Zelfs met kwart gradenquote:
Dat zijn gasten zonder multisplit airco, de sukkels.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:38 schreef Paul het volgende:
Ik zie weer allemaal mensen met ramen open nu![]()
En vergeet de kaarsen niet, wellicht komt Derksen dan nog ff bij je langsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:09 schreef LethalNinja het volgende:
Hier in de buurt ook weer een boel mensen die niet begrijpen dat je de warmte buiten moet houden. Ramen dicht, gordijnen dicht etc en dan snachts open..
24/7 staat de bbq aan die geen probleem hierquote:Op maandag 18 juli 2022 20:32 schreef roos94 het volgende:
Jullie laten snachts ramen open? Ook op begane grond zodat elke debiel in de nacht naar binnen kan sluipen of woont iedereen hier 7hoog achter?
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:55 schreef Geerd het volgende:
24/7 staat de bbq aan die geen probleem hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk premium artikelenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:47 schreef byah het volgende:
Als het binnen 47 graden is zou ik het ook wel doen https://dvhn.nl/groningen(...)aturen-27824051.html
Sterker nog, hij zou die mensen dankbaar moeten zijn want ze laten de relatief koele lucht in hun huis naar buiten stromen en helpen dus, zij het marginaal, mee aan het omlaag brengen van de temperatuur.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hoe heb jij hier precies last van?
En tevens moeten zij weten
Gelukkig ben ik erquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:02 schreef Maharski het volgende:
Echt untermenschen zijn dat inderdaad. Dat niet begrijpenAlles maar op de automatische piloot altijd, zonder ooit eens een keer na te denken over wat je doet.
Wat domquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb puur uit protest de ramen nu nog even wijd open staan, straks gaat lekker de boel dicht. @:paul ligt nu te huilen in zijn bed van woede.
Niet iedereen heeft last van de warmte natuurlijk. Het is hier al de hele dag zo'n 30 graden met alle ramen open, maar geen last van de warmte. Vind het alleen een probleem als er geen briesje is.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:38 schreef Paul het volgende:
Ik zie weer allemaal mensen met ramen open nu![]()
Ja en dan lekker een muggenmarteling ondergaan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:19 schreef Paul het volgende:
Niet weten dat je bij warmte juist alle ramen dicht moet houden
Klacht: Mensen die niet weten dat je bij warmte je ramen dicht moet houden en pas snachts moet openen
Jongeeeeeeeee je gaat toch niet 25 graden voor de lol je huis in laten waaien , neeeeeeeee dit moet pas als het afkoeltquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en dan lekker een muggenmarteling ondergaan.
ALs het al 25C binnen is...lijkt het mij wel lekker om een briesje te hebben ook al is die 29C...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jongeeeeeeeee je gaat toch niet 25 graden voor de lol je huis in laten waaien , neeeeeeeee dit moet pas als het afkoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |