Stijging vorige week op de verpleeg was ongeveer +100, je zag bij vorige varianten het effect op de IC een weekje later. Bij de vorige Omikron-varianten was dit effect er niet, en nu ook niet. Wmb geen paniek, en op verpleeg is idd ruimte zat.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:40 schreef GereDathan het volgende:
De IC's blijven gelukkig goed leeg, qua verpleeg hebben we veel meer ruimte.
Haha, ja ik ben ook weer 2 festivals verder. Zondag ook nog met veel mensen langs het voetbalveld gestaan. Komende weken nog een feestje met vrienden en een weekendje weg op het programma. Als ik de komende weken niet besmet raak dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:20 schreef GereDathan het volgende:
Ik had vrijdag een feestje van serieus formaat en vanavond weer. Ik herken het dus wel @:RedWhiteArmy1983, allerlei evenementen.
Je weet nu de cijfers van vrijdag 1 juli al? En de nummers kloppen ook niet al je ze optelt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
Goedenavond, Hierbij - wegens een afscheid op mijn werk later dan anders - mijn post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een daling op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 16 (relatieve stijging 2,2%). Het zijn daarmee 730 bezette bedden in totaal, dus weer wat verder boven de 700.
1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- vrijdag 1 juli: 27 (absolute stijging 2; relatieve stijging 8,0%);
- donderdag 30 juni: 36 (absolute daling 3; relatieve daling 7,7%);
- woensdag 29 juni: 39 (absolute stijging 4; relatieve stijging 11,4%);
- dinsdag 28 juni: 35 (absolute daling 2; relatieve daling 5,4%);
- maandag 27 juni: 37 (absolute stijging 10; relatieve stijging 37,0%);
- zondag 26 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 25 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 24 juni: 27 (absolute stijging 2; relatieve stijging 8,0%).
2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- vrijdag 1 juli: 566 (absolute stijging 3; relatieve stijging 0,5%);
- donderdag 30 juni: 694 (absolute stijging 19; relatieve stijging 2,8%);
- woensdag 29 juni: 675 (absolute daling 17; relatieve daling 2,5%);
- dinsdag 28 juni: 692 (absolute stijging 44; relatieve stijging 6,8%);
- maandag 27 juni: 648 (absolute stijging 82; relatieve stijging 14,5%);
- zondag 26 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 25 juni: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 24 juni: 566 (absolute stijging 3; relatieve stijging 0,5%);
Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
Bedankt, maar zoals vaker gevraagd en altijd vermeld in mijn post: DM me even als je het idee hebt dat er iets niet klopt. En dat was inderdaad een fout. Inmiddels aangepast.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 02:36 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je weet nu de cijfers van vrijdag 1 juli al? En de nummers kloppen ook niet al je ze optelt.
Misschien nog aan het bijkomen van Wimbledon?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:23 schreef GereDathan het volgende:
Ik mis @:Federer-Fan een beetje, hoop dat er niets geks bij hem is.
Ja, wel, ik was aan het werk.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:23 schreef GereDathan het volgende:
Ik mis @:Federer-Fan een beetje, hoop dat er niets geks bij hem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |