quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
zoveel druk in een keerquote:
Was best leuk geweest als ze twee kleine glaze Guinness achter elkaar had ge-atquote:
Vind je het gek Die negerinnen willen allemaal een BBCquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
toch zie je dat niet zoveel, een witte man met een donkere vrouw
houden die niet van duo penotti?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind je het gek Die negerinnen willen allemaal een BBC
inzoomen en schoenenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Dit is net dertigste voeren/schoenen-shot. Welke freak doet de regie hier?
quote:
Klinkt als een quote van @Rickocumquote:
Ik hou echt van make-up , maar de UK-Ierland-Iran-Arab landen kan zelfs ik niet handelenquote:Op maandag 20 juni 2022 19:32 schreef Poefbank het volgende:
‘Doe maar een klein beetje make-up.’ ‘Ja, perfect’
@tja77 mist alles waar z’n hart vol van isquote:
Cappuccino graagquote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:tja77 mist alles waar z’n hart vol van is
quote:
Make-up mag een vrouw complimenteren. Niet transformeren.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou echt van make-up , maar de UK-Ierland-Iran-Arab landen kan zelfs ik niet handelen
Pilates voor bejaarden.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij fitness instructrice? Wie gelooft dat?
Wimpers waarmee je opstijgt. 3 lagen oogschaduw. Korte rok, inkijk. Beter gezegd: wat niet?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Make-up mag een vrouw complimenteren. Niet transformeren.
Achter de balie: 'door de linkerdeur is de gymzaal.'quote:Op maandag 20 juni 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij fitness instructrice? Wie gelooft dat?
@Caland komt wel eens na z’n Pilates les langs maar is kennelijk erg drukquote:
Op maandag doet hij BOM-en.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Caland komt wel eens na z’n Pilates les langs maar is kennelijk erg druk
Vroege haai @DKUpquote:Op maandag 20 juni 2022 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje verdacht, romcoms en love actually.
Que?quote:
Kwaliteit bestaat niet in die trashy regio.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn er burgers aan het flippen, hier krijgen ze rauw vlees en vegan vreten
JaaaAquote:Op maandag 20 juni 2022 19:41 schreef Nine. het volgende:
"Inner peace"
Is dat Iers voor stenen aaien?
Valt tantra eigenlijk onder spiritualiteit?quote:
Het is in ieder geval niet normaal.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt tantra eigenlijk onder spiritualiteit?
Dat vinden die figuren wel.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt tantra eigenlijk onder spiritualiteit?
Normaal is saaiquote:Op maandag 20 juni 2022 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet normaal.
Haai haaiquote:
Deze jongenquote:
5 second rulequote:Op maandag 20 juni 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje voelen beetje prikken @:rickocum
Wat goed is kan snel
Leg uitquote:
zij wil bad boiquote:Op maandag 20 juni 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
JAAAAA HET KLIKTE ONWIJSSSWS
Als vrienden
Altijd leuk om mannen in 3 sec haywire te krijgenquote:
Ik dacht dat je het nooit ging doenquote:
Social rule 13. The five second hug rule. Auntie Ray found out the hard way (pun intended) that Larry couldn’t control his erection when a hug lasted longer than five Mississippis.quote:
@tja77 ben jij dit?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Daar kan je wel heerlijk tussen slapen die tieten
Toepasselijke naam wel, want dat is het enige waar ze mee samenwoont als ze niet een beetje water bij de wijn doet.quote:
ik ben 31 en nog single, al mijn dates zijn blunders, hoe kan dat nouuuuuquote:Op maandag 20 juni 2022 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toepasselijke naam wel, want dat is het enige waar ze mee samenwoont als ze niet een beetje water bij de wijn doet.
Kan heel fijn zijn mits de juiste persoonquote:
Cancer signquote:
Ga je mee surfen Sigaartje?quote:
iets minder makeup zodat je niet op donald trump lijkt mag wel.quote:
Ik loop duidelijk 10 sec achterquote:
Voor een vrouw op deze leeftijd vind ik haar top. Mooi haar, make-up, kleding.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
iets minder makeup zodat je niet op donald trump lijkt mag wel.
Nee we gaan niet het niveau van Ierland aannemenquote:Op maandag 20 juni 2022 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
zullen ze ook gebarentaal met hun ding kunnen doen?
zo nep enthousiast reageren op alles ook, man man man.quote:
Up valt op Yvon dus die zou deze Ierse versie top moeten vindenquote:
Je bedoelt de bekende Mateo Saina?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die Sersjio vreselijk. Eerlijk is eerlijk, hij doet ook leuk tegen mannen. Touche.![]()
Teveel praten in bedquote:Op maandag 20 juni 2022 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
dat word gebarentaal met hun dingen oefenen.
De nep-Italiaanquote:Op maandag 20 juni 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die Sersjio vreselijk. Eerlijk is eerlijk, hij doet ook leuk tegen mannen. Touche.![]()
Jij zegt hetquote:
Handwerkquote:Op maandag 20 juni 2022 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
dat word gebarentaal met hun dingen oefenen.
quote:Op maandag 20 juni 2022 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Even in de spiegel kijken of je kontje nog lekker is.
ik zou de volgende dag afscheid van haar nemen.quote:
Pas sex op de tweede date?quote:
Dat zou ik doen bij die blonde in het begin. Deze had ik alleen in de taxi gezet.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zou de volgende dag afscheid van haar nemen.
Ah ja sorry, date buiten de camera om dan.quote:
Op Sziget komt zelfs Dua Lipa dit jaar. Zou daar wel gaan kijken sowieso, maar niet echt iets waar ik aan denk bij festivals.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lekker 'alternatief' ook, zag allemaal gladde en zoetgevooisde softpop(rock) voorbij komen
Is die man 35?! Holy shit.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:34 schreef Rickocum het volgende:
Ik ben 35 en en wat zien die lui van mijn leeftijd er allemaal zoveel ouder uit.
Oké deugjequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Als jij je goed voelt in die jurk, dan is het goed.
Aapje tochquote:
De zus van de sneeuwvlokquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Fluide, is dat anders dan bi of panseksueel?
Gender fluidquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Fluïde @:DKUp
Hadden we die al op de bingokaart
Je hebt alleen hetero, homo en biseksueel.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Fluide, is dat anders dan bi of panseksueel?
Doe eens liefquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:39 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Je hebt alleen hetero, homo en biseksueel.
En dan nog pedo's, necro's en @:dkup
Lhbtqfluide galorequote:
En lippenstift…quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Wat een haarstijl en vooral kleurencombinatie.
Alles neutraalquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Wat een haarstijl en vooral kleurencombinatie.
Eentjequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Trenchcoat
Vooruit dan maar
Hoeveel trenchcoats heb jij in de kast? @:DKUp
Man met dagboekquote:
quote:
Spraytans zijn wel populair daar trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft ze makeup tips van Donald Trump gekregen ofzo? Hele gezicht is oranje.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker dat haar tussen je benen. Jolijt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Trenchcoat
Vooruit dan maar
Hoeveel trenchcoats heb jij in de kast? @:DKUp
Guttegutquote:
Dat je dat ook herkent als ontbrekendquote:
Bijna 8. Op tijdquote:
NETJES BRO.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:56 schreef Poefbank het volgende:
Nou. Pesten, niet geaccepteerd, zelfverminking. We gaan afvinken.
Of ze Grinderen als konijnenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er 10 homo's daar ofzo? Die van gisteren kenden elkaar ook al.
Waarom zo laat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |