Hitte des doods op komst: Rijkswaterstaat stelt hitteprotocol in werkingquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:15 schreef qajariaq het volgende:
Nix aju paraplu, het advies is om wel een paraplu mee te nemen in d auto.
https://nos.nl/artikel/23(...)listen-vanwege-hitte
En daarom heb ik gisteren m'n life Hammer in m'n rugzak gepleurd. Als ik een auto met hond of nog erger een kind zie staan en er is niemand te bekennen, dan sla ik zonder meer een raam in.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Met name in de zuidelijke helft van het land wordt het vandaag erg heet. Op sommige plekken worden temperaturen tot 31 graden verwacht. Onder meer het verkeer kan daar veel last van hebben. Ook hondeneigenaren zijn gewaarschuwd voor de warmte. Ze laten hun dieren soms even achter in de auto, maar dat is nu gevaarlijk.
Dat is sowieso dom om te doen, hoe warm het ook is
Oh dat is wel slim, dat zoiets bij je hebt.. tocb zie je het nog wel geregeld dat er een hond of kind in de auto zit.. laatst ook op een parkeerplaats twee kids jonger dan 4quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
En daarom heb ik gisteren m'n life Hammer in m'n rugzak gepleurd. Als ik een auto met hond of nog erger een kind zie staan en er is niemand te bekennen, dan sla ik zonder meer een raam in.
Gewoon 112 bellen dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel slim, dat zoiets bij je hebt.. tocb zie je het nog wel geregeld dat er een hond of kind in de auto zit.. laatst ook op een parkeerplaats twee kids jonger dat 4![]()
Zolang die kids of hond nog bij bewustzijn zijn lijkt me dat sowieso een beter idee dan ramen inslaan met de kans op verwonding van de slachtoffers door glas. De politie kan zien van wie de auto is en mogelijk de eigenaar bellen.quote:
Let wel op of de auto geen standkachel heeft die ook automagisch koeltquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
En daarom heb ik gisteren m'n life Hammer in m'n rugzak gepleurd. Als ik een auto met hond of nog erger een kind zie staan en er is niemand te bekennen, dan sla ik zonder meer een raam in.
Als dit voorkomt film het dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooralsnog niks tegen gekomenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als dit voorkomt film het dan.
Denk veel views en aandacht op YouTube en tik-tok Waardoor dit misschien weer even onderwerp van gesprek is bij vi vandaag enzo zet mensen aan het denken dus uiteindelijk minder slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |