21e eeuw of niet; als ik in een relatie zat zou ik het toch niet zo prettig vinden als mijn partner zo'n slaapfeestje zou hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allebei op een aparte matras, maar wel in dezelfde kamer.
Precies, anders had ik wel even overlegt eerst. Maar ik vond dat nu nog niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
21e eeuw of niet; als ik in een relatie zat zou ik het toch niet zo prettig vinden als mijn partner zo'n slaapfeestje zou hebben.
Maar goed, jij zit nog niet in een relatie natuurlijk.
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, anders had ik wel even overlegt eerst. Maar ik vond dat nu nog niet nodig.
Daarmee laat je wel zien dat je klaar staat om andere te helpen in nood.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.
Bij Strani wel blijkbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?
Nee, maar ik zou me er zelf niet prettig bij voelen om zo'n vraagstuk bij een partner neer te leggen. Maar daar is iedereen natuurlijk anders in.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?
Afhankelijk van wie het is zou ik het zelf, als zijnde de potentieel aankomend partner, ook wel ongemakkelijk vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe je het zegt maakt ook wel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:31 schreef Em31 het volgende:
Als je dat aan het begin zegt wanneer je elkaar nog maar amper kent komt dat echt wel anders over dan wanneer je elkaar al jaren kent en weet wie die vrienden zijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Oei dat is minder. Sterkte en beterschap! Heb je klachten?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Wat kak Bill! Hopelijk willen ze mee werken en kan je moeder langer blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat is minder. Sterkte en beterschap! Heb je klachten?
Ah wat balenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Ja dat is zeker sneuquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.
Ik vind het vooral lullig voor mijn moeder, die nu in de zaal aan het lunchen is en waarschijnlijk tegen iedereen vertelt dat ze morgen naar huis mag.
Het enige waar ik echt mee zit is mijn moeder, die zich enorm verheugt om naar huis te gaan, die morgen ook naar huis hoort te gaan. Ik ben bang dat ze haar sowieso naar huis laten gaan en dat ze dan hier corona krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah wat balenvoel je je verder wel oké?
Bah, sterkte. Ik hoop dat ze het iig een beetje begrijpt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.
Ik vind het vooral lullig voor mijn moeder, die nu in de zaal aan het lunchen is en waarschijnlijk tegen iedereen vertelt dat ze morgen naar huis mag.
Ervan uitgaand dat de mienestjes niet in de vla gedoopt worden vind ik jouw combinaties toch raarder.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
Mienestjes met vla. Dat is zelfs voor mij een gekke combinatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |