Trusten chufzquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent wel lief ... Zweat dreams Puss
Soft aan het worden?quote:Op donderdag 16 juni 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Echt die search wil je niet
https://www.google.com/se(...)1018&bih=506&dpr=1.8
Mwah, geeft niet toch. Pinkpop is leukquote:
Nooit geweest .. Maar geloof het bestquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mwah, geeft niet toch. Pinkpop is leuk
Tsjongejonge, dacht dat het hier positief was. Nou, lekker dan.quote:
Sterkte BDSquote:Op donderdag 16 juni 2022 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga weer eens op mijn dak slapen eerste keer dit jaar
Hey lief mens, goedemorgenquote:
Dag lief mensquote:
Goedemorgen mede lief mensquote:
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?quote:
Ik heb hier altijd wel ijs in de vriezer voor de kleinkids.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?
Ja twee dagen is wel te doen. Begon gisteren al weer warm te worden binnen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd wel ijs in de vriezer voor de kleinkids.
IK moet er nog niet aan denken aan die hitte. Gelukkig is het maar voor twee dagen
Hier is het na de renovatie alleen maar warmer geworden in de zomer, door dat alles zo goed geïsoleerd is kan de warmte ook niet weg.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja twee dagen is wel te doen. Begon gisteren al weer warm te worden binnen.
Ben benieuwd als ik volgende maand nieuwe ramen heb of ik het dan ook merkbaar koeler kan houden binnen.
Alleen maar warmerquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het na de renovatie alleen maar warmer geworden in de zomer, door dat alles zo goed geïsoleerd is kan de warmte ook niet weg.
IK zet in de vroege morgen lekker alles tegen elkaar open en dan koelt het nu wel af. Maar als het straks dagen en nachten warm is dan is de warmte het huis niet uit te krijgen
IK heb vorige jaar screens laten plaatsen, dat houdt wel een groot gedeelte van de warmte tegen. De zon komt dan niet meer op de ramen
Ja dat durf ik niet in de nacht, dan kan iedereen zo naar binnen, wel boven alle 4 de ramen wagenwijd open.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen maar warmer
Dat hoop ik eigenlijk niet.
Ik laat 's nachts een raam open in de woonkamer maar wat je zegt, als het een paar dagen warm is maakt het weinig verschil meer.
En heb de ventilator weer van zolder gehaald
Perenijsjes.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Al ijsjes klaarliggen voor de warme dagen?
Hey Marcbquote:
O was het weer zover, schiet niet op met jou he,quote:
Nou ja, de komende dagen wil je niets doen met die hitte.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was het weer zover, schiet niet op met jou he,
Met mij gaat het redelijk, de erge pijn is weg nu nog 4 weken niets doendas moeilijk
Moet er niet aan denken aan die hitte, maar gelukkig maar twee dagen dat is nog te overzien.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de komende dagen wil je niets doen met die hitte.
Daarna wordt het moeilijk. Of mag je wel langzaam steeds iets meer gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |