transferperiodeparodiequote:Op donderdag 16 juni 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na alle transfergeruchten was nog een Feyenoord-TT ook wel wat ongepast geweest
kipquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Brocollirijst met Tilapia uit de oven, vertrouwd recept wordt verdomme weer smullen. Tomaatjes erbij, knoflookje en uitje snipperen. Paprika er overheen en wat chilivlokken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefrustreerde Feijenoorder gespot. Heerlijk.quote:
Maar eet je het ook ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben geen Feyenoorderquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gefrustreerde Feijenoorder gespot. Heerlijk.
Denk dat ik wat sateetjes klap.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat siert je.quote:
Ik ga meteen uit de trein de kroeg in, dus mijn avondeten wordt een borrelplank denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je Guinness neemt heb je een drinkmaaltijd.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga meteen uit de trein de kroeg in, dus mijn avondeten wordt een borrelplank denk ik
#viesdikked
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook voor ´t eerst in een half jaar of zo, 6 magnum ijsjes (voor 3 dagen)
Voor hem is een Magnum een ijsje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?
Normale grootte, zijn in de bonusquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mini's of noem je die pakjes boter 'ijsjes'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |