Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Weer iets moois gekocht glazen onderzetters, kunnen de bierviltjes weg
transparant plakfolie op de bodem?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.
Kan er ook geen viltjes onder doen want ze zijn een beetje doorzichtig.
Dure viltjes wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9200000124641904/ zoiets?
Maar zoiets in het klein zou wel kunnen werken ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zijn ook goedkoper te krijgenwas 1e hit op google
Bij onderzetters van glas of steen ben ik bang het glas eraf te schuiven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Weer iets moois gekocht glazen onderzetters, kunnen de bierviltjes weg
Zitten rubbertjes onder, 2,25 met personeelskostenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.
Kan er ook geen viltjes onder doen want ze zijn een beetje doorzichtig.
Even bij Action kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zoiets in het klein zou wel kunnen werken ja.
Daar moet je wel een beetje voor oppassenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij onderzetters van glas of steen ben ik bang het glas eraf te schuiven.
Ik wil geen vochtkringen in mijn salontafel hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon een tafel die ik kan afsoppen.
Gebeurt niet bij de mijne.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vochtkringen in mijn salontafel hebben.
Beetje socializenquote:
Net zo groot als een cavia?quote:
Ik durf het niet te proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebeurt niet bij de mijne.Zoals ik zei, ik kan 'm afsoppen.
Eh, de shine zegt genoeg denk ik.quote:
Ik ook, van glasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon een tafel die ik kan afsoppen.
Glazen tafel durf ik niet aan, ik ken m'n vent.quote:
Marktplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Oh nice.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Mijn tafel zie je het vooral als zonlicht op de tafel schijnt. In de avond zie je het gelukkig amper.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt eraan hoe het licht erop valt, maar over het algemeen zie ik de krassen niet
Ik heb een dure salontafel en een 5 euro tafeltje van de IKEA tussen de banken als bijzettafeltje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich is een klein bijzettafeltje erbij wel wat. Misschien pakt 'ie dan niet steeds een stoel als tafel.
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerstequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaAlleen zonder oortjes en pootjes
Wanne prijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de kwantum hadden ze een leuke bijzettafel, maar die was 55 euro ofzo, het duurste van die hele winkel.
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattigerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Beetje houvast is wel weer lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattiger
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje houvast is wel weer lekker.
Smurfbalkonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
het buitensmurfseizoen is gestart. Morgen maar voor bloemen
[ afbeelding ]
Oh ja, binnenkort bedrijfsbbq van kerel. De bbq interesseert me niet zoveel, maar hij wil me de boel graag een keer laten zien, dus prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor vanavond coleslaw![]()
Zou bijna de de bbq aansteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |