abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 juni 2022 @ 08:26:20 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205063478
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205063515
:9
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 16 juni 2022 @ 08:44:51 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205063795
Nog een uurtje geslapen, en wel vanochtend al m'n sollicitatie opdracht verder af kunnen maken tot een goeie conceptversie die ik naar m'n ouders heb gestuurd. Dat is heel fijn, want daardoor heb ik na m'n bonbon-maak-workshop tijd om even rustig op de bank te hangen ipv te hoeven schrijven O+ .

En mailtje terug op m'n sollicitatie dat ze m'n brief meenemen. Zo fijn, het is namelijk een positie die heel goed past bij wat ik nu doe en heb gedaan, dus als de sollicitatie bij m'n huidige werk niet lukt is het fijn om dit ook te hebben lopen.

Geheel in het thema van het topic: ik was er gisteren zo erg aan toe dat ik om 15:00 zelfs een kop koffie dronk :o ik vond het nog steeds niet lekker. Maar het werkte wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 16-06-2022 09:43:11 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 juni 2022 @ 09:46:12 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205063913
Vandaag is de Dag van de Filantropie. Vanmiddag is ook de presentatie van Geven in Nederland 2022. Ik ga er naar toe. We leveren tenslotte een hoop deel van de cijfers aan :P
De hoofdconclusies
https://www.volkskrant.nl(...)ist-minder~b093c19e/

Vanmiddag meer en ook specifiekere onderzoeken :+.
pi_205064229
Geef mij ook maar een bak.
En ik hou niet eens echt van koffie.

:O
  donderdag 16 juni 2022 @ 10:38:37 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205064265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
Vandaag is de Dag van de Filantropie. Vanmiddag is ook de presentatie van Geven in Nederland 2022. Ik ga er naar toe. We leveren tenslotte een hoop deel van de cijfers aan :P
De hoofdconclusies

Hadden de discussie over filantropie een jaar of tien geleden eens aan de bar in mijn buurtcafe
Ik zei, ik geef bijna de helft van mijn inkomen aan een fonds, daarmee worden allerlei goede dingen gedaan, scholing, mensen in de problemen geholpen, zieken, bejaarden en nog veel meer.
De SP fractie aan de bar met grote ogen, oh ja joh? Goh, had ik niet van je gedacht, hoe heet dat fonds?
Ik: Belastingdienst.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 juni 2022 @ 11:21:31 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205064545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hadden de discussie over filantropie een jaar of tien geleden eens aan de bar in mijn buurtcafe
Ik zei, ik geef bijna de helft van mijn inkomen aan een fonds, daarmee worden allerlei goede dingen gedaan, scholing, mensen in de problemen geholpen, zieken, bejaarden en nog veel meer.
De SP fractie aan de bar met grote ogen, oh ja joh? Goh, had ik niet van je gedacht, hoe heet dat fonds?
Ik: Belastingdienst.
:P

Je had altijd het klassieke Overheid of Markt en daartussen Filantropie. Maar je ziet dat daarin zo veel aan het veranderen is. Van donatieplatforms, Social Enterprises, bedrijven die ook een goed doel worden. Soms in aan aparte stichting en soms niet.
Het is interessant om dat te volgen.
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:25:18 #9
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205064579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:21 schreef borisz het volgende:

[..]
:P

Je had altijd het klassieke Overheid of Markt en daartussen Filantropie. Maar je ziet dat daarin zo veel aan het veranderen is. Van donatieplatforms, Social Enterprises, bedrijven die ook een goed doel worden. Soms in aan aparte stichting en soms niet.
Het is interessant om dat te volgen.
Een groep mensen waar ik bij hoor hebben een stichting opgezet en bedrijven daarmee een hondenspeelweide. Organiseren van alles, en het geld dat er verdient wordt wordt gebruikt om de speelweide te bedrijven, mooier te maken, maar er gaat ook een flink bedrag aan het lokale asiel en aan nog een paar andere dieren organisaties.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 juni 2022 @ 11:30:52 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205064619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een groep mensen waar ik bij hoor hebben een stichting opgezet en bedrijven daarmee een hondenspeelweide. Organiseren van alles, en het geld dat er verdient wordt wordt gebruikt om de speelweide te bedrijven, mooier te maken, maar er gaat ook een flink bedrag aan het lokale asiel en aan nog een paar andere dieren organisaties.
je hebt bijvoorbeeld ook https://www.lokalegoededoelengids.nl/
In Den Bosch en Alkmaar is het nu echt gelanceerd en met succes.
En ze zijn nu ook in andere steden bezig om lokale goededoelengidsen te lanceren.
pi_205064678
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een uurtje geslapen, en wel vanochtend al m'n sollicitatie opdracht verder af kunnen maken tot een goeie conceptversie die ik naar m'n ouders heb gestuurd. Dat is heel fijn, want daardoor heb ik na m'n bonbon-maak-workshop tijd om even rustig op de bank te hangen ipv te hoeven schrijven O+ .

En mailtje terug op m'n sollicitatie dat ze m'n brief meenemen. Zo fijn, het is namelijk een positie die heel goed past bij wat ik nu doe en heb gedaan, dus als de sollicitatie bij m'n huidige werk niet lukt is het fijn om dit ook te hebben lopen.

Geheel in het thema van het topic: ik was er gisteren zo erg aan toe dat ik om 15:00 zelfs een kop koffie dronk :o ik vond het nog steeds niet lekker. Maar het werkte wel.
Oh wat goed dat de sollie nog meegenomen wordt *G*
pi_205064724
Wij hadden een tandartscontrole afspraak straks.
Maar g kwam mega-verkouden uit bed.. dus ik belde om te overleggen (g had een neg covidtest net) willen ze ons allebei niet hebben. Dan maar 21/7 pas na hun vakantie.
Heeeeeerlijk zomaar niks vandaag ineens *G*
pi_205064739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat goed dat de sollie nog meegenomen wordt *G*
Ja ik ben er echt heel blij mee ook *O*
Op papier past die plek ook eigenlijk veel beter inhoudelijk dan waar ik nu intern op heb gesolliciteerd. Alleen vind ik de afdeling en leidinggevende bij de plek intern ontzettend fijn en is het ook juist wel een mooie verbreding van mijn kennis daar, en het scheelt per dag 2.5 uur reistijd en ik hou per maand 250 euro meer over van hetzelfde loon ivm slechte reiskostenvergoeding, dus ik heb bij het totaalplaatje wel voorkeur voor de interne plek. Maar lukt dat niet, dan is dit wel echt een heel interessante vacature ook!

Behalve het van 2-5.30 werken vannacht is vandaag een goede dag *O* naast goed sollicitatie nieuws kreeg ik net mail en de student van straks wil idd verplaatsen, dus ik heb een uurtje bijkom-tijd al voor de bonbon workshop, super fijn. En na de workshop ook wat bijkom-tijd. Daardoor trek ik het wel om al bij begin vd training van m'n mannen even keeperstraining te geven ipv pas later te komen, en dan kan ik daarna uurtje sollicitatie opdracht doen tot zij klaar zijn met trainen en ik gezellig met de mannen drankje kan doen. Ik zie het ineens een stuk meer zitten vandaag dan toen ik rond 6u weer voor een uurtje in slaap viel :Y
pi_205064747
Fijn!
Al ziet het er wel erg druk uit :D
pi_205064756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:48 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een tandartscontrole afspraak straks.
Maar g kwam mega-verkouden uit bed.. dus ik belde om te overleggen (g had een neg covidtest net) willen ze ons allebei niet hebben. Dan maar 21/7 pas na hun vakantie.
Heeeeeerlijk zomaar niks vandaag ineens *G*
Ohh heerlijk zeg *O* zeker als het geen haast had. Beterschap voor G!

Haha, ja, het is nog steeds wel druk, maar het was nog een stuk drukker. En met dus iets meer ruimte voor rust en evt powernap tussendoor :)
pi_205064766
Dinsdag was de opticiën heel erg verkouden, dus we weten wel wie de dader is :wtf:
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 11:56:41 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205064790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
De hoofdconclusies

Wij zijn sinds begin van het jaar ook een ANBI :D Toch wel leuk als je je hobby kunt bedrijven en je dan ook een beetje filantroop mag noemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:59:44 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205064816
Jonkheer de Hont van Blafgraag tot Beentjehef wilde vandaag een stukje verder lopen, het bos in en zijn ontbijt op bed gevoerd krijgen, niet de neurmale Breukjes maar verfijnde hapjes, zalm, wat runderlong, etc
pi_205064828
:D ^O^
pi_205064927
Iemand nog een fantastisch idee met Hollandse Nieuwe behalve zo in de mik stoppen?
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:16:07 #21
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205064933
Volkoren puntje met mayo O+
pi_205064968
Ik at net een framboos van de plant. Hij was warm. Zonde van de framboos.

Het was een hele klus om de planten water te geven zeg. Leuk, zo'n grote tuin _O-
Spoilers!
pi_205064995
Het komt steeds vaker voor dat Hans de woonkamer in komt en dat Piep na een poosje binnenwandelt. Ik krijg er steeds meer handigheid in om Piep in een hoek te drijven zodat Hans een sprintje kan trekken. Hopelijk kan ik het hen binnenkort zelf laten uitvechten. Vooralsnog ben ik te bang dat het weer weken duurt voor Hans terug durft te komen.
Spoilers!
pi_205065000
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een fantastisch idee met Hollandse Nieuwe behalve zo in de mik stoppen?
Dit IS al een fantastisch idee. Zo versch mogelijk.
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:46:56 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205065113
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Salade van maken met wat creme fraiche en zure appel?
Persoonlijk eet ik ze toch liever puur in de mik, geen uitjes, geen zuur.
pi_205065201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Salade van maken met wat creme fraiche en zure appel?
Persoonlijk eet ik ze toch liever puur in de mik, geen uitjes, geen zuur.
Ja, ik ook. Maar er schijnt nogal een hoeveelheid mijn kant op te komen straks :')
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:00:11 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205065208
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik ook. Maar er schijnt nogal een hoeveelheid mijn kant op te komen straks :')
Schoongemaakt?
pi_205065220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Schoongemaakt?
Denk het wel.
pi_205065323
Uitjes. Toastje. Nom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205065407
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ook: haring bietensalade?

Het energie verbruik en kosten blijven mij verbazen.

Zit ik in een jurkje - dus blote benen - en het is gewoon fris! Binnen.
Nu eens buiten in de schaduw ervaren.

Leuk nieuws van Hans en Piep. En Zijne Doorluchtigheid de Hond. w/
pi_205065422
Dramaatje op het werk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR er is een verschil tussen opzeggen van contract en beëindigen van contract :s)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205065424
En…roffel…voorlopige teruggaaf IB 2021 w/
pi_205065459
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dramaatje op het werk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR er is een verschil tussen opzeggen van contract en beëindigen van contract :s)
Dan mag collega toch blij zijn, dat zij een contract kán opzeggen?
Wat onhandig geformuleerd zeg.
Een bekende zat toch echt vast aan zijn jaarcontract terwijl hij elders erop vooruit zou gaan
pi_205065548
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dan mag collega toch blij zijn, dat zij een contract kán opzeggen?
Wat onhandig geformuleerd zeg.
Een bekende zat toch echt vast aan zijn jaarcontract terwijl hij elders erop vooruit zou gaan
Daar zat juist de boosheid. Zij meende dat manager haar verbood om op te zeggen.
Maar die haalde haar bericht dat zij op zeer korte termijn haar laatste werkdag wilde hebben. En zo werkt dat niet natuurlijk. In ieder geval in dit land niet. Zowel werknemer als werkgever hebben daarin bescherming.

Als je een jaarcontract tekent…. Dan zit je daaraan vast ja. Tenzij werkgever wil meewerken. Kun je boos over worden, maar niemand die je de pen in handen heeft gedrukt om te tekenen. Kies je echt zelf voor.
pi_205065632
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:32 schreef AnneX het volgende:
Vakantietje boeken? *O* 8-)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Daar zat juist de boosheid. Zij meende dat manager haar verbood om op te zeggen.
Maar die haalde haar bericht dat zij op zeer korte termijn haar laatste werkdag wilde hebben. En zo werkt dat niet natuurlijk. In ieder geval in dit land niet. Zowel werknemer als werkgever hebben daarin bescherming.

Als je een jaarcontract tekent…. Dan zit je daaraan vast ja. Tenzij werkgever wil meewerken. Kun je boos over worden, maar niemand die je de pen in handen heeft gedrukt om te tekenen. Kies je echt zelf voor.
Het draait allemaal om de communicaaaasie.

Maandag begin ik ook weer, na 3 weken zaligheid qua niet werken.
Vastgesteld dat mijn chronische rug van niet werken houdt. :Y)
Dag en nacht verschil.

Hopelijk heeft TL maandag het officiële voorstel klaar voor mij om eind augustus 1x per 2 weken een dag thuis te werken. En als dat bevalt elke week een dag.
Ook benieuwd hoe de coll gaan reageren, want er zijn er vast een paar die allerlei bezwaren opgooien voor de werkvloer.
Maar ja, dat is dan weer niet mijn probleem. :s)
pi_205065668
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:00 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Het regent in Portugal, las ik -O-

Dat is jouw mantra! Zou mooi zijn als het de afgelopen drie weken is ‘geregeld’ ( en dat zij niet lijkt op de bieb coörd. die dramatisch antwoordt op een imo logische vraag: “ ik heb maar één lijf”. )
pi_205065699
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:00 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Het draait allemaal om de communicaaaasie.

Maandag begin ik ook weer, na 3 weken zaligheid qua niet werken.
Vastgesteld dat mijn chronische rug van niet werken houdt. :Y)
Dag en nacht verschil.

Hopelijk heeft TL maandag het officiële voorstel klaar voor mij om eind augustus 1x per 2 weken een dag thuis te werken. En als dat bevalt elke week een dag.
Ook benieuwd hoe de coll gaan reageren, want er zijn er vast een paar die allerlei bezwaren opgooien voor de werkvloer.
Niet jouw probleem *O*
pi_205065896
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het regent in Portugal, las ik -O-

Dat is jouw mantra! Zou mooi zijn als het de afgelopen drie weken is ‘geregeld’ ( en dat zij niet lijkt op de bieb coörd. die dramatisch antwoordt op een imo logische vraag: “ ik heb maar één lijf”. )
Slachtofferhulp telnr al gegeven aan haar? :P

Wanneer gaan jullie naar P?
pi_205066114
Congres (jaarlijks terugkerend) is inhoudelijk interessanter dan het de laatste keren steeds was. Coronapauze pakt prima uit.

Nu even pauze in het zonnetje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205066116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Slachtofferhulp telnr al gegeven aan haar? :P

Wanneer gaan jullie naar P?
Voorlopig niet. Eerst het vaarseizoen tot half september.
Wonend op vakantie w/
  donderdag 16 juni 2022 @ 15:36:46 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205066212
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:32 schreef AnneX het volgende:
ik heb NET de documenten naar mn mannetje gestuurd :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205066418
Ik ben trotse bezitter van ten minste 20 Hollandse Nieuwe :')
  donderdag 16 juni 2022 @ 16:10:17 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205066464
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Heb je een emmertje nieuwe gekregen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205066607
quote:
Oei, een Whatsapp naar vrienden voor een spontaan haringfeestje?
Ik had er gisteren 4 op en hoefde geen avondeten meer
pi_205066636
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:18 schreef AnneX het volgende:

[..]
Voorlopig niet. Eerst het vaarseizoen tot half september.
Wonend op vakantie w/
Heelijk he, dat vind ik van ons ook.
pi_205066924
:W

Boel losse eindjes geknoopt op m'n werk. Nu voor morgen nog 2 taken en dan is m'n to do list leeg :o :o
Morgenochtend maar even rondvragen wat ik daarna mag doen :D
Het is een tijdje geleden dat het me lukte om de lijst leeg te krijgen, meestal kwamen er wel dingen op voordat ik klaar was. :D

Ik zag gisteravond een advertentie voor een mooi appartement -- 800 m2 gedeelde tuin MET SAUNA, ruimte in gedeelde bergzolder, prachtig huis opgedeeld in appartementen, zelf 20 m2 woonkeuken en 10 m2 slaapkamer en dan nog een badkamer.
14 km fietsen naar mijn werk enkele reis. 5 km fietsen naar de dichtstbijzijnde winkel.
Dat is wel een beetje een ding. Het gaat wel -- ik kan m'n goeie fiets van stal trekken, en m'n werk heeft een overdekte stalling incl douche/omkleed. Maar wel een hele verandering t.o.v. nu (ik zit nu op 10 min wandelen van stadscentrum).
Tja.
pi_205067012
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb NET de documenten naar mn mannetje gestuurd :)
Van jou was iets ingewikkelder, denk ik zo.
Tegenwoordig kunnen wij het selluf doen.

quote:
Inderdaad geen bbq, wel een haringfeestje. Zonder mij w/

@Tele6 zķnder ballotage? Hķe vaak loop je naar het stadscentrum? Of is dat ook naar de NS?
Trouwens hoe is het met de rijlessen?

Vanmiddag de weigerende ziggogo app problemen op ipad opgelost. Fingers crossed dat het blijvend is. :B
  donderdag 16 juni 2022 @ 17:27:04 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205067020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:14 schreef Tele6 het volgende:

Boel losse eindjes geknoopt op m'n werk. Nu voor morgen nog 2 taken en dan is m'n to do list leeg :o :o
Het is een tijdje geleden dat het me lukte om de lijst leeg te krijgen, meestal kwamen er wel dingen op voordat ik klaar was. :D

Ik zag gisteravond een advertentie voor een mooi appartement -- 800 m2 gedeelde tuin MET SAUNA, ruimte in gedeelde bergzolder, prachtig huis opgedeeld in appartementen, zelf 20 m2 woonkeuken en 10 m2 slaapkamer en dan nog een badkamer.
14 km fietsen naar mijn werk enkele reis. 5 km fietsen naar de dichtstbijzijnde winkel.
Dat is wel een beetje een ding. Het gaat wel -- ik kan m'n goeie fiets van stal trekken, en m'n werk heeft een overdekte stalling incl douche/omkleed. Maar wel een hele verandering t.o.v. nu (ik zit nu op 10 min wandelen van stadscentrum).
Tja.
En hoe is het ov?
Je bent toch ook bezig met rijbewijs dus je wordt steeds mobieler uiteindelijk.
Klinkt wel heel mooi! In welke plaats ia het?
pi_205067059
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Van jou was iets ingewikkelder, denk ik zo.
Tegenwoordig kunnen wij het selluf doen.
[..]
Inderdaad geen bbq, wel een haringfeestje. Zonder mij w/

@:Tele6 zķnder ballotage? Hķe vaak loop je naar het stadscentrum? Of is dat ook naar de NS?
Trouwens hoe is het met de rijlessen?

Vanmiddag de weigerende ziggogo app problemen op ipad opgelost. Fingers crossed dat het blijvend is. :B
De advertentie van het huis zegt "stuur een mail, we bellen je" dus ik verwacht dat er wel iets van ballottage in dat telefoongesprek zal zitten.
Ik ga inderdaad nu lopend naar het station en wandel ook graag naar het stadscentrum om even naar de toko/winkel/ijssalon te gaan. Voor de portemonnee zou het wel fijn zijn om er niet zo dichtbij te wonen _O-

Rijlessen gaan steeds beter. Helpt ook dat ik weer wat uitgeruster en minder gestrest ben inmiddels. Ik moet vooral goed blijven kijken, zodat ik geen fietsers over het hoofd zie.
pi_205067078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En hoe is het ov?
Je bent toch ook bezig met rijbewijs dus je wordt steeds mobieler uiteindelijk.
Klinkt wel heel mooi! In welke plaats ia het?
Bus op 5 min lopen, dan 10 min tot een station waar sprinters stoppen. Of 8 km fietsen naar station
  donderdag 16 juni 2022 @ 17:38:23 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205067092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bus op 5 min lopen, dan 10 min tot een station waar sprinters stoppen. Of 8 km fietsen naar station
Dat is niet heel gunstig nee.
pi_205067286
quote:

[..]
Mmm om dat nou iedere dag te doen. Maar kan jij ook meer thuis werken zodat het minder vaak is?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205067373
quote:

Met een goede e-bike is het al een stuk minder vervelend *O*

Het heeft voor- en nadelen om daar te wonen. Ga eens kijken, zou ik zeggen.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af wat er gebeurt als je zegt 'ik kom vanaf morgen niet meer'. Bestaat er zoiets als een boete? Betalen voor extra gemaakte kosten? Ik heb absoluut geen idee. Werkweigering kan ontslag op staande voet geven; heb je ook wat je wilt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205067380
Het waren er iets minder dan 20 en ze hebben allemaal een doel gevonden vandaag of morgen. :7
pi_205067390
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef Lonaa het volgende:
Het waren er iets minder dan 20 en ze hebben allemaal een doel gevonden vandaag of morgen. :7
Zijn ze ook lekker? Ik vind her vaak nog best wat verschil in zitten, in haring.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205067399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zijn ze ook lekker? Ik vind her vaak nog best wat verschil in zitten, in haring.
Ja, ze zijn prima. Ik wil wel nog een verse-verse van het weekend.
pi_205067407
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:

Ja, ze zijn prima. Ik wil wel nog een verse-verse van het weekend.
Ik heb net besloten morgen naar de visboer te wandelen voor verse haring bij de lunch *O* Met rode bietjes, dille en appel :9
pi_205067414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb net besloten morgen naar de visboer te wandelen voor verse haring bij de lunch *O* Met rode bietjes, dille en appel :9
Ik heb nu als avondeten 2 witte bolletjes met haring, wat kerrie-yoghurt-mayo, sla uit de tuin en appel :9
pi_205067419
quote:
Ik vraag me serieus af wat er gebeurt als je zegt 'ik kom vanaf morgen niet meer'. Bestaat er zoiets als een boete? Betalen voor extra gemaakte kosten? Ik heb absoluut geen idee. Werkweigering kan ontslag op staande voet geven; heb je ook wat je wilt _O-
“Voordat je je ontslag indient, is het belangrijk om je contract te bestuderen. In je arbeidsovereenkomst (of cao) staat namelijk vaak een opzegtermijn die je moet aanhouden. Dat is niet alleen netjes, maar ook verplicht: als jij je daar niet aan houdt, kan je werkgever besluiten om je laatste salaris niet over te maken. Sterker nog: je werkgever kan je zelfs aanklagen om je te laten betalen voor schade die het bedrijf heeft geleden omdat je niet kwam opdagen tijdens de opzegtermijn. “
pi_205067420
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nu als avondeten 2 witte bolletjes met haring, wat kerrie-yoghurt-mayo, sla uit de tuin en appel :9
Dat klinkt fantastisch _O_
pi_205067438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
“Voordat je je ontslag indient, is het belangrijk om je contract te bestuderen. In je arbeidsovereenkomst (of cao) staat namelijk vaak een opzegtermijn die je moet aanhouden. Dat is niet alleen netjes, maar ook verplicht: als jij je daar niet aan houdt, kan je werkgever besluiten om je laatste salaris niet over te maken. Sterker nog: je werkgever kan je zelfs aanklagen om je te laten betalen voor schade die het bedrijf heeft geleden omdat je niet kwam opdagen tijdens de opzegtermijn. “
Maar zouden ze dat ook doen? gebeurt dat ook? Ik ken iemand die overspannen was en ipv dat hij zich ziek meldde, heeft hij per direct ontslag genomen. Hij vond dat hij het werk niet meer aan kon, te moe, te neerslachtig etc. Hij herkende niet dat er zoiets was als overspannen zijn/burn out hebben en dacht: ik moet hier mee stoppen, ik trek dit niet meer. Ze waren not amused op zijn werrk, maar hij heeft er nooit meer wat van gehoord :X
pi_205067450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat klinkt fantastisch _O_
Ja, werkt dikke prima :9 Misschien zo nog 1. :7
pi_205067457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar zouden ze dat ook doen? gebeurt dat ook? Ik ken iemand die overspannen was en ipv dat hij zich ziek meldde, heeft hij per direct ontslag genomen. Hij vond dat hij het werk niet meer aan kon, te moe, te neerslachtig etc. Hij herkende niet dat er zoiets was als overspannen zijn/burn out hebben en dacht: ik moet hier mee stoppen, ik trek dit niet meer. Ze waren not amused op zijn werrk, maar hij heeft er nooit meer wat van gehoord :X
Denk dat het ook heel sterk aan het bedrijf ligt. Maar ze mogen dus wel wat doen.

In vaste dienst heb ik dit nog nooit gedaan, wel als uitzendkracht, da’s wel makkelijker
pi_205067561
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het aanbod gemist }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205067624
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb het aanbod gemist }:|
Ik heb geen aanbod gedaan.
pi_205067629
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb geen aanbod gedaan.
Dat was de klacht }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:52:11 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_205067638
quote:
De vrieskist vullen. Wel per stuk verpakken. In een boterhamzakje gaat goed.

Edit.
Eerst doorlezen tot het einde.

[ Bericht 3% gewijzigd door z80 op 16-06-2022 18:57:46 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:55:25 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_205067651
quote:

[..]
Die 8Km fietsen wennen heel snel. 15Km fietsen gaat ook wel, maar in de ochtend een uitdaging. Tenzij fiets met ondersteuning.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 juni 2022 @ 19:24:17 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205067930
Weer thuis. Was wel weer leuk :).
Nog opvallende conclusies verder: Er zijn de afgelopen twee jaar niet meer mensen die digitaal zijn gaan doneren (ipv bijvoorbeeld de fysieke collecte). De groep die wel gaf gaf wel grotere bedragen.
pi_205069217
Wij deden lekker BBQ in de tuin, zie eettopic.
De bloemkool vonden we niet lekker en die draaispeklapdingen ook niet.
Vlg keer weer zelf spiesjes maken, toch het allerlekkerst :D
pi_205069233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef borisz het volgende:
Weer thuis. Was wel weer leuk :).
Nog opvallende conclusies verder: Er zijn de afgelopen twee jaar niet meer mensen die digitaal zijn gaan doneren (ipv bijvoorbeeld de fysieke collecte). De groep die wel gaf gaf wel grotere bedragen.
Het is ook makkelijker om online te doneren omdat je bijna geen cash geld meer gebruikt.
Zijn die online donaties dan ook meer geworden? /grotere bedragen?
pi_205070057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:14 schreef Tele6 het volgende:

Tja.
Nou, de dame van dat huis belt me volgende week om kennis te maken. Dat is snel :D
pi_205070171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, de dame van dat huis belt me volgende week om kennis te maken. Dat is snel :D
Top.
pi_205070200
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Denk dat het ook heel sterk aan het bedrijf ligt. Maar ze mogen dus wel wat doen.

In vaste dienst heb ik dit nog nooit gedaan, wel als uitzendkracht, da’s wel makkelijker
Nare trajecten lijken me dat. Daar wil je echt niet in verzeilen.

quote:

[..]
Spannend! En dan inderdaad kritisch kijken in hoeverre het vervoersprobleem je in de weg gaat zitten. Als je toch bezig bent met rijbewijs en een auto kunt betalen, is een poosje OVen misschien nog te overzien.
Of elektrische fiets kopen :9~

Ik deed weer zwemmen met maatje, softijsje gegeten, hij de ‘stress weer uit zijn hoofd’ O+ En volgende week weer een afspraak! Dan zing ik met mijn koren op een lokaal festival, hij houdt van muziek dus ik heb een gratis fan geregeld :+
pi_205070682
quote:

[..]
Da’s idd lekker snel
  donderdag 16 juni 2022 @ 23:17:26 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205070734
Oh Hollandse nieuwe!! O+
Zaterdag even op de kop tikken bij simonis..
Zou dat te vervoeren zijn per vliegtuig, de volgende dag? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205070755
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:17 schreef Barreltje het volgende:
Oh Hollandse nieuwe!! O+
Zaterdag even op de kop tikken bij simonis..
Zou dat te vervoeren zijn per vliegtuig, de volgende dag? :+
Vragen of ze het vacuüm kunnen meegeven?
  donderdag 16 juni 2022 @ 23:38:50 #78
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_205070867
koffie TT c_/
Same shit, different day
SC hopper present
pi_205071355
quote:
88s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
koffie TT c_/
Koen O+
  vrijdag 17 juni 2022 @ 06:28:30 #80
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_205071356
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 06:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Koen O+
O+ Catje hoest met jou? (stapt intussen de auto in)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_205071366
Voeten vol muggenbulten. Zo veel jeuk :'(
  vrijdag 17 juni 2022 @ 07:04:29 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205071398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 06:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik had gisteren ook ineens een mug op mijn voet :(
Gelukkig was ik snel met de afterbite en dus valt de jeuk mee *O*
pi_205071408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 07:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik had gisteren ook ineens een mug op mijn voet :(
Gelukkig was ik snel met de afterbite en dus valt de jeuk mee *O*
Ik heb er 6 ofzo. En her en der nog een paar. Koude kraan, azaron en aleo vera gel hielpen allemaal 5 minuten. Inmiddels is de helft stuk en heb ik antihistamine gehad dus ik hoop dat het zo beter wordt.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 07:25:35 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205071427
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 07:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb er 6 ofzo. En her en der nog een paar. Koude kraan, azaron en aleo vera gel hielpen allemaal 5 minuten. Inmiddels is de helft stuk en heb ik antihistamine gehad dus ik hoop dat het zo beter wordt.
Afterbite helpt ook alleen binnen redelijk korte tijd na het prikken.
Daarna is de antihistamine inderdaad de beste optie.

En met die warmte straks jeukt het altijd nog meer. ;(
pi_205071478
quote:
:X wat naar! Hopelijk helpen de tips hierboven.
Vannacht gebeurd in bed? Waarom je voeten 8)7
pi_205071514
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 07:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:X wat naar! Hopelijk helpen de tips hierboven.
Vannacht gebeurd in bed? Waarom je voeten 8)7
Eergisteren gebeurd in het bos. :+ 's avonds, wel lange rok en t-shirt maar teenslippers. :X Heb er ook wel wat door m'n kleding heen, maar voeten waren blijkbaar het makkelijkst voor ze.
pi_205071517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 07:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Afterbite helpt ook alleen binnen redelijk korte tijd na het prikken.
Daarna is de antihistamine inderdaad de beste optie.

En met die warmte straks jeukt het altijd nog meer. ;(
I know. ;(
  Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 08:18:51 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205071563
quote:
Voor de volgende keer: Balistol Stichfrei. Goed spul :Y
pi_205071564
Het belletje dat je wist dat zou komen. Mijn vader belde. Oma's tumor is geknapt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lonaa op 17-06-2022 08:28:47 ]
pi_205071576
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Het belletje dat je wist dat zou komen. Mijn vader belde. De tumor is geknapt.
:*
pi_205071590
Gaan er hier nog mensen naar Pinkpop toevallig?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205071610
quote:
Het belletje dat je wist dat zou komen. Mijn vader belde. De tumor is geknapt.
Oma?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205071619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oma?
Ja.

Bericht aangepast.
pi_205071739
quote:
Het belletje dat je wist dat zou komen. Mijn vader belde. Oma's tumor is geknapt.
-O-
  Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 08:45:46 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205071754
quote:
-O-
  vrijdag 17 juni 2022 @ 08:46:28 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_205071760
Sterkte Loon ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205071808
:* Op Lonaa
pi_205071828
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
pi_205071913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh😂 uhm, de tumor is niet geknapt, maar de darm. Ze gaan zo stoma aanleggen en dan kan ze het in principe nog weken volhouden, mits geen complicaties. Ze heeft geen pijn, is niet anders dan gisteren. Dus iets minder paniek dan het leek en we hoeven dus niet halsoverkop afscheid te nemen. Alweer.
^O^
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205071922
Goedemorgen. Het is grijs en met hele fiene miezer. Dus zou toch die tropische hete dag gaan worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')