Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
dat denk ik wel, maar dat doet ze nu ook eigenlijk.
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gafquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
Boeiend als ze nu dit wil doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
ja ik werk ook in dat restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iedereen zou daar in principe kunnen werken toch?
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gaf
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
Lekker boeiend dat ze werk gaat doen wat iedereen kan doen. Als ze daar gelukkiger mee is dan is dat juist alleen maar beter.
Stop maar met deze act hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
stress is fucking slecht manquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
als je sociaal wat minder bent kun je de keuken in
Pak ik mijn gouden rolstoelquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelen
Waar kan ik solliciteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.
Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.quote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand, laten hem gewoon bij de ingang staan.
-begint brief te typen-quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.
Jij blijft wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
kijken hoe snel de rest van personeel nu weg gaat
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.quote:
Ach slapen doe ik dan toch niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.
O dat lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoeken
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
*haakt af*quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |