TKH is een prachtaandeel, a la Nedap of Aalberts. Of althans, prachtbedrijf. Die hebben echt mooie stappen gemaakt sinds Twentsche Kabel. Het is bijna een DSM achtig aandeel. Of de huidige prijs fair is weet ik niet,quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er hier mensen die in TKH zitten? Die hou ik altijd wel in de gaten en is ook redelijk wat gezakt en lees nu net de laatste analyse van iex daarover dus misschien wil ik die wel gaan kopen.
Dat is wel risico verhogend bij energieproblematiek.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Shell is inmiddels 20% van m'n porto dus ik overweeg om een deel te verkopen om dat weer een beetje terug te brengen.
Alles is risicoverhogend bij problematiek in hun sector.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is wel risico verhogend bij energieproblematiek.
Grappig dat je die alle 3 noemt want die wil ik alle 3 nog wel hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:55 schreef nostra het volgende:
[..]
TKH is een prachtaandeel, a la Nedap of Aalberts. Of althans, prachtbedrijf. Die hebben echt mooie stappen gemaakt sinds Twentsche Kabel. Het is bijna een DSM achtig aandeel. Of de huidige prijs fair is weet ik niet,
Klein deel maar gedaan. Van 20% terug naar 15% gebracht en daarmee is het nog steeds mn grootste positie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als mijn Gazprom aandelen normaal toegankelijk waren was bij mij 5/8e in Gazprom geweest op dit moment (had zeker wat verkocht dan overigens als het toegankelijk was....)
Op naar 388.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:46 schreef einzeinz het volgende:
De grote sell-off is reeds gebeurd, vanaf nu weer omhoog!
Verwacht jij dat ze ooit weer toegankelijk worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als mijn Gazprom aandelen normaal toegankelijk waren was bij mij 5/8e in Gazprom geweest op dit moment (had zeker wat verkocht dan overigens als het toegankelijk was....)
Degiro zou er wmb gewoon aan moeten meewerken dat je ze naar Gazprombank overzet. Ze vallen buiten de sancties. Ik denk dat ze Juridisch met dat mailverkeer zichzelf niet sterker hebben gemaakt, en dat is prima voor mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Verwacht jij dat ze ooit weer toegankelijk worden?
Ik heb een zooitje RSX etf en die heb ik min of meer afgeschreven.
Het gaat echt jaren duren voordat de economische relatie met Rusland weer iets wordt genormaliseerd.
Nee, ik heb ze op mijn watchlist staan, maar me niet in de financials verdiept.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
Grappig dat je die alle 3 noemt want die wil ik alle 3 nog wel hebben inderdaad.
Alleen even de vraag welke is het mooiste en wil ik als eerst. Heb jij nog een voorkeur als je zou moeten kiezen tussen die 3?
Net even allemaal nagelopen maar ga toch voor een positie in TKH. Die andere wil ik later nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze op mijn watchlist staan, maar me niet in de financials verdiept.
En Signify, ik ben een groot fan daarvan, helemaal tegen deze koersen. Totaal ondergewaardeerd met een prachtig middellangetermijnperspectief.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net even allemaal nagelopen maar ga toch voor een positie in TKH. Die andere wil ik later nog wel.
Staat ook nog wel op mn lijstje ja.. maar goed daar staat zo veel op inmiddelsquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:04 schreef nostra het volgende:
[..]
En Signify, ik ben een groot fan daarvan, helemaal tegen deze koersen. Totaal ondergewaardeerd met een prachtig middellangetermijnperspectief.
Moeten kopen maart 2020 verkopen juni 2021 joh.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:04 schreef nostra het volgende:
[..]
En Signify, ik ben een groot fan daarvan, helemaal tegen deze koersen. Totaal ondergewaardeerd met een prachtig middellangetermijnperspectief.
Why not, rente is wel wat hoger dan in 2020 met Covid, energiecrisis voor je kanus, huizen veel te duur gekocht die afgeschreven worden, margin calls (?), zwaar geleveragede stock market.... Winstcijfers die allicht wat gaan tegenvallen zo, al die growth stock in luxe goederen zullen het moeilijk gaan krijgen...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
?
Je denkt toch niet dat de AEX zo laag zal gaan?
Ja, je had zoveel moeten kopen in maart 2020 met 20/20. Ik was toen geen koper geweest iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moeten kopen maart 2020 verkopen juni 2021 joh.
Dan zit je wel wat lager dan 20% (of hoger, hoe je het ziet).quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:36 schreef ludovico het volgende:
Why not, rente is wel wat hoger dan in 2020 met Covid, energiecrisis voor je kanus, huizen veel te duur gekocht die afgeschreven worden, margin calls (?), zwaar geleveragede stock market.... Winstcijfers die allicht wat gaan tegenvallen zo, al die growth stock in luxe goederen zullen het moeilijk gaan krijgen...
Dan moet je nu verkopen? Of blijf je zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Why not, rente is wel wat hoger dan in 2020 met Covid, energiecrisis voor je kanus, huizen veel te duur gekocht die afgeschreven worden, margin calls (?), zwaar geleveragede stock market.... Winstcijfers die allicht wat gaan tegenvallen zo, al die growth stock in luxe goederen zullen het moeilijk gaan krijgen...
Waarom zouden aandelen niet op dezelfde stand kunnen komen als 2 jaar terug?
Kijk ik geef het ff een kans van 20% ofzo, maar dat is gewoon een reële kans.
20% kans op een dergelijke daling is mij te weinig om posities te liquideren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je nu verkopen? Of blijf je zitten?
Tot dat er weer geld bijgedrukt gaat worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zouden aandelen niet op dezelfde stand kunnen komen als 2 jaar terug?
Kijk ik geef het ff een kans van 20% ofzo, maar dat is gewoon een reële kans.
Ik heb zowel TKH als Aalberts.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Shell is inmiddels 20% van m'n porto dus ik overweeg om een deel te verkopen om dat weer een beetje terug te brengen.
Zijn er hier mensen die in TKH zitten? Die hou ik altijd wel in de gaten en is ook redelijk wat gezakt en lees nu net de laatste analyse van iex daarover dus misschien wil ik die wel gaan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |