Niets genot aanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets genot aan
Ik denk dat zelfs mijn airco, gemaakt voor ruimtes twee keer zo groot als mijn slaapkamer, het zondagavond als ik terug kom van een weekendje weg nooit en te nimmer meer lekker koel gaat krijgen. Ik wens iedereen heel veel plezier met die hitte
Bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets genot aan
Ik denk dat zelfs mijn airco, gemaakt voor ruimtes twee keer zo groot als mijn slaapkamer, het zondagavond als ik terug kom van een weekendje weg nooit en te nimmer meer lekker koel gaat krijgen. Ik wens iedereen heel veel plezier met die hitte
moeders breit nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n tochtbeest laten breien door je moeder/tante/oma/buurvrouw.
quote:
quote:
Vertelquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Ik ga mijn genot maar niet noemen
Dan vinden jullie mij een snob
Snoeihard niet zeggen wat het is?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Dat vind ik al.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Ik had er vorige week best zoete gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
Had net mega zoete aardbeien van de landwinkel
ja wilde eigenlijk at planten op mn balkon hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er vorige week best zoete gehaald
Tsja, dat is een nadeel van een huis op het noordenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk at planten op mn balkon hebbenmaar heb echt te weinig zon hier
*appartementquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel van een huis op het noorden
Ow sorry, ik bedoelde appartement!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry, ik bedoelde appartement!
Wij hebben hier wel een frambozen plant, aardbeien plant is helaas dood gegaanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een frambozen plant, aardbeien plant is helaas dood gegaan
Had ze enkel aardbeien planten of nog meer planten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn oma had altijd super goeie aardbeien planten
op de boerderij aardbeien, frambozen, bramen struiken, kersen, bessen, appels, perenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ze enkel aardbeien planten of nog meer planten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de boerderij aardbeien, frambozen, bramen struiken, kersen, bessen, appels, peren
en een volledige groente moestuin
toen ze van de boerderij af waren ook vanalles maar voornamelijk aardbeien volgens mij.Ah, boerderij mensen, dat verklaart een hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, boerderij mensen, dat verklaart een hoop!tja, raar om te zeggen, maar wat je niet kent kan je ook niet missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja, raar om te zeggen, maar wat je niet kent kan je ook niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Oef, dat is ook kut. Je opa's wel nog langer bij je gehad?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn oma's zijn allebei kort achter elkaar overleden rond mijn 13e
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje nooit echt contact mee gehad, de ander is goddank vlak voor de pandemie overleden. Het erge nog is dat dat vermijdbaar was geweest, maar VVD... aan de andere kant, ik denk dat het dan in 2020 alsnog was misgegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is ook kut. Je opa's wel nog langer bij je gehad?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Oef, dat lijkt me ook geen fijne mindset om zo naar je werk te moeten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nouja, het was voor mij niet meer dan een 'vage kennis' zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me ook geen fijne mindset om zo naar je werk te moeten gaan
Had hij corona gerelateerde klachten of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje nooit echt contact mee gehad, de ander is goddank vlak voor de pandemie overleden. Het erge nog is dat dat vermijdbaar was geweest, maar VVD... aan de andere kant, ik denk dat het dan in 2020 alsnog was misgegaan.
Nee, hij heeft de pandemie niet gehaald. Hij was iemand die echt dood- en doodongelukkig was geworden in die tijd, dus het was echt beter dat het zo gelopen is. Ik denk dat de ellende dankzij een falend zorgsysteem hem in die tijd hoe dan ook had ingehaald als dat in 2018 niet gebeurd was.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had hij corona gerelateerde klachten of doel je op iets anders?
barbecuen op mn eigen bbq in de tuin van mn oudersquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Nog iemand leuke plannen voor dit weekend?
Om even van de zwaardere onderwerpen af te stappen
Ah oké op die manier. Ik was gewoon even verward met hoe je het zei. Mijn fout.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de pandemie niet gehaald. Hij was iemand die echt dood- en doodongelukkig was geworden in die tijd, dus het was echt beter dat het zo gelopen is. Ik denk dat de ellende dankzij een falend zorgsysteem hem in die tijd hoe dan ook had ingehaald als dat in 2018 niet gebeurd was.
Nice, smakelijk alvast!quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbecuen op mn eigen bbq in de tuin van mn ouders
voor vaderdag
noicequote:Op donderdag 16 juni 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice, smakelijk alvast!
Ik ga vader dag niet dit weekend, maar het weekend erna vieren. Via mijn werk heb ik kaartjes voor een sport evenement kunnen regelen voor hem waar hij zich vermaakt wat op een klein half uurtje rijden van zijn huis is.
Welke ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan die mongool eens uit de op weggehaald worden?
Oh ja, even gluren hoe laat die ongein begint.quote:
laat!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, even gluren hoe laat die ongein begint.
Och, voor middernacht klaar, dat kan ik aan.quote:
ik vind savonds helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, voor middernacht klaar, dat kan ik aan.
FP2 begint om 23uquote:
precies en de quali morgen ook lekker laatquote:
Beter dan onmeunig vroeg, dat zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind savonds helemaal niet verkeerd
Ja, maar da's niet vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies en de quali morgen ook lekker laat
met mooi weer ben ik graag buiten dus als ze in de zomer rijden dan graag laatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan onmeunig vroeg, dat zeker.Maar de race in de middag vind ik wel zo relaxed eigenlijk.
Ieuw, buiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
met mooi weer ben ik graag buiten dus als ze in de zomer rijden dan graag laat![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, voor middernacht klaar, dat kan ik aan.
Stiekem hangt daar alleen was nu, zit ik meestal gewoon in de woonkamer en vermaak ik me prima buiten, maar m'n imago.quote:
nee was even douchenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
Franny deed een gaapje en is weer in bed aan het acclimatiseren?
Je zit naast de koffiezettert?quote:
ook dat is des FOKsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem hangt daar alleen was nu, zit ik meestal gewoon in de woonkamer en vermaak ik me prima buiten, maar m'n imago.
Voor die drie minuten dat dat duurt vandaag.quote:
hier nog lekker koel nuquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor die drie minuten dat dat duurt vandaag.
aah je hebt er extra werk van gemaakt!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en scrotumschoon
beetje eikelshine en alles
elke dagquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah je hebt er extra werk van gemaakt!
dat wordt noiken vandaag![]()
Het begon bewolkt vanmorgen, maar ik zie dat ik de zonwering maar beter dicht kan doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier nog lekker koel nu
zolang je niet in de zon gaat staan
sproeier erop?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het begon bewolkt vanmorgen, maar ik zie dat ik de zonwering maar beter dicht kan doen.
* IJsdraakje huilt in plat dak
als het echt plakpiel weer is dan meerdere keren per dagquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je ook elke dag doucht
Ik heb niet echt een manier om erbij te komen helaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
sproeier erop?
kan echt wel schelen!
M'n huid zou me verlaten dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het echt plakpiel weer is dan meerdere keren per dag
haat aan die dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een manier om erbij te komen helaas.
Er staat hier wel een mobiele airco hoor, maar da's een herrieding en ik heb een hekel aan de droge lucht.
de mijne ookquote:
stik allergisch voor de grootste zooi die er isquote:
Dan nog, da's in mijn geval smeken om een eczeemreactie.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, da's in mijn geval smeken om een eczeemreactie.
Dat je je nooit vertikt en dan dus VIJANDEN, en eventuele vrienden typt...quote:
lig je al op het strand?quote:
Ja en mijn vrouw is net aangespoeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
lig je al op het strand?
dan lichten we green peace even in dat ze niet hoeven te komen voor die melding.
Als je op kantoor bent met een airco is het goed uit te houden. Trouwens, het is nog helemaal niet warm.quote:
Thuis zit ik ook gewoon koelquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je op kantoor bent met een airco is het goed uit te houden. Trouwens, het is nog helemaal niet warm.
GG genotjesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je je nooit vertikt en dan dus VIJANDEN, en eventuele vrienden typt...
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
lekker woke op de snelweg
en dan aan je oren worden weggesleurd![]()
![]()
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je op kantoor bent met een airco is het goed uit te houden. Trouwens, het is nog helemaal niet warm.
Laten ze dan aan de snel weg gaan staan man man, krijg toch ook gevaarlijke situatiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
lekker woke op de snelweg
en dan aan je oren worden weggesleurd![]()
![]()
nieuw nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat dit soort acties nieuw en "woke" zijn.
Zeggen ze dat zelf of maak jij dat ervan?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuw niet
maar ze vinden zichzelf enorm woke
greys is een wappie, dus gewoon vriendelijk glimlachen en rustig weglopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat dit soort acties nieuw en "woke" zijn.
jij bent het met ze eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeggen ze dat zelf of maak jij dat ervan?
Natte is een zeur(tegen mij) dus vriendelijk glimlachen en rustig weglopenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
greys is een wappie, dus gewoon vriendelijk glimlachen en rustig weglopen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
greys is een wappie, dus gewoon vriendelijk glimlachen en rustig weglopen.
