transferperiodeparodiequote:Op donderdag 16 juni 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na alle transfergeruchten was nog een Feyenoord-TT ook wel wat ongepast geweest
kipquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Brocollirijst met Tilapia uit de oven, vertrouwd recept wordt verdomme weer smullen. Tomaatjes erbij, knoflookje en uitje snipperen. Paprika er overheen en wat chilivlokken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefrustreerde Feijenoorder gespot. Heerlijk.quote:
Maar eet je het ook ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben geen Feyenoorderquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gefrustreerde Feijenoorder gespot. Heerlijk.
Denk dat ik wat sateetjes klap.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat siert je.quote:
Ik ga meteen uit de trein de kroeg in, dus mijn avondeten wordt een borrelplank denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je Guinness neemt heb je een drinkmaaltijd.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga meteen uit de trein de kroeg in, dus mijn avondeten wordt een borrelplank denk ik
#viesdikked
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook voor ´t eerst in een half jaar of zo, 6 magnum ijsjes (voor 3 dagen)
Voor hem is een Magnum een ijsje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?
Normale grootte, zijn in de bonusquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?
Cruella Devil wil weer mensen aan de beflapjesquote:En dus adviseert ze nu al: "Thuisblijven als je klachten hebt, zelftesten doen, afstand houden, mondkapje dragen. Gewoon verstandig gedrag." Viroloog Marion Koopmans voegt daaraan toe: "Vermijd drukte, ga op rustige tijden winkelen en vraag mensen om zich te testen. Zeker als we weer naar een golf toegaan."
Ik sla corona dit jaar over.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Cruella Devil wil weer mensen aan de beflapjes
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt zin in, doe ff een keertje niet mee.
quote:
quote:
Klap in het gezicht van de zorg. @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt zin in, doe ff een keertje niet mee.
Het FOK!-OMT moet NU samenkomenquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klap in het gezicht van de zorg. @:Lenny_leonard
En elk OMT lid mag elke avond bijsnabbelen bij de praatshows!quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het FOK!-OMT moet NU samenkomen
*schnabbelenquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En elk OMT lid mag elke avond bijsnabbelen bij de praatshows!
Ik speel de laatste tijd weer veel online dankzij @KnutdeIJsbeerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, al mag dat geen naam hebben. Maar wel erg leuk om te doen.
Daar ben ik wat te sloom voor. Al vind ik online ook niet zoveel aan. Gewoon lekker met een maat een beetje lullen en zo nu en dan een zet doen en lekker biertje erbij.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd weer veel online dankzij @:knutdeijsbeer
Maar eigenlijk alleen maar bullet 1|0
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik wat te sloom voor. Al vind ik online ook niet zoveel aan. Gewoon lekker met een maat een beetje lullen en zo nu en dan een zet doen en lekker biertje erbij.Ik heb het mijn vriendin ook geleerd, al is dat geen groot succes. Toen ik laatst de vraag kreeg 'dit is dan schaakmat bij jou toch'? heb ik het bord leeg geveegd.
Fictie?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Over schaken (maar vooral Auschwitz) gesproken; ik heb net 'het laatste schaakspel' uitgelezen. 8/10, bindende tip.
https://www.bol.com/nl/nl(...)7DvXorgaAsx7EALw_wcB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |