quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik las gisteren dat iedereen over 3 weken met vakantie gaat ...
De lat lag op het punt waarop het net niet nodig was om iets te doen wat op limbo leek.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De lat ligt voor Frans Bauer nu wel hoog; hij moet nu wel gezond blijven, anders stort de hele wereld al in voor deze mevrouw
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik las gisteren dat iedereen over 3 weken met vakantie gaat ...
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.
Dan ga je toch met de trein...quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.
Oh ja reis niet in de herfst en winterquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je ook de kans dat je NL niet inkomt omdat er bladeren op de rails liggen..
quote:
Ahh Marioquote:
Hier ook nog even bedanktquote:
Thanksquote:
Daarom trainen ze daar nu ook niet meer begreep ik ...quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]Nog minder users
Jeetje joh ik keek even over de Amstel vanmiddag. Dat lijkt wel een fucking snelweg.
Jaquote:
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoofdcadeau was wandelschoenen; echt goede ook dit keer, dus die kunnen wel even vooruit
![]()
En ik heb nog een tasje gekregen met een matchend etuitje, en wat zaadjes voor kruiden die ik in de tuin kan planten
Oh die heb ik ook zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoofdcadeau was wandelschoenen; echt goede ook dit keer, dus die kunnen wel even vooruit
![]()
En ik heb nog een tasje gekregen met een matchend etuitje, en wat zaadjes voor kruiden die ik in de tuin kan planten
Gekkenhuis !!quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom trainen ze daar nu ook niet meer begreep ik ...
Tof! Wat groeit daar uiteindelijk uit?quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook zoiets[ link | afbeelding ]
Oh goeie vraag ik heb die stickers ook op de zakjes geplakt iig lavender, ijsbloemen (die doen het goed) , Lobia en Schilzaad.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof! Wat groeit daar uiteindelijk uit?
Ja ik ben liever wat raar en leef langerquote:
Forever Young @27quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben liever wat raar en leef langer
Die heb ik gehad. Ik vind het echt jammer voor die dope headsquote:
Je hebt ze nog steeds dat ze erbij moeten horen, maar geen idee wie ze zijn ... Amy Winehouse meen ik als laatste te kennenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik gehad. Ik vind het echt jammer voor die dope heads
Die kwam ook als eerste in me op. Wat een verloren talent is dat. Zo jammerquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ze nog steeds dat ze erbij moeten horen, maar geen idee wie ze zijn ... Amy Winehouse meen ik als laatste te kennen
Neem er nog een wijntje op ... Die heerlijke rauwe stem, met dat accentquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kwam ook als eerste in me op. Wat een verloren talent is dat. Zo jammer
Er staat een prima docu van haar op netflix. Geld en familie heeft haar geslooptquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem er nog een wijntje op ... Die heerlijke rauwe stem, met dat accent
Heb ik volgens mij wel eens gekeken..quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staat een prima docu van haar op netflix. Geld en familie heeft haar gesloopt
Ja dat is wat andersquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij wel eens gekeken..
De club..
https://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Ja daarom smeren we hem in de zomer ook naar de bosbaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]Nog minder users
Jeetje joh ik keek even over de Amstel vanmiddag. Dat lijkt wel een fucking snelweg.
Is het daar beter?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom smeren we hem in de zomer ook naar de bosbaan
Waren er meer ?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Amy was idd onze laatste bekende van die lijst ... die erna kwamen zeggen me niets
Yepquote:
Ik heb mooie herinneringen aan de bosbaan, de laatste wandeling met mijn hond. We zaten aan de waterkant en ze gooide haar pootje over mijn been. Zaten we danquote:
liefquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mooie herinneringen aan de bosbaan, de laatste wandeling met mijn hond. We zaten aan de waterkant en ze gooide haar pootje over mijn been. Zaten we dan
Ja ik liep daar vaak met haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |