Nee dat geloof ik niet. Franse films waren beter te behappen dan Hollywood shit. En dat is nog zoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een soort hype toen .. Franse films ....
Maakt niet uit Mario.. we begrepen om wie het gingquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:10 schreef mario390 het volgende:
de heet niet tritintigantik was fout
TRINTINGNANT
Jaques Tati Mr Hulotquote:
Geweldige films. Tijdloosquote:
Depardieu, Patrick Dewaere, Philipe Noiret etcquote:
Miou miouquote:
Pics?quote:
Extra marteling, ik snap hetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga wel voor het foute uur in clips nu, zoveel simpeler met deze hitte.
Grappig juistquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grappig juist
Nu Aserje (of hoe spel je het)
Die was het ja.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En eens in de 5 jaar hebben we met een groepje van 14 jeugdvriendinnen onze Angélique-nacht.
[ afbeelding ]
Het leuke is, we kennen die 5 films alle 14 van voor naar achter en toch worden we iedere keer weer meegezogen. in het verhaalquote:
Zo hoort dat ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is, we kennen die 5 films alle 14 van voor naar achter en toch worden we iedere keer weer meegezogen. in het verhaal
Dat houden jullie niet droog danquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En eens in de 5 jaar hebben we met een groepje van 14 jeugdvriendinnen onze Angélique-nacht.
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Keek naar Fox, maar ze gingen dus te ver.quote:
Hazes bij FoX?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keek naar Fox, maar ze gingen dus te ver.
Het foute uur. Hazes is wel fout, maar weer te fout voor het foute uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |