quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik las gisteren dat iedereen over 3 weken met vakantie gaat ...
De lat lag op het punt waarop het net niet nodig was om iets te doen wat op limbo leek.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De lat ligt voor Frans Bauer nu wel hoog; hij moet nu wel gezond blijven, anders stort de hele wereld al in voor deze mevrouw
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik las gisteren dat iedereen over 3 weken met vakantie gaat ...
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.
Dan ga je toch met de trein...quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zul je zien dat de rest 3 weken zomer heeft terwijl het klootjesvolk 2 weken (op luchthavens) vastzit.
Oh ja reis niet in de herfst en winterquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je ook de kans dat je NL niet inkomt omdat er bladeren op de rails liggen..
quote:
Ahh Marioquote:
Hier ook nog even bedanktquote:
Thanksquote:
Daarom trainen ze daar nu ook niet meer begreep ik ...quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]Nog minder users
Jeetje joh ik keek even over de Amstel vanmiddag. Dat lijkt wel een fucking snelweg.
Jaquote:
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoofdcadeau was wandelschoenen; echt goede ook dit keer, dus die kunnen wel even vooruit
![]()
En ik heb nog een tasje gekregen met een matchend etuitje, en wat zaadjes voor kruiden die ik in de tuin kan planten
Oh die heb ik ook zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHoofdcadeau was wandelschoenen; echt goede ook dit keer, dus die kunnen wel even vooruit
![]()
En ik heb nog een tasje gekregen met een matchend etuitje, en wat zaadjes voor kruiden die ik in de tuin kan planten
Gekkenhuis !!quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom trainen ze daar nu ook niet meer begreep ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |