abonnement Unibet Coolblue
pi_205120613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 14:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tot dat er weer geld bijgedrukt gaat worden.
Keuze is inflatie vs rente....
Gezien het mandaat van de ECB moeten ze eigenlijk gewoon voor die inflatie doelstelling gaan en dus rente increasen. Maar ECB redeneert soepel, zegt gewoon: Inflatie niet structureel no need to increase interest rates.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 22 juni 2022 @ 16:06:21 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_205120855
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 15:37 schreef floris_b het volgende:

[..]
Ik heb zowel TKH als Aalberts.
TKH heb ik voor de lange termijn en als gedeeltelijke risico spreiding. De focus van de afgelopen jaren lag bij Vision systemen en subsea kabels. De nieuwe fabriek in Eemshaven heeft potentie mitst zij hebben geleerd van hun fabriek in Lochem. De introductie van het UNNIX-systeem roepen ze al een tijdje. Het is de vraag of hij dit jaar komt.
Ik heb vanochtend TKH gekocht, kleine positie. Wel een mooie toevoeging voor de lange termijn.

Dat UNNIX-systeem las ik niet heel enthousiaste dingen over?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 22 juni 2022 @ 16:06:39 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_205120858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
20% kans op een dergelijke daling is mij te weinig om posities te liquideren.
Ok helder. Zo denk ik ook wel idd.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_205121340
Al 3 dagen op rij flink in het groen geeindigd.
Cindy De Vuyst
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:09:15 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205124991
Zware dagen voor de TELL-boys hier. -O-
pi_205125437
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Zware dagen voor de TELL-boys hier. -O-
Idd flink gezakt :{

Ik heb op 31 mei nog een plukje kunnen verkopen voor 5,10.
Maar dat SandRidge Energy zakt ook behoorlijk.
pi_205125520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 16:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Ik heb vanochtend TKH gekocht, kleine positie. Wel een mooie toevoeging voor de lange termijn.

Dat UNNIX-systeem las ik niet heel enthousiaste dingen over?
Klopt. Ze roepen al een paar jaar dat het er aan komt. De bedoeling is dat ze dit jaar gaan proefdraaien. Daarna weten we pas echt of de potentie van de machine realiteit kan worden. De bedoeling is dat de machine meerdere productiestappen kan uitvoeren waardoor er minder machines nodig zijn.
pi_205125547
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:29 schreef ludovico het volgende:
Degiro heeft een bericht teruggestuurd maar die houden wel op bij "sancties, niet mogelijk".
Was dit een gedegen email met een duidelijke verwijzing naar welke sanctie? Of een clueless medewerker die maar wat typt om van je af te komen?
pi_205125650
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Zware dagen voor de TELL-boys hier. -O-
Lop idd

Maar no stress *O*
  donderdag 23 juni 2022 @ 09:18:03 #135
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_205125981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 07:32 schreef jaco het volgende:

[..]
Was dit een gedegen email met een duidelijke verwijzing naar welke sanctie? Of een clueless medewerker die maar wat typt om van je af te komen?
IB heeft een soort gelijk geneuzel. Ben nu met de Ierse ombudsman met ze in mediation. Want er is/was namelijk geen in verscheidene Russische aandelen sancties. Waarschijnlijk zijn ze bang voor reputatie, settlement en clearing issues.
The more debt, the better
pi_205126005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 07:32 schreef jaco het volgende:

[..]
Was dit een gedegen email met een duidelijke verwijzing naar welke sanctie? Of een clueless medewerker die maar wat typt om van je af te komen?
Clueless figuur inderdaad, met een opdracht.

Je zou verwachten dat ze een standaard bericht zouden opstellen met wat meer inhoud maar dat valt dus tegen, vraag me af in welke mate ze er dus daadwerkelijk mee bezig zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205126879
Je zou natuurlijk ook de hand in eigen boezen kunnen steken en jezelf af kunnen vragen of je in februari niet voortvarender had kunnen handelen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_205127301


Maja russische aandelen :O

Schieten een toestel vol nederlanders neer. Vergiftigen de oppositie.. waar is dan je moreel kompas. Volgende x aandelen kim jong un?
pi_205127420
Ik zou weleens een dagje op de klantenservice van een broker willen werken. Dat moet erg vermakelijk zijn. Mensen doen de meest bizarre dingen en als het fout gaat dan moet een ander het natuurlijk ontgelden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_205127582
Zo @ market open CPS OKT 21 ‘22 $7,50 CALL opties kopen

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2022 13:06:27 ]
pi_205128402
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:00 schreef SOG het volgende:
[ afbeelding ]

Maja russische aandelen :O

Schieten een toestel vol nederlanders neer. Vergiftigen de oppositie.. waar is dan je moreel kompas. Volgende x aandelen kim jong un?
Mwah half Nederland draaide op Russisch gas, geen probleem, maar de aandelen bezitten dan heb je geen moreel kompas?
  donderdag 23 juni 2022 @ 15:04:03 #142
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_205128774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou weleens een dagje op de klantenservice van een broker willen werken. Dat moet erg vermakelijk zijn. Mensen doen de meest bizarre dingen en als het fout gaat dan moet een ander het natuurlijk ontgelden.
Russische aandelen kopen is nu niet echt iets bizars. Dat blokkeren is eerder bizar
The more debt, the better
pi_205129440
Een gekker cowboy land waar politieke tegenstanders vergiftigd worden en in kampen verdwijnen is er haast niet te vinden op deze aardbol?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_205129462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 14:22 schreef DIJK het volgende:

[..]
Mwah half Nederland draaide op Russisch gas, geen probleem, maar de aandelen bezitten dan heb je geen moreel kompas?
20%

Niet om me nu op de borst te kloppen maar 4 jaar terug heb ik op FOK! al een paar keer hardop de vraag gesteld of we afhankelijk moeten zijn van Russisch aardgas.

Die vraag is recentelijk beantwoord met een luid "neen" ;)
pi_205130473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
20%

Niet om me nu op de borst te kloppen maar 4 jaar terug heb ik op FOK! al een paar keer hardop de vraag gesteld of we afhankelijk moeten zijn van Russisch aardgas.

Die vraag is recentelijk beantwoord met een luid "neen" ;)
Trump heeft hier 4 jaar geleden voor gewaarschuwd. Hoongelach van de europese bobo's viel hem ten dele.

Ik vind trump een debiel maar qua afhankelijkheid van russisch gas en op het gebied van de defensie uitgaven in europa had de man het zeker bij het rechte eind.
pi_205131227
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:00 schreef SOG het volgende:
[ afbeelding ]

Maja russische aandelen :O

Schieten een toestel vol nederlanders neer. Vergiftigen de oppositie.. waar is dan je moreel kompas. Volgende x aandelen kim jong un?
Hoe draag je daaraan bij met wat aandelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205131250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je zou natuurlijk ook de hand in eigen boezen kunnen steken en jezelf af kunnen vragen of je in februari niet voortvarender had kunnen handelen.
Ik heb Poetin slimmer ingeschat dan die blijkt te zijn. Oorlog voeren, nu? Volstrekt debiel is het.

Verder had gas gewoon de potentie Rusland welvarender te maken en Europa groener. Met die handel was niets mis, nu, met terugkijken, hadden we teveel risico op Putin hangen, dat zal, ergens moet je ook vertrouwen hebben en of we Black outs gaan krijgen is nog maar de vraag, dus dan zou het nog meevallen met dat teveel risico. Hopelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205136396
bron

quote:
Motor industry giant Toyota is recalling 2,700 of its first mass-produced all-electric vehicles over concerns their wheels may fall off. A spokesperson told the BBC that bolts on the bZ4X's wheels "can loosen to the point where the wheel can detach from the vehicle" after "low-mileage use".
Dat fix je niet met een OTA update...

GM had ook al problemen met hun Bolts :+
pi_205137840
Als ik naar de koers van Tellurian kijk, is dat een prima aandeel om mee te traden en ieder kwartaal een paar keer winst te pakken en later weer goedkoop in te kopen.

Het is bijna verleidelijk.
pi_205141290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik naar de koers van Tellurian kijk, is dat een prima aandeel om mee te traden en ieder kwartaal een paar keer winst te pakken en later weer goedkoop in te kopen.

Het is bijna verleidelijk.
Die stijgt en daalt inderdaad lekker. Goeie tip.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')