Trusten chufzquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent wel lief ... Zweat dreams Puss
Soft aan het worden?quote:Op donderdag 16 juni 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Echt die search wil je niet
https://www.google.com/se(...)1018&bih=506&dpr=1.8
Mwah, geeft niet toch. Pinkpop is leukquote:
Nooit geweest .. Maar geloof het bestquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mwah, geeft niet toch. Pinkpop is leuk
Tsjongejonge, dacht dat het hier positief was. Nou, lekker dan.quote:
Sterkte BDSquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga weer eens op mijn dak slapen eerste keer dit jaar
Hey lief mens, goedemorgenquote:
Dag lief mensquote:
Goedemorgen mede lief mensquote:
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?quote:
Ik heb hier altijd wel ijs in de vriezer voor de kleinkids.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?
Ja twee dagen is wel te doen. Begon gisteren al weer warm te worden binnen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd wel ijs in de vriezer voor de kleinkids.
IK moet er nog niet aan denken aan die hitte. Gelukkig is het maar voor twee dagen
Hier is het na de renovatie alleen maar warmer geworden in de zomer, door dat alles zo goed geïsoleerd is kan de warmte ook niet weg.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja twee dagen is wel te doen. Begon gisteren al weer warm te worden binnen.
Ben benieuwd als ik volgende maand nieuwe ramen heb of ik het dan ook merkbaar koeler kan houden binnen.
Alleen maar warmerquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het na de renovatie alleen maar warmer geworden in de zomer, door dat alles zo goed geïsoleerd is kan de warmte ook niet weg.
IK zet in de vroege morgen lekker alles tegen elkaar open en dan koelt het nu wel af. Maar als het straks dagen en nachten warm is dan is de warmte het huis niet uit te krijgen
IK heb vorige jaar screens laten plaatsen, dat houdt wel een groot gedeelte van de warmte tegen. De zon komt dan niet meer op de ramen
Ja dat durf ik niet in de nacht, dan kan iedereen zo naar binnen, wel boven alle 4 de ramen wagenwijd open.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen maar warmer
Dat hoop ik eigenlijk niet.
Ik laat 's nachts een raam open in de woonkamer maar wat je zegt, als het een paar dagen warm is maakt het weinig verschil meer.
En heb de ventilator weer van zolder gehaald
Perenijsjes.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?
Hey Marcbquote:
O was het weer zover, schiet niet op met jou he,quote:
Nou ja, de komende dagen wil je niets doen met die hitte.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was het weer zover, schiet niet op met jou he,
Met mij gaat het redelijk, de erge pijn is weg nu nog 4 weken niets doendas moeilijk
Moet er niet aan denken aan die hitte, maar gelukkig maar twee dagen dat is nog te overzien.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de komende dagen wil je niets doen met die hitte.
Daarna wordt het moeilijk. Of mag je wel langzaam steeds iets meer gaan doen?
Ja op de begane grond is niet zo handigquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet in de nacht, dan kan iedereen zo naar binnen, wel boven alle 4 de ramen wagenwijd open.
Vanmiddag weer een doosje halenquote:
Huh, wat is er met mij?quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik dat voor het eerst onderaan de pagina zag , is toch wel UTO periode geweest.
Zag ik ineens ook mijn username daar tussen staan
Nou ja , en dan nu Monitor/bondage.. FOK! stort echt in
Laten we hopen dat het bij die 2 dagen blijft jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken aan die hitte, maar gelukkig maar twee dagen dat is nog te overzien.
Nee helaas, 4 weken nog doorgaan zoals het was en dan voorzichtig aan weer proberen
Maaruhhhh ik ben al voorzichtig aan het proberen hoor. Iedere keer een klein beetje doen.
Type ook weer met 10 vingers vond het helemaal niets met een hand typen
Dank je...quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Alvast gefeliciteerd met je kleindochter
quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Alvast gefeliciteerd met je kleindochter
Ik zei niets slechts over jou hoor , zou ik sowieso nooit doenquote:
Weet ikquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei niets slechts over jou hoor , zou ik sowieso nooit doen
Ik hoop het wel. En ik doe wel voorzichtig. Wil dit nooit meer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bij die 2 dagen blijft ja
Als je het maar heel voorzichtig doet dan. Na die 4 weken moet je gewoon weer kunnen opbouwen.
Alvast gefeliciteerd. Wat gaat dat snel he.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Zaterdag wordt mijn kleindochter twee jaar
Over de dag cijfers en van daaruit over de periode dat jij ook wel in de KSC postte, net als Devilswhorequote:Op donderdag 16 juni 2022 12:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Snapte niet waarover het ging
Vanmorgen belde ze me op , zonder dat ouders dat wistenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd. Wat gaat dat snel he.
Geweldig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmorgen belde ze me op , zonder dat ouders dat wisten
Ze belt wel vaker ,maar nu ging ze er met het mobieltje van schoondochter (die zat te studeren) vandoor en liep naar haar kamer om met mij te bellenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig.Dat verwacht je toch niet
Devilswhore deed ik nog mee msn'en laaaaaang geledenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over de dag cijfers en van daaruit over de periode dat jij ook wel in de KSC postte, net als Devilswhore
maar dat is lang geleden
quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Devilswhore deed ik nog mee msn'en laaaaaang geleden
Dat gebruik ik sowieso nooit. En de tomatensoep is ook op.. Anders kun je daar nog in dippen.quote:
Ik heb altijd roomboter, andere boter hoef ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gebruik ik sowieso nooit. En de tomatensoep is ook op.. Anders kun je daar nog in dippen.
Ik volgens mij ook roomboter. Dat is toch waar je ook mee bakt enzo? Smeer dat soms wel op een krentenbol. Doe je dat ook op brood?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb altijd roomboter, andere boter hoef ik niet![]()
Ben je inmiddels weer in NL?
Met roomboter kan je ook bakkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook roomboter. Dat is toch waar je ook mee bakt enzo? Smeer dat soms wel op een krentenbol. Doe je dat ook op brood?
Ja ben al weer twee weken thuisnu mag ik naar Zambia binnenkort. Tenminste daar zijn ze mee bezig.
Je verdiende loonquote:
Ook spannendquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik was vorige week nog vlakbij Boxmeer
Nouja zegquote:
Het glas is half volquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval je brood natmaken
Dat kan ook of tosti in maken, zelf nooit geprobeerdquote:
Neem je die ook mee naar het werk?quote:
Zn Airfryer mee?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Neem je die ook mee naar het werk?
Ik had eerst een collega die dat deed soms
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ook spannend![]()
Al ben ik al minder enthousiast geworden over het land van Cuijk. Beetje een puinhoop op het gemeentehuis
Haar airfryer mee en dan de lunch makenquote:
Tostis maak ik liever in de panquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook of tosti in maken, zelf nooit geprobeerd
Ah ja dat ken ik wel. Moesten we altijd tegen voetballen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kom ik nooitWe waren vorige week in Sint Agatha , een klein dorpje met klooster en een prachtige tuin
quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat ken ik wel. Moesten we altijd tegen voetballen.
En dan verloor je van de tuinen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat ken ik wel. Moesten we altijd tegen voetballen.
Is een airfryer een broodrooster?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En een broodrooster klinkt lekkerder?
Het is een hetelucht-oven, maar dan kleiner en compacter waardoor effectieverquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is een airfryer een broodrooster?
ik heb er geen, en ik heb geen idee hoe het werkt
Ik hoor mensen hier vaak over snacken en dan in een airfryer, verder heb ik geen ideequote:Op donderdag 16 juni 2022 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een hetelucht-oven, maar dan kleiner en compacter waardoor effectiever
Dat kan ook ...quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor mensen hier vaak over snacken en dan in een airfryer, verder heb ik geen idee
Ik heb geen broodrooster meer... Was een combi ding maar doorgebrand dus sindsdien weer ouderwets in de pantostisquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
Tosti's = pan
Gewoon roosteren = broodrooster
Zo doe ik het
Geweldig toch 😉quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze belt wel vaker ,maar nu ging ze er met het mobieltje van schoondochter (die zat te studeren) vandoor en liep naar haar kamer om met mij te bellen
Vind tosti ook het lekkerst uit de pan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen broodrooster meer... Was een combi ding maar doorgebrand dus sindsdien weer ouderwets in de pantostis
Pantosti'squote:Op donderdag 16 juni 2022 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
Tosti's = pan
Gewoon roosteren = broodrooster
Zo doe ik het
Gepland … of geplant?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag preien gepland. Hopelijk gaan ze het een beetje doen
#MeTooquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt ... Ik dacht voor op het menu...
Oepsquote:
Ik heb rozemarijn plantjes , en had bij de action poppy zaadjes gekochtquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag preien gepland. Hopelijk gaan ze het een beetje doen
Kijk aan, een lekker etentjequote:Op donderdag 16 juni 2022 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg 57 euro compensatie voor schade aan de tuin door renovatiewerkzaamheden.
Citroenverbena is ook lekker. Daar hebben we veel van staan in ons tuintje en daar drinken we dan thee vanquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb rozemarijn plantjes , en had bij de action poppy zaadjes gekocht![]()
Van de week wil ik ff wat citroen plantjes kopen ( Citroenmelisse, citroengeranium. citroentijm en citroenkruid )
Ik ben weer om
Die is ook lekker, staat ook mijn lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2022 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Citroenverbena is ook lekker. Daar hebben we veel van staan in ons tuintje en daar drinken we dan thee van
Wel beste om dan meteen KO te liggen en even dutje doenquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
En soms kies je de verkeerde uit om ruzie mee te hebben![]()
![]()
https://www.ad.nl/vechtsp(...)yson-vocht~a828e7f4/
Nicequote:Op donderdag 16 juni 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
In de schaduwquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo lekker buiten zitten met een watermeloen
Lekker surfen ipv fietsenquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:32 schreef pullup het volgende:
Na Spanje nu ook Frankrijk veel te heet de komende tijd
[ twitter ]
Man3 kappen hoor ik ga richting Biarritz over een paar weken
Hopen dat de hitte dan voorbij isquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:32 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Van meneer de VRIESquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:32 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik moet eerst nog voor Booster2quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Later vanavond (of vannacht rond 1 uur) is wss de rollout van Booster 7
Als die onzin nu alweer begint zie ik het somber in voor het najaar.quote:
Ja .. gewoon niet ziek worden of doen alsofquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Als die onzin nu alweer begint zie ik het somber in voor het najaar.
Ik heb er nog heel veel klaarliggen.quote:
Nee ik ook niet zo... Maar gewoon wel door ...quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er nog heel veel klaarliggen.
Ik maak me daar sowieso niet druk om.
Ja precies. Ik heb het gelukkig ook niet gehad en dat hoop ik zo te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet zo... Maar gewoon wel door ...
Ik ook niet volgens mij... oh ja toen het nog niet bestond misschien al wel ..quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het gelukkig ook niet gehad en dat hoop ik zo te houden
Dat zou ook kunnen , maar ik denk toch wel dat er een een tijd voor corona wasquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet volgens mij... oh ja toen het nog niet bestond misschien al wel ..
Was na een meet in November 2019 was daarna echt een paar dagen ziek .. met de symptomen zoals ze later bekend werden gemaakt... Tonja had het toen ook.. weet niet of die later ook nog corona heeft gehad ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen , maar ik denk toch wel dat er een een tijd voor corona was
Mijn moeder werd januari 2018 heel erg ziek , haar toestand deed me ook denken aan coronaquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was na een meet in November 2019 was daarna echt een paar dagen ziek .. met de symptomen zoals ze later bekend werden gemaakt... Tonja had het toen ook.. weet niet of die later ook nog corona heeft gehad ?
Dat is alweer voorbij geloof ikquote:
Zal wel weer iets stedelijks zijn dan. Hier op het platteland hoor ik er niemand overquote:
Misschien omdat ze het daar niet snappen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel weer iets stedelijks zijn dan. Hier op het platteland hoor ik er niemand over
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het daar niet snappen?
Ik lees er op FOK! over maar dat is het dan ook welquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel weer iets stedelijks zijn dan. Hier op het platteland hoor ik er niemand over
Jup ze zoeken het in de randstad maar lekker uit met hun apenpokkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees er op FOK! over maar dat is het dan ook wel
Ja preciesquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jup ze zoeken het in de randstad maar lekker uit met hun apenpokken
Oh hopen dat ik niet te laat ben nuquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
Zo ff atletiek vanuit Oslo kijken ... Eens kijken hoe de Nederlanders het gaan doen
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Femkewel.. die was gelijk om 20 uur
Je kunt straks ook snel ff terugkijken ,.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:41 schreef pullup het volgende:
Naja het is in ieder geval nog bezig zie ik
Ja doe ik zoquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt straks ook snel ff terugkijken ,.
Wie is Ruffneck?quote:
Een dj.quote:
Lolquote:
In Polen of zo roeien ze ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:46 schreef pullup het volgende:
En mijn roeiers van de 2- zijn ook door op de wereldbeker
Morgen de rest nog
Ja tweede wereldbeker, ik ga naar Henley met de club over een paar weekjes dus sla deze overquote:
OK Poznan zie ik ... Live op de Spaanse TDP zondagquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja tweede wereldbeker, ik ga naar Henley met de club over een paar weekjes dus sla deze over
Ze hebben zaterdag denk ik al wel live streamsquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Poznan zie ik ... Live op de Spaanse TDP zondag
Ja zal ook vast welquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben zaterdag denk ik al wel live streams
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze het zelf gedaan hebben idd.quote:
Om weer het schip in te gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze het zelf gedaan hebben idd.
Dat wat nu minister is is ook zo incompetent als ze er zijn, dus grote kans ja.quote:
Hij is sws minder in de picture als daarvoorquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat nu minister is is ook zo incompetent als ze er zijn, dus grote kans ja.
Bedoel nu kuipers, die neemt het gefaal zo makkelijk over,quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is sws minder in de picture als daarvoor
Ja Kuipers ... die blonde ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel nu kuipers, die neemt het gefaal zo makkelijk over,
die blonde jankbal is nu iets anders volledig aan het verneuken.
Ja, daar waren blijkbaar nog niet genoeg problemen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ... iets met huisvesting nu toch ?
Ja frappant wel idd ...quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar waren blijkbaar nog niet genoeg problemen.
Ik snap ook echt niet hoe iemand die zo gefaald heeft zomaar een nieuwe portefeuille krijgt
Maar he, het ligt niet aan hun dat het vertrouwen in de politiek steeds verder achteruit gaatquote:
Ander gaat ie de volgende keer BuZa doen of zoquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar he, het ligt niet aan hun dat het vertrouwen in de politiek steeds verder achteruit gaat
Als ie nou eens gewoon niets in de politiek gaat doen. En liefst ook niets waarbij hij invloed heeft op levens.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ander gaat ie de volgende keer BuZa doen of zo
Schoenenzaak beginnenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ie nou eens gewoon niets in de politiek gaat doen. En liefst ook niets waarbij hij invloed heeft op levens.
Welkom in Nederland ....quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar waren blijkbaar nog niet genoeg problemen.
Ik snap ook echt niet hoe iemand die zo gefaald heeft zomaar een nieuwe portefeuille krijgt
En dan minder grappigquote:
En op onbeschoftheid kan hij bundy nog wel het e.e.a. lerenquote:
Nope, ik ga met de treinquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die hoopt deze zomer van Schiphol te vliegen?
Verstandigquote:
Ik heb mijn vakantie al gehadquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die hoopt deze zomer van Schiphol te vliegen?
9/10 kans toch?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verstandig
Het wordt echt een loterij of je wel mag vliegen van schiphol
Gewoon nog een keer hequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie al gehad![]()
Mocht ik nog iets willen doen dit jaar dan worden het stedentripjes met het OV
Ik vraag me dan af hoe het zit met Rotterdam en met Eindhoven enzo, is het daar ook zo druk?
Best een redelijke kans dat je dan NIET gaat he.quote:
Ja dat is balen. Zou ik ook boos zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best een redelijke kans dat je dan NIET gaat he.
En het is wel je vakantie die dan naar de ****** is.
Dan zit je er toch anders in voor je werkquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is balen. Zou ik ook boos zijn.
Ik moet voor het werk misschien nog dus dan maakt het wat minder uit. Lange rijen vind ik veel vervelender.
Ja even een weekendje weg kan best nogquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer he
Op de andere luchthavens zal het ook snel drukker worden nu. Corendon heeft vandaag al vluchten verplaatst van schiphol.
Yepquote:
Haha ja ik zorg er wel voor dat ik voldoende reparatie spul bij me heb. Ga verre afstanden afleggen denk ikquote:
Spanje in ? Richting Santiago de Compostela?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja ik zorg er wel voor dat ik voldoende reparatie spul bij me heb. Ga verre afstanden afleggen denk ik
Ja zoiets.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje in ? Richting Santiago de Compostela?
Dat kan ook.... wel veel vlakkerquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Ik kan dat doen of anders rijd ik helemaal terug
Neem je voldoende water en een ventilator mee?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Dat wil ik ooit nog een keer lopenquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje in ? Richting Santiago de Compostela?
Dat kan ... Oud Collega van me heeft dat ooit gedaan , vanuit Amsterdam, via Utrechtquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil ik ooit nog een keer lopenEn dan gewoon vanuit Utrecht
Niet liever de Annapurna trail?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanaf de Jacobikerkquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wat te hoog gegrepen voor mijquote:
Ja, ik vind dat wel wat hebben. Gewoon vanaf je voordeurquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ... Oud Collega van me heeft dat ooit gedaan , vanuit Amsterdam, via Utrecht
Ik lees net dat ik niet naar jou moet luisterenquote:
Misschien leuk om eens te lezen ... Ik volgde toen haar live blog ... Maat van me had toen iets met haar en is dr nog een weekendje in Reims op wezen zoeken .. Was met mijn auto dus kreeg er wel een fles Champagne voor terugquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel wat hebben. Gewoon vanaf je voordeur![]()
Maar dan ben je wel maanden onderweg en dat moet goed geregeld zijn met iemand die op het huis past, financieel moet het kunnen, etc. En best kans ook dat er onderweg iets gebeurt en dat je de reis moet staken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zelfgemaakte pizzaquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
nu erst pizza diavolo gemakt![]()
![]()
![]()
en radler zitrone
Booster 7?quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
Vaag gedoe , wss vannacht toch niet de rollout van booster 7.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah , ik d8 al, het gaat hard met die coronagolf
Ik zou dan voor de Spaanse kustlijn gaan .... Kom je langs vele mooie vissersdorpjes ... Is altijd goed eten en sidraquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zoiets.
De noordkust is ook koeler dan de rest van Spanje (afgezien van de bergen).quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dan voor de Spaanse kustlijn gaan .... Kom je langs vele mooie vissersdorpjes ... Is altijd goed eten en sidra
Ja maar daarom de kustlijn volgen ... minder bergen ... wel hoogte verschillen , maar niet extreemquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De noordkust is ook koeler dan de rest van Spanje (afgezien van de bergen).
Ik zou voor weelde gaanquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dan voor de Spaanse kustlijn gaan .... Kom je langs vele mooie vissersdorpjes ... Is altijd goed eten en sidra
Daar was volgens mij een Spaanse serie over ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou voor weelde gaan
Ik had ooit ergens gelezen dat je in een echt spaans paleis kon overnachten. Ontzettend mooi. FF kijken of ik het nog kan vinden.
Met verschillende paleizen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was volgens mij een Spaanse serie over ...
Nee 1 paleis "hotel" op een klein soort schiereiland ... kan het alleen niet zo snel meer vinden en ben de naam van de serie ff kwijtquote:
Deze?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck kan niet meer vinden welke het was
was echt prachtig iig
Nee het was vierkanter dacht ik meer zoals een fort. Met prachtige tuinen ook. En dan had je in het midden zeg maar uitzicht op de stad en was het open.quote:
Santanderquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar die is ook mooiwaar is dat
Aan de noordwestkust van Spanje?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en voormalig paleis wat ik mij kan herinneren of het was nog een paleis
ik hou hier zooooooo vanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Santander
https://goo.gl/maps/d8NfeJ6xwW1G1WsW6
Staat op de wiki ... net gelezen ....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik hou hier zooooooo van
echtik ga ff researsch doen naar de achtergrond van het hotel (wanneer het gebouwd is en welke style vind ik interessant). Zo bouwen we niet meer tegenwoordig helaas.
Kan mij herinneren lag op berg, uitzciht op de stad, beetje mediterraans uiterlijk, zwembad ook in het midden van het vierkante fort achtig.quote:
neequote:Op donderdag 16 juni 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie gisteren nog gewonnen ?
San Sebastianquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan mij herinneren lag op berg, uitzciht op de stad, beetje mediterraans uiterlijk, zwembad ook in het midden van het vierkante fort achtig.volgens mij wel aan zee ja.
Ooooo dat is van die serie.quote:
nog mooierquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
San Sebastian
https://goo.gl/maps/3NWzUqCcY46ziRFf6
ŌK ... volgend seizoen meer gelukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar alles okay,absteigen doen we niet
we zijn op 13 of 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |