Niets genot aanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets genot aan
Ik denk dat zelfs mijn airco, gemaakt voor ruimtes twee keer zo groot als mijn slaapkamer, het zondagavond als ik terug kom van een weekendje weg nooit en te nimmer meer lekker koel gaat krijgen. Ik wens iedereen heel veel plezier met die hitte
Bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets genot aan
Ik denk dat zelfs mijn airco, gemaakt voor ruimtes twee keer zo groot als mijn slaapkamer, het zondagavond als ik terug kom van een weekendje weg nooit en te nimmer meer lekker koel gaat krijgen. Ik wens iedereen heel veel plezier met die hitte
moeders breit nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n tochtbeest laten breien door je moeder/tante/oma/buurvrouw.
quote:
quote:
Vertelquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Ik ga mijn genot maar niet noemen
Dan vinden jullie mij een snob
Snoeihard niet zeggen wat het is?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Dat vind ik al.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Ik had er vorige week best zoete gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
Had net mega zoete aardbeien van de landwinkel
ja wilde eigenlijk at planten op mn balkon hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er vorige week best zoete gehaald
Tsja, dat is een nadeel van een huis op het noordenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk at planten op mn balkon hebbenmaar heb echt te weinig zon hier
*appartementquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel van een huis op het noorden
Ow sorry, ik bedoelde appartement!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry, ik bedoelde appartement!
Wij hebben hier wel een frambozen plant, aardbeien plant is helaas dood gegaanquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een frambozen plant, aardbeien plant is helaas dood gegaan
Had ze enkel aardbeien planten of nog meer planten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn oma had altijd super goeie aardbeien planten
op de boerderij aardbeien, frambozen, bramen struiken, kersen, bessen, appels, perenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ze enkel aardbeien planten of nog meer planten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de boerderij aardbeien, frambozen, bramen struiken, kersen, bessen, appels, peren
en een volledige groente moestuin
toen ze van de boerderij af waren ook vanalles maar voornamelijk aardbeien volgens mij.Ah, boerderij mensen, dat verklaart een hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, boerderij mensen, dat verklaart een hoop!tja, raar om te zeggen, maar wat je niet kent kan je ook niet missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja, raar om te zeggen, maar wat je niet kent kan je ook niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Oef, dat is ook kut. Je opa's wel nog langer bij je gehad?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn oma's zijn allebei kort achter elkaar overleden rond mijn 13e
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje nooit echt contact mee gehad, de ander is goddank vlak voor de pandemie overleden. Het erge nog is dat dat vermijdbaar was geweest, maar VVD... aan de andere kant, ik denk dat het dan in 2020 alsnog was misgegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is ook kut. Je opa's wel nog langer bij je gehad?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Oef, dat lijkt me ook geen fijne mindset om zo naar je werk te moeten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nouja, het was voor mij niet meer dan een 'vage kennis' zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me ook geen fijne mindset om zo naar je werk te moeten gaan
Had hij corona gerelateerde klachten of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje nooit echt contact mee gehad, de ander is goddank vlak voor de pandemie overleden. Het erge nog is dat dat vermijdbaar was geweest, maar VVD... aan de andere kant, ik denk dat het dan in 2020 alsnog was misgegaan.
Nee, hij heeft de pandemie niet gehaald. Hij was iemand die echt dood- en doodongelukkig was geworden in die tijd, dus het was echt beter dat het zo gelopen is. Ik denk dat de ellende dankzij een falend zorgsysteem hem in die tijd hoe dan ook had ingehaald als dat in 2018 niet gebeurd was.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had hij corona gerelateerde klachten of doel je op iets anders?
barbecuen op mn eigen bbq in de tuin van mn oudersquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
Nog iemand leuke plannen voor dit weekend?
Om even van de zwaardere onderwerpen af te stappen
Ah oké op die manier. Ik was gewoon even verward met hoe je het zei. Mijn fout.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de pandemie niet gehaald. Hij was iemand die echt dood- en doodongelukkig was geworden in die tijd, dus het was echt beter dat het zo gelopen is. Ik denk dat de ellende dankzij een falend zorgsysteem hem in die tijd hoe dan ook had ingehaald als dat in 2018 niet gebeurd was.
Nice, smakelijk alvast!quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbecuen op mn eigen bbq in de tuin van mn ouders
voor vaderdag
noicequote:Op donderdag 16 juni 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice, smakelijk alvast!
Ik ga vader dag niet dit weekend, maar het weekend erna vieren. Via mijn werk heb ik kaartjes voor een sport evenement kunnen regelen voor hem waar hij zich vermaakt wat op een klein half uurtje rijden van zijn huis is.
Welke ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan die mongool eens uit de op weggehaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |