Bijna allemaal gevaccineerdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In 2 dagen tijd zijn er in de ronde van Zwitserland 55 wielrenners positief getest. Er is nu complete paniek onder de wielerfans van dit forum. Volgende week begint de Tour de France, maar hoe die er nu uit gaat zien is onduidelijk.
WLR / [Koers] Tour de Suisse #2 Shitshow in 2.1 koers
En dan nog ook rare figuren/karakters zoals Willy Engel inhuren om discredit-by-association taktieken te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Doet mij altijd deugd als ik zo'n verstopte ongevaccineerde spreek. Zo ook even hiervoor toevallig met een collega die echt geen domme jongen is en zelfs hoogopgeleid zoals ze dat noemen. Wappies zijn niet dom, ongeschoold en werkeloos volk, dit soort figuren halen ze juist graag naar de voorgrond en in the picture om zo een hele groep mensen weg te kunnen zetten als allemaal simpele sjappies.
Een goede vriend van me heeft dat ook elke jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben jaarlijks wel 2x ziek, 2 dagen koorts oid. Niks ernstig.
Zou interessant te zien hoeveel mensen gaan n mondvodje dragen met 35 graden in Nederland.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja maarrrr anders waren ze veel zieker of erger geweest. Volgens de prikgoeroes dan he.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna allemaal gevaccineerd
Poeh wat werkt dat spulletje goed
Klopt, ik twijfel ook of de vaccinatie graad die ons altijd word voorgehouden wel klopt. Ik kan me voorstellen dat als je wil dat iedereen zich laat vaccineren, dat je dan wat procenten erbij smokkeld zodat de ongevaccineerden denken dat ze praktisch alleen staan en zo eerder overstag gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Er zijn wss nog veel meer 'verstopte ongevaccineerden' dan ik dacht.
Eerst kon je het niet krijgen na vaccinatie, toen misschien wel, maar was je beter beschermd en minder besmettelijk, en toen kon je het gewoon krijgen en was je net zo besmettelijk en toen en toen en toen........quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja maarrrr anders waren ze veel zieker of erger geweest. Volgens de prikgoeroes dan he.
Ja nu wordt je dan minder erg ziek. Heb het in maart gehad en kwam er alleen achter door het testen want geen klachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kon je het niet krijgen na vaccinatie, toen misschien wel, maar was je beter beschermd en minder besmettelijk, en toen kon je het gewoon krijgen en was je net zo besmettelijk en toen en toen en toen........
Ik heb hier twijfels bij.
Precies, en dan nog 'positieve getest, hoeveel 1000en per dag getest, aantal corona patienten, corona IC bedden' - maandenlang, bijna elke avond met die domme grafieken....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:16 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel ook of de vaccinatie graad die ons altijd word voorgehouden wel klopt. Ik kan me voorstellen dat als je wil dat iedereen zich laat vaccineren, dat je dan wat procenten erbij smokkeld zodat de ongevaccineerden denken dat ze praktisch alleen staan en zo eerder overstag gaan.
Wat ook raar is, is dat de vax graad van 18+ vorig jaar op 89% stond, weet ik nog precies. Nu staat die ineens op 83%.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies, en dan nog 'positieve getest, hoeveel 1000en per dag getest, aantal corona patienten, corona IC bedden' - maandenlang, bijna elke avond met die domme grafieken....
Een grote numbers game was het allemaal.
Klimaatangst aanpraten om klimaatlockdowns te normaliseren, straks komen ze nog met cijfers van klimaatdoden en klimaatslachtoffers.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Klimaat lockdowns! Binnenkort bij u in de buurt!
Uiteraard is dit nog NOOIT voorgekomen, allemaal onze schuld met onze plactic rietjes!
[ afbeelding ]
Offtopic, maar lockdowns zijn blijkbaar overal de oplossing voor.
Straks gaan er ook 10k koeien dood zoals in Kansas, USA!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Klimaat lockdowns! Binnenkort bij u in de buurt!
Uiteraard is dit nog NOOIT voorgekomen, allemaal onze schuld met onze plactic rietjes!
[ afbeelding ]
Offtopic, maar lockdowns zijn blijkbaar overal de oplossing voor.
Oja opmerkelijk inderdaad, we moeten het maar gelovenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Straks gaan er ook 10k koeien dood zoals in Kansas, USA!
Klimaatwetenschappersquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klimaatangst aanpraten om klimaatlockdowns te normaliseren, straks komen ze nog met cijfers van klimaatdoden en klimaatslachtoffers.
[ afbeelding ]
En Klimaatpaus Timmerfransquote:
quote:‘Aboutaleb hield rapport over coronahandhaving tegen’, burgemeester ontkent: ‘Absoluut niet waar’
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft een onderzoek over de handhaving van de coronaregels bewust uit de publiciteit gehouden, omdat de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 eraan kwamen, meldt NRC.
Dat zou blijken uit interne politiemails n dat stelt de voormalige hoogste privacyfunctionaris van de politie, Ben van Hoek. Volgens hem wilde Aboutaleb de publicatie van het onwelgevallige rapport ,,over de verkiezingen heen” tillen. Dat staat in een verslag per mail van het driehoeksoverleg over de publicatie van het rapport. Uit het onderzoek bleek dat Rotterdam de wet had overtreden bij het filmen van corona-overtreders.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-niet-waar~a4cfa02b/
Zolang je 1.5 meter afstand houdt, mag het gewoon hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen
Soms is iets dermate gek en lachwekkend dat je het gewoon moet delen![]()
![]()
Tis te hopen dat dit bij de BNW meet-up niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zolang je 1.5 meter afstand houdt, mag het gewoon hoor
[ twitter ]
ik sla wel overquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis te hopen dat dit bij de BNW meet-up niet gaat gebeuren.
Zo te zien zit die bolle zelf wel in de risicogroep.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:59 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg wat je wilt van deze man, maar ik kan dit soort eerlijkheid wel waarderen
[ twitter ]
En toch heb ik liever dat soort uitspraken die openlijk uitkomen met hun intenties.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo te zien zit die bolle zelf wel in de risicogroep.
En eerlijk? Vooral hypocriet eigenlijk. Het gaat hem vooral om zijn eigen business. Om zijn eigen business handiger te kunnen laten draaien, moet iedereen zich maar laten prikken.
Ga toch weg Tedros. Hou je appenpokken maar lekker bij je. Ik heb aan corona genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Welk geweld zie jij ze toepassen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:12 schreef Ali_boo het volgende:
Hoort hier misschien niet thuis maar vond hem te belangrijk om niet te delen
Stuk of 4 a 5 agenten achtervolgen een man in zijn schootmobiel
Voordat we beginnen met oordelen, de oude man had misschien wat beleg gestolen bij de AH of had misschien een mes bij zich ofzo
Het geweld wat ze toepassen is volkomen te rechtvaardigen![]()
[ twitter ]
Trudeauquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
In Canada hebben ze de definitie van volledig gevaccineerd aangepast naar 3 doses
De rest van de vrije westen zal ongetwijfeld snel volgen![]()
[ twitter ]
Bizarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:05 schreef Ali_boo het volgende:
In Canada zijn ze al begonnen met prikken tegen het apanpokken virus. En wij maar achter de feiten blijven aanlopen, echt![]()
[ twitter ]
Ik zou zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/293616/(...)n-de-zomer-komt.html
Een vd genoemde oorzaken van een nieuw onbeduidend golfje:
De vaccins nemen sterk af in werking. De laatste vaccinatie was in de winter
Dat kan toch niet waar zijn? Waar gaat dit over?
Godverdomme zo geen zin aan dit gejank weer.
MSM fungeert weer prima als tassendrager met dit soort paniekerige onzinartikelen. En 95% minus misschien nu een beetje meer loopt schaapachtig in het gelid straks.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/293616/(...)n-de-zomer-komt.html
Een vd genoemde oorzaken van een nieuw onbeduidend golfje:
De vaccins nemen sterk af in werking. De laatste vaccinatie was in de winter
Dat kan toch niet waar zijn? Waar gaat dit over?
Godverdomme zo geen zin aan dit gejank weer.
Met of zonder vakantiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:54 schreef Jippie het volgende:
Vakanties komen op gang dus verspreid het virus zich weer optimaal.
De taak van tassendrager is al vergeven aan Sophietjequote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
MSM fungeert weer prima als tassendrager met dit soort paniekerige onzinartikelen. En 95% minus misschien nu een beetje meer loopt schaapachtig in het gelid straks.
Ze hebben 3/4e te pakken zodra ze komen met 'zorgwekkende' nieuwsberichten en 'schrikbarende' cijfers over omvallende burgers, anders dan waar ze de laatste 2 jaar mee zijn weggekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou zeggen
Hou je vast
Zolang een groot deel van de Nederlanders weer klakkeloos in het gelid loopt .. kunnen ze doen wat ze willen
Dat laatste ben ik niet met je eens, zeker in het eerste jaar toen iedereen de lockdown echt respecteerde heeft het wel zeker effect gehad. Totdat de vakanties begonnen. Maar de varianten die momenteel rondgaan zijn wel besmettelijker.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met of zonder vakantie
Het virus verspreid zich toch wel
Lockdowns hebben heel weinig gedaan tegen verspreiding
Precies zo sta ik er ook in. Erom heen leven, je zo weinig mogelijk laten benvloeden door al die berichten, het niet eens lezen inderdaad. Laat hun maar in paniek raken omdat steeds meer volk hun streken door krijgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:23 schreef Mijnenveger het volgende:
De oppositie zal nu vele malen erger zijn. Maar we gaan het zien, ik zie nog niemand in paniek raken en als er al paniek is dan is dat eerder zoals hier, vanwege de angst voor nieuwe maatregelen.
Dat ze het opnieuw proberen, is zeker. Tevens ook de reden waarom ik er zelf niet te veel aandacht aan wil schenken. Artikelen over corona klik ik expres niet aan. Hoe minder mensen dat doen, hoe minder paniek en derhalve macht we aan de "experts" geven.
Zwembadje gevuld en luchtmatras opgeblazen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zwembadje gevuld en luchtmatras opgeblazen.
Bring it on bitches
Nu nog wat blote borsten op Fok![]()
quote:"Enkele minuten staren per dag halveert het risico op een beroerte of een hartaanval. Een gemiddelde man die dit consistent doet, kan zijn leven met vier of vijf jaar verlengen." Volgens Weatherby staat het staren naar borsten zelfs quasi gelijk aan het volgen van een intensief trainingsprogramma.
Ja heel grappig, maar - it's not like you can miss a pair like those is it?quote:
Wetenschappelijk aangetoond dat de lockdowns geen nut haddenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens, zeker in het eerste jaar toen iedereen de lockdown echt respecteerde heeft het wel zeker effect gehad. Totdat de vakanties begonnen. Maar de varianten die momenteel rondgaan zijn wel besmettelijker.
Alle mensen die extra risico liepen zijn blij dat ze thuis zijn gebleven, voor hen had hun persoonlijke lockdown zeker nut.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wetenschappelijk aangetoond dat de lockdowns geen nut hadden
Totdat ze konden vaccineren?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alle mensen die extra risico liepen zijn blij dat ze thuis zijn gebleven, voor hen had hun persoonlijke lockdown zeker nut.
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Totdat ze konden vaccineren?
Je laat er nogal wat voor, maar als men dat zelf wilt... Sluit jezelf dan maar op idd.
Sprak van de week twee knnissen, de n ziek geworden na een paar dagen Madrid, de ander haar ouders beiden ziek na een vakantie in Griekenland. Juist door de vakanties steekt het weer de kop op .quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat deze onzin nu WEER begint. Godeverdegodver weer voor de vakantie.
De Duitse burgermeester van Mnster smeekt bijna om mondkapjes.
quote:Kuipers sluit nieuwe lockdown niet uit
Zorgminister Ernst Kuipers kan niet garanderen dat er geen nieuwe lockdown komt. Dat hangt onder meer af van de mogelijke opkomst van nieuwe, ernstig ziekmakende en zeer besmettelijke coronavarianten, waartegen de huidige vaccins niet werken. Dat zei de minister in het Kamerdebat over zijn langetermijnaanpak van corona. De Kamer wil een lockdown het liefst voorkomen.
De zorgen van de Kamer over te geringe capaciteit bij de GGD’s om snel veel mensen te kunnen vaccineren zodra dat nodig is, deelt Kuipers niet. Binnen zes weken kunnen drie miljoen mensen worden gevaccineerd. Dat lijkt hem voldoende.
Wel maakt hij zich zorgen over de vaccinatiegraad; in de laatste vaccinatieronde was de opkomst ‘teleurstellend’, zei de minister. In die ronde, eerder dit jaar, konden alle 60-plussers en mensen met een kwetsbare gezondheid een tweede boosterprik halen. Heel veel mensen hebben dat niet gedaan.
https://www.bd.nl/binnenl(...)tenbranche~aa1bf0cc/
voor deze mensen is een griep net zo gevaarlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.
Ja en dan nog?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sprak van de week twee knnissen, de n ziek geworden na een paar dagen Madrid, de ander haar ouders beiden ziek na een vakantie in Griekenland. Juist door de vakanties steekt het weer de kop op .
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor deze mensen is een griep net zo gevaarlijk
sommige mensen willen ook graag gewoon levenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.
Dan gaan die niet op vakantie (wat ze wel deden) en degene die niet bang is wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.
Daarom blijven ze juist binnenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen willen ook graag gewoon leven
neequote:
Ik denk dat we niet weer terug naar af gaan, tenzij een mutatie daartoe noodzaakt en de bevolking alle adviezen aan hun laars lapt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan gaan die niet op vakantie (wat ze wel deden) en degene die niet bang is wel.
Maar laat ze niet weer vrijheidsbeperkend optreden in godsnaam.
Al de ingevoerde maatregelen hebben geen of bijna geen nut gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet weer terug naar af gaan, tenzij een mutatie daartoe noodzaakt en de bevolking alle adviezen aan hun laars lapt.
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
leven als in
dingen doen
genieten
als je je hele leven binnen moet blijven
dan heb je geen leven
mag altijdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.
Ik heb daar een andere kijk op, Nederland was totaal onvoorbereid juist door die eerste lockdown is veel narigheid voorkomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al de ingevoerde maatregelen hebben geen of bijna geen nut gehad
of negatieve gevolgen
hiervan hebben al verschillende wetenschappelijke onderzoeken hier in dit Sub gestaan
het is echt aantoonbaar niet waarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb daar een andere kijk op, Nederland was totaal onvoorbereid juist door die eerste lockdown is veel narigheid voorkomen.
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag altijd
helemaal prima
maar ga een ander daar niet om vragen
Ik denk dat ik andere media lees/kijk/luister.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt aantoonbaar niet waar
je mag het anders vinden
maar dit is door verschillende wetenschappers al aangetoond
Als mensen dat willen doen, helemaal primaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.
ik denk het ookquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik andere media lees/kijk/luister.
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen dat willen doen, helemaal prima
Zoals gezegd
Maar accepteer dan ook dat er mensen zijn die de tegenovergestelde keus maken
hoevaak worden users hier niet uitgemaakt voor wappie
en dom etc
Het is geen aanval op jou Jippiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.
Ik zou mijzelf dom vinden als ik deze voorzorgsmaatregelen niet had genomen, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij niet bij een ander.
Wetenschap is elkaar bestoken met steeds weer nieuwe theorien totdat er voor bepaalde tijd een consensus wordt bereikt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook
maar deze onderzoeken hebben gewoon in Nature etc gestaan
(dus niet via Facebook, wat er dan geroepen wordt door mensen)
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wetenschap is elkaar bestoken met steeds weer nieuwe theorien totdat er voor bepaalde tijd een consensus wordt bereikt.
Ik lees het ook niet als een aanval hoor, ieder heeft zijn beweegredenen om een advies op te volgen of niet. Begrijp ook best mensen die sceptisch tegenover de maatregelen bleven staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is geen aanval op jou Jippie
ik vind je een leuke user
en dat jij het op deze manier hebt aangepakt is helemaal prima
Kunnen we niet het beste gewoon iedereen in zijn/haar/non binaire waarde laten? Iemand wil een mondkapje/compleet masker op? Prima toch? Iemand wil zich 46x laten vaccineren tegen Covid? Prima toch? Iemand wil afstand houden? Prima toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.
Ik zou mijzelf dom vinden als ik deze voorzorgsmaatregelen niet had genomen, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij niet bij een ander.
Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.
Sommigen hebben astma of een ouder met een zwakke gezondheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.
Ja dan wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:16 schreef Za het volgende:
[..]
Sommigen hebben astma of een ouder met een zwakke gezondheid.
Dan vind ik het alleen maar goed dat ze dit doen ondanks dat ze beschimpt worden door onbekenden.
Heb jij er last van? Laat diegene zelf bepalen, in Azi doen ze niet ander, ook de jeugd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.
Nee geen last van.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jij er last van? Laat diegene zelf bepalen, in Azi doen ze niet ander, ook de jeugd.
Waarom vind je het dan dieptriest? Vind je het dieptriest voor diegene dat hij/zij zo'n kwetsbare gezondheid heeft dat extra bescherming handig is?quote:
Dieptriest dat iemand zo bang is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan dieptriest? Vind je het dieptriest voor diegene dat hij/zij zo'n kwetsbare gezondheid heeft dat extra bescherming handig is?
Mensen met een kwetsbare gezondheid handelen praktisch, daarnaast heeft angst een nuttige functie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dieptriest dat iemand zo bang is.
Ja ok, geiligheid ook maar verkrachting is nog steeds fout.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mensen met een kwetsbare gezondheid handelen praktisch, daarnaast heeft angst een nuttige functie.
Dat is niet opeens anders van Covid. Beetje non issue dus om aan Covid expliciet te refereren. Fout gewoon zelfs. Dan klopt je risico perceptie dus gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.
Waar zie jij een parallel tussen tussen geiligheid en angst?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ok, geiligheid ook maar verkrachting is nog steeds fout.
Mensen met bepaalde aandoeningen lopen door sars-cov-2 een groter risico om ziek te worden en om zieker te worden dan mensen met een goede gezondheid. Daar kan ik COVID-19 prima aan refereren. Je kop in het zand steken, dat is pas fout.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is niet opeens anders van Covid. Beetje non issue dus om aan Covid expliciet te refereren. Fout gewoon zelfs. Dan klopt je risico perceptie dus gewoon niet.
Om NIET in een lockdown te zitten ook inderdaad. Dat is natuurlijk geen argument om het hele land weer op slot te gooien of om lockdowns als een "goede maatregelen" aan te merken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.
Lees wat ik schrijf, ik heb het over een 'individuele lockdown' waar mensen met een kwetsbare gezondheid bewust voor kiezen.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:41 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Om NIET in een lockdown te zitten ook inderdaad. Dat is natuurlijk geen argument om het hele land weer op slot te gooien of om lockdowns als een "goede maatregelen" aan te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |