

Ik sprak toevallig vandaag iemand die Anouk kent, vrouw van Johhny en heeft mij even bijgepraat. Het gaat zo verschrikkelijk ver en diep. Wat een walgelijke familie, ze komen met alles weg terwijl ze zo schuldig als de tering zijn. John, Linda, Johnny, Willeke. Allemaal stront.

Waarom zouden mensen niet voor talpa willen werken?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 23 juli 2022 @ 19:44:18 #44
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205435006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Meelikken of wegwezen, is het credo bij die tokkie-organisatie. Moet je maar net willen: een nederige hoer van zo'n werkgever zijn..
love & heet
pi_205435020
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:44 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Meelikken of wegwezen, is het credo bij die tokkie-organisatie. Moet je maar net willen: een nederige hoer van zo'n werkgever zijn..
Nou ik werk voor de poen :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 23 juli 2022 @ 19:48:48 #46
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205435050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ik werk voor de poen :P
Ook voor de maffia dus? :7
love & heet
pi_205435451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Als ik hoor wat de familie Mol allemaal uitspookt, no fucking way. Met alles weg komen omdat ze mensen echt het leven zuur kunnen maken. Mijn oren staan echt te klapperen.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 20:43:19 #48
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205435500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:38 schreef Jauke het volgende:

[..]
Als ik hoor wat de familie Mol allemaal uitspookt, no fucking way. Met alles weg komen omdat ze mensen echt het leven zuur kunnen maken. Mijn oren staan echt te klapperen.
Spill the beans or say nothing :{w
love & heet
  zaterdag 23 juli 2022 @ 21:11:51 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205435864
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 19:10 schreef Jauke het volgende:

Willeke ook al? :{

Ik snap ergens wel dat mensen de gok bij Talpa willen wagen; stel dat ze toevallig bij het selecte groepje mensen horen wat het stadium 'voetveeg' op een gegeven moment ontstijgt, en lekker kunnen gaan verdienen. Lig je goed bij de familie De Mol & aanverwanten, dan heeft dat in het wereldje zo z'n voordelen.

Alleen moet je niet al teveel geven om dingen als creativiteit en eigen inbreng, gok ik zo. :')

(Waarom bijvoorbeeld Giel Beelen er nog net niet gillend weggegaan is, een relatief karig NPO-salaris vervolgens accepterend, begrijp ik óók.)
2025-jaarlijst
  zondag 24 juli 2022 @ 00:22:32 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205439141
quote:

[..]
Vertel eens dan. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205440098
quote:

[..]
Vertel, en met bewijs want anders is het puur laster en leugens :9
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2022 @ 15:37:24 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_205462790
Wolter Kroes gelooft niets van grensoverschrijdend gedrag Danny de Munk en Marco Borsato

De afgelopen maanden liggen alle verdachten van het Voice-schandaal en ander grensoverschrijdend gedrag behoorlijk onder vuur. Marco Borsato, Jeroen Rietbergen, Ali B, Danny de Munk: de meesten durven hun gezicht niet meer in het openbaar te vertonen. Vrijwel iedere Nederlander heeft hun vertrouwen in deze mensen opgegeven.

Toch zijn er een aantal personen - zelfs een aantal BN’ers - die nog een goed woordje willen doen voor de beschuldigde mannen. Vooraan staat volkszanger Wolter Kroes, die het in Weekend voor zowel Danny de Munk als Marco Borsato opneemt. “Ik walg van die hetze om eerlijk de waarheid te zeggen. Ik vind het heel erg. Echt heel erg. Voor Danny de Munk steek ik mijn hand in het vuur. Ik geloof niet dat hij iemand verkracht heeft. En ik geloof ook niet dat Marco Borsato meisjes heeft aangerand. Dat gaat er bij mij niet in. Ik ken die jongens al 35 jaar.”

Grote impact
Volgens Kroes is de invloed van de beschuldigingen op de welgesteldheid van Danny de Munk niet mals. “De mensen moeten niet onderschatten hoe erg Danny nu geraakt wordt”, aldus Wolter. “Danny heeft een aangifte wegens verkrachting aan zijn broek. Wat denk je dat zoiets met zijn gezin en carrière doet? Ik vind het een waanzinnig lieve jongen. Ik ken hem al zó lang. En dan wordt hij zo neergesabeld. Dat hij vreemdging, dat geeft hij zelf toe.”

Ali B
In één persoon heeft Wolter Kroes wat minder vertrouwen, namelijk Ali B. “Daar heb ik een ander gevoel over, maar daar ga ik me niet over uitlaten. Ik ben bang dat hij echt de sjaak is in dit verhaal. Hij gaat een spannende tijd tegemoet.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)4776a01ffc64731edb87

Ons Woltertje. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 3 augustus 2022 @ 11:56:10 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205537192
Vrolijke Marco Borsato viert feest :') :|W

Eerder waren het vooral onrustwekkende berichten die ons bereikten over Marco Borsato. Maar deze keer kunnen we opvallend goed nieuws brengen over de in opspraak geraakte zanger…

Zo spotte Story een ‘vrolijke en opgewekte’ Marco Borsato die genoot van het uitbundige gezelschap van zijn kinderen. Wat was er aan de hand?

Gelegenheid voor het feestje was de 77ste verjaardag van mama Borsato. De verjaardag van Mary toonde dat de Borsato’s als één man achter Marco staan. Al was er één opvallende afwezige…

De verjaardag van Mary Borsato werd gevierd in eetcafé Pluim in Alkmaar. Story was aanwezig en spotte de drie kinderen (Marco, Armando en Sylvana) van Mary die vergezeld van hun eigen kinderen de verjaardag van moeder Borsato vierden.

quote:
Het feestje verliep in een goede sfeer, al viel het story op dat er wel één belangrijke afwezige was: Leontine. Dat Leontine ontbrak, vertelt alles over de verhoudingen tussen Marco en Leontine, vertellen insiders aan Story.
https://showbizz365.nl/vrolijke-marco-borsato-viert-feest-574/

Leontine is ook wakker en heeft haar gezonde verstand terug *O* _O_
pi_205662665
Een ook de Story heeft het over Linda en Vieze Jeroentje:

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:59:58 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:29:19 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205683681
:o Dat mensen daar iets van vinden! :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:53:01 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205685587
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:24 schreef AgnesGru het volgende:
Een ook de Story heeft het over Linda en Vieze Jeroentje:

[ twitter ]
Ik heb deze nu zo vaak gezien i.v.m. Roxeanne maar zie nu pas echt dit, :D:

quote:
Linda de Mol wil vermeende seksuele veelvraat Jeroen terug!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:56:15 #58
184769 crew  Deisyy
pi_205685617
quote:
Hoe durft hij naar een voetbalwedstrijd te gaan? :r :r :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:57:00 #59
184769 crew  Deisyy
pi_205685620
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb deze nu zo vaak gezien i.v.m. Roxeanne maar zie nu pas echt dit, :D:
[..]

Daar moest ik dan wel weer om lachen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:03:22 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205685661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daar moest ik dan wel weer om lachen :D
Is ook echt het enige, _O-.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')