Aan de rechterkant zijn het 100% kinderen, baardmans zat er gewoon bij ter begeleiding.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.
Overigens heb ik nooit een kind met zo'n baard gezien, dit zijn gewoon volwassenen.
Des te meer reden om van ze af te blijven.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de rechterkant zijn het 100% kinderen, baardmans zat er gewoon bij ter begeleiding.
Wat moet je anders doen dan, als ze midden op de weg zitten? En er een file ontstaat? Je kan moeilijk gewoon door rijden of blijven staan met je auto.. of op een lieve toon tegen ze zeggen dat ze aan de kant moetenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te meer reden om van ze af te blijven.
Kinderen uit een levensgevaarlijke situatie halen*quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te meer reden om van ze af te blijven.
Want dit levert een veilige situatie op?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan, als ze midden op de weg zitten? En er een file ontstaat? Je kan moeilijk gewoon door rijden of blijven staan met je auto.. of op een lieve toon tegen ze zeggen dat ze aan de kant moeten
Dat hadden ze ook kunnen doen ja dat is waarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want dit levert een veilige situatie op?
Politie bellen en die ze laten afvoeren. Simpel.
Punt blijft: lekker volwassen, not.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk gewoon puur uit frustratie, omdat ze er niet langs konden en we weten niet hoe lang ze al op de weg zitten..
Ja, goeie toevoeging.quote:
Beste toevoeging van het hele topicquote:
Dan heb je altijd wel bingo ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:37 schreef Nattekat het volgende:
aloa houdt de wappiebingokaart bij
Meestal speelt ie vals door zelf termen erin te gooien die nog missen
Mja, waar laat je zo'n ding.quote:
Mooie bak welquote:
Ik geloof dat ik hier voor woke uitgescholden zou worden, dus eh.quote:
En wat is de actieradius van zo'n dingetje?quote:
485km, dus doet ie net zo goed if not beter dan veel andere elektrische auto'squote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat is de actieradius van zo'n dingetje?
Ja onder optimale omstandigheden. In de praktijk dus nog fors minder.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
485km, dus doet ie net zo goed if not beter dan veel andere elektrische auto's
zoals elke andere elektrische autoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja onder optimale omstandigheden. In de praktijk dus nog fors minder.
Jup, zat ff te kijken naar de mijne.quote:
Geen Cybertruck voor jou nee?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
Vind van veel elektrische auto's ze net iets te eh.. 'futuristisch'
Interessant mental image wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zou zo uit het waren huis van bad dragon kunnen zijn gekomen
Brein gesmolten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
waarom vertaalt mijn brein warehouse naar warenhuis
en ik voor wappiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier voor woke uitgescholden zou worden, dus eh.
Geen idee. Niet door mijquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier voor woke uitgescholden zou worden, dus eh.
En het is veel te warm om snoei hard te FOK!ken vandaagquote:
Hier voelt het al 30 graden aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier is niet heel warm eerder benauwd en geen zon
Bitter garnituur in de frituur gooien, biertje erbij en lekker acclimatiseren op de porseleinen troonquote:
Bruine fruitschaalquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bitter garnituur in de frituur gooien, biertje erbij en lekker acclimatiseren op de porseleinen troon
Zonder frituur is acclimatiseren onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bruine fruitschaal
Heb geen frituur
gaat prima hoor,quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder frituur is acclimatiseren onmogelijk
DonnieGodquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat prima hoor,
wijntje, fuetje, kaasjes, standaard in huis als ik thuis acclimatiseer
maar ik ga nu ff acclimatiseren met een schaaltje poffertjes van 't kraam
Ik wil niet weten hoe warm het bij mijn ouders dan wel niet isquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In het midden en zuiden is t sowieso warmer..
Vraag het zequote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe warm het bij mijn ouders dan wel niet is
Lekker weertje welquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
27 graden geeft de weer app op mijn laptop aan
33 op mn balkonquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe warm het bij mijn ouders dan wel niet is
rob de Nijs weerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Zondag onweer en regen ben benieuwd..
Mag de komende 8 weken elke dag regenen van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
De hele dag of pas in de avond?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag de komende 8 weken elke dag regenen van mij.
Onweer is altijd leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
van mij volgende week heel de week, daarna 4 weken ff niet hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag de komende 8 weken elke dag regenen van mij.
Dat niet idd. Maar mooi weerlicht boven zeequote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als maar niet té erg te keer gaat..
Dat is wel gaaf denk ik om te zien..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet idd. Maar mooi weerlicht boven zee
in een zwembadje met een pot bier in je klauwen midden op de pacificquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf denk ik om te zien..
Zeker wetenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf denk ik om te zien..
Wat is nu weer pacific ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in een zwembadje met een pot bier in je klauwen midden op de pacific
genot
Oh.. hopen dat je niet te ver weg dobbertquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja.. bij landrotten bekend als de stille oceaanof de grote oceaan
nee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh.. hopen dat je niet te ver weg dobbert
Zo vaak al wauwquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hoor
ben 8 keer de pacific over gestoken, vind ik wel mooi geweest
Eindelijk gerechtigheid voor Ferrari in aantochtquote:
eens die 10 plaatsen gridstraf zijn meer dan verdientquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk gerechtigheid voor Ferrari in aantocht
Idd, alle zwaar illegale wagens zonder Ferrari motor verdienen datquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens die 10 plaatsen gridstraf zijn meer dan verdient![]()
![]()
was een inkopertje deze hequote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd, alle zwaar illegale wagens zonder Ferrari motor verdienen dat
eigenlijk is vanaf VT3 pas spannendquote:
In dat geval sta ik het RBR kanp, iedereen kende de regels al 2 jaar. You fucked up, you problem.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is vanaf VT3 pas spannend
wie gaat er wat moeten aanpassen
eensquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval sta ik het RBR kanp, iedereen kende de regels al 2 jaar. You fucked up, you problem.
Vanaf 2014 heeft Mercedes gedomineerd omdat hun motoren gewoon on point waren. Dan moet je niet gaan janken omdat je er niet bij zit.quote:
*klopt op d rug van FranticDJquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*leg hoofd op je schouder
klop jij op mn rug?
Grote jongenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
BUUUUUUuuuuuuUUuuuuUUuuUUuuuUUUUUuuuuUUUUUuuuuuuUUuuuuUUUUUUUuuuuuuuuuuuUUUuuuuuUUuuuuUURP
teveel brokjes gegeven?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet denk ik volgende week wel even naar de dierenarts met muis, dit is al 2 dagen aan het ruften als een bezetenen
Zwanger??quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet denk ik volgende week wel even naar de dierenarts met muis, dit is al 2 dagen aan het ruften als een bezetenen
Ze is al twee weken op dieet@quote:
Ze heeft van die vies zware ruften die daar niet bij horenquote:
Schoonheid.quote:
Viezerikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft van die vies zware ruften die daar niet bij horen
vang ze op in potjes en verkoop ze op marktplaatsquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft van die vies zware ruften die daar niet bij horen
Misschien kan @greysbones ze verkopen via onlygreysquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vang ze op in potjes en verkoop ze op marktplaats
www.onlyfarts.com
onlyfrans doet er niet aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien kan @:greysbones ze verkopen via onlygreys
Daar ben je.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja leef nog, soort van......
Ik denk dat gen enkele EU land legaal de ruften van muis mag verkopen vanwege medische redenenquote:
Putin al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat gen enkele EU land legaal de ruften van muis mag verkopen vanwege medische redenen
HY HEP DE GASKRAAN NAAR DE MOFFEN GESLOTEN!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Putin al geprobeerd?
als vervanger voor mosterdgas
ja moet je voorstellen.. niet meer kamperen. zou me ook omdraaien in mn grafquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:18 schreef Haags het volgende:
[..]
HY HEP DE GASKRAAN NAAR DE MOFFEN GESLOTEN!!!!!
Hitler draait zich om in zijn graf
Mosterdgas word al gezien als inhumaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Putin al geprobeerd?
als vervanger voor mosterdgas
Mosterdgas is nagenoeg geurloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mosterdgas word al gezien als inhumaan.
Als je dat vergelijkt met het gas dat zij produceert is mosterdgas een lieflijk ruikend aroma
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:05 schreef aloa het volgende:
Sowieso is al dat chemical warfare dieptriest
Daarom dat het ook een lieflijk aroma verspreid in tegenstelling tot muisquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mosterdgas is nagenoeg geurloos.
Dan is het tijd om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat het ook een lieflijk aroma verspreid in tegenstelling tot muis
Greysmilfquote:
Was warm in bed iddquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Beroerde nacht dus vandaag maar op de bank bij de ventilator
Oeps.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou vooral blijkbaar iets verkeerds gegeten gisteren.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |