Nee dat geloof ik niet. Franse films waren beter te behappen dan Hollywood shit. En dat is nog zoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een soort hype toen .. Franse films ....
Maakt niet uit Mario.. we begrepen om wie het gingquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:10 schreef mario390 het volgende:
de heet niet tritintigantik was fout
TRINTINGNANT
Jaques Tati Mr Hulotquote:
Geweldige films. Tijdloosquote:
Depardieu, Patrick Dewaere, Philipe Noiret etcquote:
Miou miouquote:
Pics?quote:
Extra marteling, ik snap hetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga wel voor het foute uur in clips nu, zoveel simpeler met deze hitte.
Grappig juistquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grappig juist
Nu Aserje (of hoe spel je het)
Die was het ja.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En eens in de 5 jaar hebben we met een groepje van 14 jeugdvriendinnen onze Angélique-nacht.
[ afbeelding ]
Het leuke is, we kennen die 5 films alle 14 van voor naar achter en toch worden we iedere keer weer meegezogen. in het verhaalquote:
Zo hoort dat ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is, we kennen die 5 films alle 14 van voor naar achter en toch worden we iedere keer weer meegezogen. in het verhaal
Dat houden jullie niet droog danquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En eens in de 5 jaar hebben we met een groepje van 14 jeugdvriendinnen onze Angélique-nacht.
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Keek naar Fox, maar ze gingen dus te ver.quote:
Hazes bij FoX?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keek naar Fox, maar ze gingen dus te ver.
Het foute uur. Hazes is wel fout, maar weer te fout voor het foute uur.quote:
Ah ok ... misschien wel eens gezien ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:49 schreef mario390 het volgende:
nee maar in frankrijk 1980
de most successful film
Kijk je dat ook? Ik zie de uitslag maar dat oefenen boeit me totaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af ... straks ook nog FP2 F1
ik kann niet alles kijken iptv, tv,quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je dat ook? Ik zie de uitslag maar dat oefenen boeit me totaal niet.
Geen darts kijken nu ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je dat ook? Ik zie de uitslag maar dat oefenen boeit me totaal niet.
Druk druk drukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niet alles kijken iptv, tv,
livestream![]()
npo extra werd ik bij iptv kijken
Nee die world cup of darts vind ik ook niet zo interessant. Misschien dat ik zondag wel kijk. Als Dirkie en Noppie er nog in zittenquote:
Gaan ze reesen met ffp2 maskers ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten af ... straks ook nog FP2 F1
Wie ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die world cup of darts vind ik ook niet zo interessant. Misschien dat ik zondag wel kijk. Als Dirkie en Noppie er nog in zitten
Alleen Lewis ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze reesen met ffp2 maskers ja?
Ons team...dirk van duijvenbode en danny noppertquote:
Is dat de zoon van die voetballert?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ons team...dirk van duijvenbode en danny noppert
Is een Fries...dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny Noppert wat is dat nu weer voor een achterlijke naam
Weet niet welke je bedoeld maar waarschijnlijk nietquote:
Theoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet welke je bedoeld maar waarschijnlijk niet
Viel saufenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
En een paar rotte eieren erbij dat zal dat dartvolk wel leren
Wat zal ze dat leren?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
En een paar rotte eieren erbij dat zal dat dartvolk wel leren
Op de brandstapel, ermee?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny Noppert wat is dat nu weer voor een achterlijke naam
quote:
Er is nog plaats zatquote:
Die brandstapel van jou, hoe groot is die?quote:
Ik ken er een dus dat zalhem wel zijn. weet niet meer hoe datheetquote:
Zegt ne echt nietsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken er een dus dat zalhem wel zijn. weet niet meer hoe datheet
Edit: alhoewel terwijl ik dit typt geloof ik dat het nr zoiets als "enter the sandman " heet
Iedereen met een achterlijke naam op de brandstapel zo zou ik de bevolking uitdunnen als ik aan de macht zou zijnquote:
Geen zin om te googlen, zo goed is het ook weer nietquote:
Nou kijkquote:
Als je ze nu op pinkpop bekijkt waarschijnlijk aan het harder gillende publiek bij de introquote:
Jij leest ook niet altijd wat anderen typen hequote:
nee ik kenn metallica welquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij leest ook niet altijd wat anderen typen he
Ah dat nummer klinkt bekenderquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
in danmark op 15.juni
hebben ze hun biggest hit
Nothing Else Matters niet gespelt
Iedereenquote:
In Spanje moest je je kind altijd een Maria meegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou als leider ook gemeente registers napluizen en ouders die hun kind een achterlijke naam geven gelijk naar een heropvoedings kamp sturen
Is er dan plaats voor meer dan een miljoen ouders??quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou als leider ook gemeente registers napluizen en ouders die hun kind een achterlijke naam geven gelijk naar een heropvoedings kamp sturen
Dat kind of die ouders?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ohja dat klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alleen de ouders kinderen worden dan eigendom van de staat
In de kolenmijnen ermeequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Alleen de ouders kinderen worden dan eigendom van de staat
Waarom verboden?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
Jordi was altijd een verboden naam in Franco Spanje / Catalunya ... God Johan gaf zn 1e zoon de naam Jordi ... en daarmee was Jordi Cruijff de eerste Jordi sinds decennia
Jordi werd genoemd naar de Catalaanse beschermheilige Sant Jordi. Het Franco-regime had Catalaanse namen verboden om het nationalisme de kop in te drukken,[3] maar Jordi werd in Amsterdam geboren en aangegeven, waarna de Spaanse burgerlijke stand de naam niet kon weigeren.[4] Deze naamgeving werd omhelsd door het Catalaanse volk, die het opvatte als een politiek statement.[5] Doordat Jordi Cruijff opgegroeid is in Spanje, bezit hij als Spaans staatsburger ook de Spaanse nationaliteit.[6]quote:
Ben jij ook eigendom van de staat?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is eigenlijk al zo zodra je je kind laat registreren is het eigendom van de staat der Nerderlanden veel mensen weten dat niet
Ah maar juist een heilige van de Catalanen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jordi werd genoemd naar de Catalaanse beschermheilige Sant Jordi. Het Franco-regime had Catalaanse namen verboden om het nationalisme de kop in te drukken,[3] maar Jordi werd in Amsterdam geboren en aangegeven, waarna de Spaanse burgerlijke stand de naam niet kon weigeren.[4] Deze naamgeving werd omhelsd door het Catalaanse volk, die het opvatte als een politiek statement.[5] Doordat Jordi Cruijff opgegroeid is in Spanje, bezit hij als Spaans staatsburger ook de Spaanse nationaliteit.[6]
Van Wiki over Jordi Cruyff
Ah kijkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jordi werd genoemd naar de Catalaanse beschermheilige Sant Jordi. Het Franco-regime had Catalaanse namen verboden om het nationalisme de kop in te drukken,[3] maar Jordi werd in Amsterdam geboren en aangegeven, waarna de Spaanse burgerlijke stand de naam niet kon weigeren.[4] Deze naamgeving werd omhelsd door het Catalaanse volk, die het opvatte als een politiek statement.[5] Doordat Jordi Cruijff opgegroeid is in Spanje, bezit hij als Spaans staatsburger ook de Spaanse nationaliteit.[6]
Van Wiki over Jordi Cruyff
Vind het wel leukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
somige songs van de setlist kenn
ik niet zijn nieuw
Ik ben vernoemd naar een Zeeheldquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
In Spanje moest je kind een bijbelse naam dragen
Off the gridquote:
Ik ben een dappere krijgerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar een Zeeheld
Ik naar een personage uit de Stratenmaker op Zee showquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lief tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik naar een personage uit de Stratenmaker op Zee show
Mijn ouders hadden voorspellende gaven, want ik ben ook een Engerd geworden![]()
Hoi Michielquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden voorspellende gaven, want ik ben ook een Engerd geworden![]()
Weer autoracen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die had ik ook geradenquote:
Dat was een makkie he, een beetje een weggevertje.quote:
Even of oneven?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Bos oop de straatnummers op zeeshow
Een betjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een makkie he, een beetje een weggevertje.
Dan ben je maar vernoemd naar een derderangs zeeheldjequote:
Het kan ook nog Cornelis Tromp zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je maar vernoemd naar een derderangs zeeheldje
Ga je ook slapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een betje
Om het op zijn mario's te zeggen
Hier op fok mogen jullie mij Frits noemenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je maar vernoemd naar een derderangs zeeheldje
Ja zoquote:
Ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan ook nog Cornelis Tromp zijn
Maar ik vind BDS geen Cornelis
Ghe ghe ik had een Bosniche collega en die had het altijd over een sniperdag als hij vrij wilde, hij werkt al 10 jaar niet meer bij ons maar soms floept het er nog uitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een betje
Om het op zijn mario's te zeggen
Nee dat vond ik ook al nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het kan ook nog Cornelis Tromp zijn
Maar ik vind BDS geen Cornelis
Piet Heijn al helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook al niet![]()
Een Willem eigenlijk ook niet.
Ja Frits ... Ik heb iets tegen frits ... die noemde me vroeger bij een niet leuke naam vomnd ikquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier op fok mogen jullie mij Frits noemen
Hoi Fritsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier op fok mogen jullie mij Frits noemen
Je schiet je werknemers af wanneer ze vrij willen... Wat a B..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe ik had een Bosniche collega en die had het altijd over een sniperdag als hij vrij wilde, hij werkt al 10 jaar niet meer bij ons maar soms floept het er nog uit
Hoi allesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jullie mogen mij alles noemen maakt mij niet uit
Hallo Davidquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op 2 km hoog ja bij heldere nachtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen vriezen vannacht?
Nee, gewoon hier in NL.quote:
Ja graag ....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen vriezen vannacht?
Ik zit op 4 hoogquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier in NL.
Dat slaapt echt veel beter.
Balen , maaar nu werkt het weer ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
alles gemist om dat ik bij mutti bij
de tv instellen moet
zij heeft zich alles verstellt
Metallica heeft best wel lange nummers gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:36 schreef mario390 het volgende:
de spelen nu erst de 9te song ?
was en lied 10 min of wat?
Ik heb geeneens een tvquote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben ook klaar met die toenemende propaganda op tv![]()
![]()
Dat is ook veel te nieuwerwets voor zeeland hequote:
hebben ze al Fade To Black gespelt?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Metallica heeft best wel lange nummers gehad.
Of gaat het over een andere band inmiddels??
DAT MAGquote:Op zaterdag 18 juni 2022 03:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kijk daar naar voetbal of f1 geef ik dan weer niks om
Morguh GGquote:
Vroeg erbij, en het wordt een mooie dag. Het is echt heerlijk buiten nu.quote:
Ja ik zit ook buiten nu het is heerlijk. Maar dat gaat zo veranderen als de zon goed zijn best gaat doenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeg erbij, en het wordt een mooie dag. Het is echt heerlijk buiten nu.
Een mooie reden om vandaag niet te veel te doen..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit ook buiten nu het is heerlijk. Maar dat gaat zo veranderen als de zon goed zijn best gaat doen
Vanmiddag naar mijn vader voor vaderdag, ik wilde vanmorgen gaan voor het heetst van de dagquote:Op zaterdag 18 juni 2022 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie reden om vandaag niet te veel te doen..
Ja nu is het heerlijkquote:
En die boeren gaan lekker trekkeren in Stroe dus die blijven wegquote:
Lucky youquote:Op zaterdag 18 juni 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
En die boeren gaan lekker trekkeren in Stroe dus die blijven weg
Mijn dag kan niet meer stuk
Google zegtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 06:47 schreef pullup het volgende:
Geen idee waar Stroe ligt dus dat is een prima plek
Ze zullen wel veel grasvelden hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google zegt
Stroe is een dorp in de gemeente Barneveld, in de Nederlandse provincie Gelderland. Het dorp heeft 1.645 inwoners
Ik vond het wel leuk maar twee uur beetje lang. Het einde niet gezien.quote:
Ok dat lijkt me de goede manier om er naar te kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk maar twee uur beetje lang. Het einde niet gezien.
Laat het dansen wel aan jou overquote:
Mooi stuk en echt 40 +quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:09 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leesvoer![]()
40+ / Wij hadden een onbezonnen jeugd
quote:
Had het al gelezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:09 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leesvoer![]()
40+ / Wij hadden een onbezonnen jeugd
Was ik ook. En zag ze in de Brabant Hallen. Met alcohol vrij bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb niet naar Metallica gekeken, Hoewel ik hun eerste albums echtvind. Ik heb ze in 1999 live gezien op het Dynamo open Air Festival en sindsdien hoef ik ze niet echt meer live te zien...
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
We zijn niet oud hoor .........
[ afbeelding ]
Dat soort tuig hoort niet in vrijheid rond te lopen, een tbs kliniek lijkt me een mooie bestemming voor hem.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
Man3 heb je hen weer![]()
https://nos.nl/collectie/(...)kstofplannen-kabinet
Das mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
Hitte valt mee.. zonnetje is weg ... balkon gaat weer open ...
Je kunt je biertje ook opdinken als je aan de kade zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Prioriteiten moet je goed hebben
[ afbeelding ]
Ging er nog iemand met een cruise?
[ afbeelding ]
Dat biertje kost je vermoedelijk ook heel wat minder dan aan boordquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt je biertje ook opdinken als je aan de kade zit.
Tomquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Prioriteiten moet je goed hebben
[ afbeelding ]
Ging er nog iemand met een cruise?
[ afbeelding ]
Waait een lekker windje door de kamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
Hitte valt mee.. zonnetje is weg ... balkon gaat weer open ...
Ja hier ook weerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waait een lekker windje door de kamer.
Ik moest denken aan een radio programma waar mensen vertelden waarom ze iemand een bijnaam gaven. En er was iemand waarvan het éne been langer was dan het andere. Dus ze noemde hem "Snipers Nightmare"quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe ik had een Bosniche collega en die had het altijd over een sniperdag als hij vrij wilde, hij werkt al 10 jaar niet meer bij ons maar soms floept het er nog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |